Tyk = Grim... (Nej sku)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Isabella_mor

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Hva mener du/i omkring det emne?

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

det er da helt klart din "bekendte" der har et problem med det... 

der er jo desværre folk som ikke kan tåle at se en person der er enten overvægtig eller bare kraftigt bygget uden at skulle komme med alle de dumme fordomme omkring dem...

hvis du selv føler at du er en god mor og en glad pige og du har det godt i din krop og du føler dig smuk så op i røven med andres meninger... du kan jo ikke bruge negative bemærkninger til en skid alligevel hvis du så havde et problem med din vægt.. det er i nogle menneskers øjne en skønhedsfejl.. men det er slet ikke tilfældet.. man kan godt være BIG AND BEAUTIFUL...  verden er desværre bare bygget op omkring medier og topmodeller og tynde stankelben der vælter op og ned af catwalken i alt for høje sko som de ikke har nok vægt til at kunne holde balancen på dem alligevel. hvad skal vi bruge det til.. INTET... der kan plus size kvinder da virkelig noget som minus size ikke kan....  jeg ville sgu gerne have mere røv og hofter...

jeg kender det alt for godt.. jeg er dog undervægtig eller jeg er hvertfald meget tynd normalt og skal døje med at høre folks kommentarer omkring min krop er for spinkel ( det var dog før jeg blev gravid ) og at jeg jo bare skulle pustes til så ville jg knække midt over.. og jeg har ikke altid været glad for min krop men det er jeg blevet, og andres kommentarer kan de tage tilbage og stikke op der hvor solen ikke skinner...

så om man er tyk eller tynd har man ikke ret til at   faktisk mobbe andre pga deres udseende.(ja mobning forsvinder desværre ikke bare fordi at man bliver voksen det bliver næsten værre fordi at voksne har et større ordforråd og lettere kan formulere deres grimme negative ord) de gør det for det meste fordi at de tror at de får det bedre med dem selv da de sikkert selv har en issue af en eller anden slags... 

alvorligt talt FUCK DA DEN PERSON DER SIGER GRIMME TING...     vær ligeglad... men glad for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Faith

Hvem kunne dog finde på at sige sådan noget vås til dig??? Det kan da umuligt være en du kalder din ven.

Når jeg ser på dine billeder ser jeg en smuk kvinde.... Ja en kvinde med former, men det er sku da pisse flot! Du har bestemt intet at skamme dig over.

Jeg har altid være ret undervægtig og har osse lidt af diverse spiseforstyrrelser, men efterhånden som jeg blev rask begyndte jeg at sætte pris på min krop og mine former. Og da jeg blev gravid forsvandt alt hvad der bare mindede om en spiseforstyrrelse. Jeg elskede at være gravid selvom min krop ændrede sig! Og sådan er det stadig her efter drengene er født og er 4 måneder.

Ved min mand elsker mig overalt på jorden uanset hvordan jeg ser ud!

Anmeld

26. oktober 2010

betjenten

Nej man er da ABSOLUT ikke grim, fordi man har lidt ekstra på sidebenene!!! Synes tværtimod godt at en MEGET tynd pige/dame kan være enormt afpillet at se på... Så jeg stemmer for at der hellere må være lidt for meget

Ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke ville tabe mig, men har det nu egentlig meget godt som jeg er... Undskylder at billedet er lidt grumset, men det er det eneste jeg har hvor jeg er i "fuld" figur...

Er 160 høj og vejer ca 82-85 kg

Og ja du ser da SUPER godt ud Louise!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

missie20

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk  Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt...

Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...

Waua wauw du er da hammer smuk og skulle ikke tro du vejer det du skrev.

Altså selvom jeg heller ikke er på min idealvægt og vejer lige næsten det samme som dig, så syntes jeg ikke min vægt kommer i vejen for at jeg er en god mor. fx. tumler jeg på gulvet med min søn, går med barnevognen næsten hver dag selvom jeg er stor. Men jeg skal selvfølgelig også tabe mig når jeg er parat da jeg syntes jeg har en del og se til for tiden.

Men ikke nogen sød ven i mine øjne, så burde du slette vedkomne!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. oktober 2010

Kruse90

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

EEEEEEEEj men Louise søde. Det er da kun en No Brainer der har den indstilling. Hold op en sort/hvid holdning at have.

Kan da kun grine af det. Enhver kan da se du er en SMUK pige og vi alle ved at du er en SKØN mor.

Lad være at spilde dit krudt på sådan en dum amøbe!

Jeg synes du ser knald godt ud. Kan da nævne flere smukke kvinder  som er +100. Og hvad har vægten at sige med udseendent - hvor smuk man er?

Der findes da mange -100 mennesker som jeg er glad for, ikke at ligne så...

jeg er så enig DU er skide hamrende lækker søde

Anmeld

26. oktober 2010

Persille83

Ja, du er da drøn lækker

Og fordi vi piger er plus size, så gør det os ikke mindre smukke at se på.

Nogen gange har man lyst til at slå hovedet i bordet af folks dumme kommentare...

Anmeld

26. oktober 2010

Meliora

SIKKE dog en tåbe! Sådan noget kan man da ik sige!
Skulle det så være bedre at veje 80 kilo når man f.eks. er 155 cm høj, end at veje 100 når man f.eks. Er 186 cm høj?

PJAT! Jeg er 185 høj og har både vejet 72 kilo og 114 kilo, men har da altid været smuk pga. mit rimelig heldige ansigt:-)

Anmeld

26. oktober 2010

A.

ej hvor er du flot det passer overhoved ikke det hun siger da..

jeg vejer god nok ikke 100 kg men er da tyk og er i hvertfaldt ikke grim da

Anmeld

26. oktober 2010

SpunkenJo

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Ligesom en go mor ikke sidder i brysterne (amme/flaske debatten, som ofte styres af ammemafian!!!)

Så sidder en go mor sgu da heller ikke i der tal vægten eller spejlet nu måtte vise!!!

En go mor sidder i hjertet! Og smukke mennesker er smukke udenpå såvel som indeni.

Din veninde lyder ikke til at være et særlig smukt menneske! Mens du derimod bare se PISSEGODT ud!!!

Wauw du er lækker. Grrrr ?

Anmeld

26. oktober 2010

tinasmor

Jeg kunne godt forestille mig, at der realistisk set var en del yngre mænd som ikke synes at en kvinde over 100 kilo er de mest atraktive. MEEN at en kvinde kan finde på at sige sådan noget forstår jeg slet ikke. hvis jeg var dig ville jeg slette hende som "ven" på Facebook, det er ikke værd at kende sådan en med sådan nogle holdninger. Og så ligefrem at sige, at du ikke er en god mor. Ej det forstår jeg slet ikke. Jeg kan måske godt sætte mig ind i at hvis man er overdrevet overvægtig og slet ikke kan gøre noget (og måske senere i skolen vil komme til at gøre ens børn flove over en osv) så ville jeg måske tænke på, at jeg, for børnes skyld ville tare mig (hvis jeg var overvægtig).

Men der tænker jeg også på en som måske vejer 160 kilo eller sådan noget. Der er jo efterhånden en del kvinder (og mænd) som vejer over 100 kilo.

Man ved jo godt selv, at det ikkke er det mest sunde at veje så meget, men at få smidt sådan nogle ting i hoved, det forstår jeg slet ikke!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.