Hvad med alle de andre der har behov for hjælp i samf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Laulund87

Jbk skriver:

Jeg har stået der og ved hvordan det er....for os var det med pengene det mindste, det kunne vi sagtens løse for at få et barn.

Det var heller ikke så meget det med egenbetaling

Det var mere det med at skrive at naturen sorterer fra hvis man har svært ved at få børn Det synes jeg er hårdt skrevet, og man kunne godt tænke over hvordan det lyder for dem der så bliver sorteret fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Svei

Laulund87 skriver:

Det var mere det med at skrive at naturen sorterer fra hvis man har svært ved at få børn Det synes jeg er hårdt skrevet, og man kunne godt tænke over hvordan det lyder for dem der så bliver sorteret fra

Åh...men det er vel sådan den gjorde helt tilbage da vi jagtede og den stærkeste fysisk skulle overleve, men det er jo heldigvis ikke sådan det er i dag...og mon ikke vi også er ved at smadre os selv med alt det skidt vi udsættes for.. Jeg tror desværre kun det bliver værre med tiden...øv bøv..

Anmeld

23. oktober 2010

Kruse90

Jbk skriver:

Det er vel ikke retten til at få børn der her diskuteres...men idéen i at man selv skal betale for det.

Kunne forstå hvis de barnløse blev frataget retten, det gør de ikke, de skal bare give noget for det og hvad jeg kan læse mig frem til, så er det ikke i nærheden af hvad man gav for ti år siden da man selv betalte. Der er bare ikke råd til det mere.

jo den har også været diskuteret.
Og den blev jeg MEGET stødt over!
Syntes det er noget svineri at begynde at tale om.
Vi har lige så meget ret til børn som dem der selv kan.

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Jeg er slet ikke enig!! Jeg synes lige præcis at I er meget personlige i jeres måde at debattere på...jeg må indrømme, at jeg er meget overrasket over hvordan denne debat har udviklet sig og hvordan der bliver svaret folk...uanset hvor mange smile smileys der leveres!

Fair nok. Jeg synes nu selv, jeg har gået langt uden om at diskutere retten til at få børn, hvilket faktisk kun kommenteres af et par stykker men har i stedet kommenteret på, at jeg mener det er ok, hvis der kommer egenbetaling på.

Jeg mener, at det er rigtig godt ufrivilligt barnløse har mulighed for at få børn, men at de blot selv må betale.

Er ked af det, hvis mine kommentarer har stødt nogen, for følelserne er på sit højeste nu.

Anmeld

23. oktober 2010

Svei

Kruse90 skriver:

jo den har også været diskuteret.
Og den blev jeg MEGET stødt over!
Syntes det er noget svineri at begynde at tale om.
Vi har lige så meget ret til børn som dem der selv kan.

Øhh...jeg udtaler mig ikke om ret..men vel nærmere om samfundsøkonomi...

Anmeld

23. oktober 2010

Laulund87

Jbk skriver:

Åh...men det er vel sådan den gjorde helt tilbage da vi jagtede og den stærkeste fysisk skulle overleve, men det er jo heldigvis ikke sådan det er i dag...og mon ikke vi også er ved at smadre os selv med alt det skidt vi udsættes for.. Jeg tror desværre kun det bliver værre med tiden...øv bøv..

Jeg tror også kun det bliver værre..Det er rigtig trist

Anmeld

23. oktober 2010

Kruse90

Laulund87 skriver:

enig

Anmeld

23. oktober 2010

Kruse90

Jbk skriver:

Øhh...jeg udtaler mig ikke om ret..men vel nærmere om samfundsøkonomi...

det er også helt fint
Nej det siger jeg heller ikke. men det var der en der gjorde.
Jeg skal nok skaffe pengene. men syntes stadig det er noget svineri

Anmeld

23. oktober 2010

Svei

Laulund87 skriver:

Jeg tror også kun det bliver værre..Det er rigtig trist

Ja...men der er vidst mange børn af rygere der ikke kan få børn som voksne og der tror jeg så heldigvis at mange færre ryger end da jeg var baby..

Men ja, det er trist...betaling eller ej, så er det skidt hvis vi som mennesker nærmest mister vores evne til at reproduceres...

Anmeld

23. oktober 2010

Svei

Kruse90 skriver:

det er også helt fint
Nej det siger jeg heller ikke. men det var der en der gjorde.
Jeg skal nok skaffe pengene. men syntes stadig det er noget svineri

Åhh..jeg hoppede også bare lige ind... God debat og dejlig aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.