Hvad med alle de andre der har behov for hjælp i samf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Laulund87

Kruse90 skriver:

det tror jeg heller ikke de ville men det er en HELT anden snak

Ja det er det, den må vi hellere lade ligge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Svei

Kruse90 skriver:

det tror jeg heller ikke de ville men det er en HELT anden snak

Det ville jeg, til hver en tid og så ville man sikkert heller ikke misforståes og ikke mindst, så er det meget mere nuanceret end det her skriftsprog....kun 7% af kommunikation er talen resten er kropssprog, tonen osv.

Anmeld

23. oktober 2010

Barbamama

Puuuha har lige læst alle 39 sider igennem og er rystet. Sikke udtalelser der er kommet og hvor må der sidde mange barnløse med tårer i deres øjne.... Kommentarer som: Der er intet smukt i at kvinder bliver gravide efter behandling, hvis folk ikke har råd til behandling har de nok heller ikke råd til et barn, der er nok en grund til at de ikke kan få børn osv osv.... Jeg synes den her debat har udviklet sig rigtig uheldigt.....

Anmeld

23. oktober 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Fair nok. Jeg synes nu selv, jeg har gået langt uden om at diskutere retten til at få børn, hvilket faktisk kun kommenteres af et par stykker men har i stedet kommenteret på, at jeg mener det er ok, hvis der kommer egenbetaling på.

Jeg mener, at det er rigtig godt ufrivilligt barnløse har mulighed for at få børn, men at de blot selv må betale.

Er ked af det, hvis mine kommentarer har stødt nogen, for følelserne er på sit højeste nu.

Jeg tror bare at det er vigtigt at huske på, at det er rigtige mennesker der sidder derude og har det svært....det er et emne som desværre berører mange mennesker. Og det er i høj grad også et samfundsprobem, at flere og flere mennsker har svært ved at reproducere sig selv ad naturlig vej.

Anmeld

23. oktober 2010

Kruse90

michella80 skriver:

Puuuha har lige læst alle 39 sider igennem og er rystet. Sikke udtalelser der er kommet og hvor må der sidde mange barnløse med tårer i deres øjne.... Kommentarer som: Der er intet smukt i at kvinder bliver gravide efter behandling, hvis folk ikke har råd til behandling har de nok heller ikke råd til et barn, der er nok en grund til at de ikke kan få børn osv osv.... Jeg synes den her debat har udviklet sig rigtig uheldigt.....

den ramte også RIGTIG hårdt den der.
og ja jeg har også sat med tårer i øjnene. Men man finder ud af hvad det er for nogle mennesker bag skærmene ( hvilke skræmmer mig en del )

Anmeld

23. oktober 2010

dorthemus

michella80 skriver:

Ja de udtalelser/holdninger rystede også mig...sådan havde jeg alligevel ikke troet, at visse folk tænkte

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Jeg tror bare at det er vigtigt at huske på, at det er rigtige mennesker der sidder derude og har det svært....det er et emne som desværre berører mange mennesker. Og det er i høj grad også et samfundsprobem, at flere og flere mennsker har svært ved at reproducere sig selv ad naturlig vej.

Du har helt ret. Det er et prekært emne og jeg vil klart tage din kritik til efterretning i måden jeg fremover kommenterer og debatterer ømfindige emner

Ja, desværre øges antallet af ufrivilligt barnløse med lynets hast...

Anmeld

23. oktober 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Du har helt ret. Det er et prekært emne og jeg vil klart tage din kritik til efterretning i måden jeg fremover kommenterer og debatterer ømfindige emner

Ja, desværre øges antallet af ufrivilligt barnløse med lynets hast...

Jamen så har det jo ikke været forgæves.

Rigtig god aften til dig

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

Kruse90 skriver:

den ramte også RIGTIG hårdt den der.
og ja jeg har også sat med tårer i øjnene. Men man finder ud af hvad det er for nogle mennesker bag skærmene ( hvilke skræmmer mig en del )

Du må ikke tænke sådan søde, for det er jo ganske få med de holdninger

Jeres tur skal nok komme og det skal du tro på!

Anmeld

23. oktober 2010

CamillaValby

michella80 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.