LouiseNielsen skriver:
Hejsa Piger
Har idag haft en hæftig debat med en bekendt på facebook som mener at når man vejer over 100 kg så er og bliver man bare grim... Uanset om ansigtet er kønt eller ej! Seriøst, jeg bliver sku ked af at høre sådan noget.... Jeg er ikke flov over hvordan jeg ser ud, syntes bestemt ikke jeg er grim. Jeg er en stor pige (104 kg) men betyder da ikke jeg føler mig grim... Selvfølgelig vil jeg gerne tabe mig, men det er ikke noget jeg er klar til lige nu... Hun mener ikke jeg kan være en god mor for mine børn fordi jeg er tyk
Har intet med det at gøre, for mine børn lider ikke under jeg er tyk... Jeg tumler, spiller bold, løber efter osv osv med mine børn.. Tager dem med i badeland, trods jeg ik er en skønhed i badedragt, for det skal netop ikke gå ud over mine børn at mor spiser for meget og lavet for lidt... 
Hva mener du/i omkring det emne?
Og vis gerne dig selv hvis du er en 100 + kg pige! Og skriv gerne vægten på hvis du som jeg ikke er flov over din vægt...
det er da helt klart din "bekendte" der har et problem med det...
der er jo desværre folk som ikke kan tåle at se en person der er enten overvægtig eller bare kraftigt bygget uden at skulle komme med alle de dumme fordomme omkring dem...
hvis du selv føler at du er en god mor og en glad pige og du har det godt i din krop og du føler dig smuk så op i røven med andres meninger... du kan jo ikke bruge negative bemærkninger til en skid alligevel hvis du så havde et problem med din vægt.. det er i nogle menneskers øjne en skønhedsfejl.. men det er slet ikke tilfældet.. man kan godt være BIG AND BEAUTIFUL... verden er desværre bare bygget op omkring medier og topmodeller og tynde stankelben der vælter op og ned af catwalken i alt for høje sko som de ikke har nok vægt til at kunne holde balancen på dem alligevel. hvad skal vi bruge det til.. INTET... der kan plus size kvinder da virkelig noget som minus size ikke kan.... jeg ville sgu gerne have mere røv og hofter...
jeg kender det alt for godt.. jeg er dog undervægtig eller jeg er hvertfald meget tynd normalt og skal døje med at høre folks kommentarer omkring min krop er for spinkel ( det var dog før jeg blev gravid ) og at jeg jo bare skulle pustes til så ville jg knække midt over.. og jeg har ikke altid været glad for min krop men det er jeg blevet, og andres kommentarer kan de tage tilbage og stikke op der hvor solen ikke skinner...
så om man er tyk eller tynd har man ikke ret til at faktisk mobbe andre pga deres udseende.(ja mobning forsvinder desværre ikke bare fordi at man bliver voksen det bliver næsten værre fordi at voksne har et større ordforråd og lettere kan formulere deres grimme negative ord) de gør det for det meste fordi at de tror at de får det bedre med dem selv da de sikkert selv har en issue af en eller anden slags...
alvorligt talt FUCK DA DEN PERSON DER SIGER GRIMME TING...
vær ligeglad... men glad for dig 
Anmeld