Kruse90 skriver:
den ramte også RIGTIG hårdt den der.
og ja jeg har også sat med tårer i øjnene. Men man finder ud af hvad det er for nogle mennesker bag skærmene ( hvilke skræmmer mig en del )
Altså... Jeg syns du er meget dømmende overfor folk der ikke har samme mening som dig?
Jeg forstår din frustration, men det giver ikke flere kroner på kistebunden til at betale for fertilitetsbehandlingerne.
Hvis der var penge til det, så for min skyld ingen alarm. Men jeg mener 100 % at de mennekser som nu engang er her skal vi værne om og bruge pengene på.
Jeg er ærgelig over du ser det som "dem mod os". Jeg ser det som ansvar for vores samfund
Og det der med at have ret til børn.
Det er ikke en menneskeret at få børn, men en menneskeret at have muligheden for det. Og muligheden er der. Jeg mener ikke at nogen skal fratages muligheden for børn. Tværtimod.
Men det er en menneskeret at er man på denne jord, så har man ret til et værdigt liv. Og det er jo en helt anden snak.
Jeg hopper ud af debatten, tror ikke rigtigt den kommer videre. Og det eneste der kommer ud af det, er at jer som kæmper med barnløshed føler jer trådt på. Og selvom det er svært ikke at involvere sine følelser, så er det jo ikke meningen med en debat. Den skal handle om emnet og argumenterne for/imod.
Jo
Anmeld