Hvad med alle de andre der har behov for hjælp i samf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2010

Pige2009

Kruse90 skriver:

jo den har også været diskuteret.
Og den blev jeg MEGET stødt over!
Syntes det er noget svineri at begynde at tale om.
Vi har lige så meget ret til børn som dem der selv kan.

Kære Carina.

Jeg er virkelig ked af, hvis jeg har stødt dig med et par af mine kommentarer. JA, jeg mener I har lige så meget ret til at få børn som os andre der bare skyder dem ud. Det eneste område jeg afviger fra dig i at være enig er på spørgsmålet om hvorvidt, I skal betale selv eller ej.

Ønsker dig og Jan al mulig held og lykke med babyprojektet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Kruse90

Baagøe skriver:

Kære Carina.

Jeg er virkelig ked af, hvis jeg har stødt dig med et par af mine kommentarer. JA, jeg mener I har lige så meget ret til at få børn som os andre der bare skyder dem ud. Det eneste område jeg afviger fra dig i at være enig er på spørgsmålet om hvorvidt, I skal betale selv eller ej.

Ønsker dig og Jan al mulig held og lykke med babyprojektet

det er iorden.
er bare dybt chokeret af nogle af de udtalelser der er kommet herinde mod os barnløse.

men jeg siger mange tak

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

Laulund87 skriver:

Det var heller ikke så meget det med egenbetaling

Det var mere det med at skrive at naturen sorterer fra hvis man har svært ved at få børn Det synes jeg er hårdt skrevet, og man kunne godt tænke over hvordan det lyder for dem der så bliver sorteret fra

Jeg er helt enig og det er ærgeligt, at vi andre bliver sat i samme bås, selvom det kun er en enkelt eller to, der taler om "retten til at få børn" og naturens udvælgelse

Anmeld

23. oktober 2010

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

jo den har også været diskuteret.
Og den blev jeg MEGET stødt over!
Syntes det er noget svineri at begynde at tale om.
Vi har lige så meget ret til børn som dem der selv kan.

Helt enig og mere vil jeg ikke skrive... Er meget berørt over emnet... Har det tæt på i familien at nogle har den holdning... Men det kan de sagtens når det selv har fået dem de ville have...

Ingen der ikke har prøvet at kæmpe kan sætte sig ind hvor ødelæggende det er... Hvor lille man føler sig... Og igen skal vi trædes på... Det er så nemt at træde på dem der i forvejen ligger ned...

Pøj, pøj med projektet...... Venter selv på mens, så er vi igang med det første IVF forsøg...

Anmeld

23. oktober 2010

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

det er iorden.
er bare dybt chokeret af nogle af de udtalelser der er kommet herinde mod os barnløse.

men jeg siger mange tak

Enig er chokeret...

Anmeld

23. oktober 2010

Laulund87

Kruse90 skriver:

enig

Jeg kan sagtens forstå du er frustreret over den lidt hårde udmelding herinde. Hvor mange mon ville sige sådan hvis de sad overfor personen Jeg undrer mig i hvert fald..

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

Kruse90 skriver:

det er iorden.

men jeg siger mange tak

Jeg synes bare lige, jeg for god ordens skyld ville skrive til dig. Fortsat god aften og debat

Anmeld

23. oktober 2010

Kruse90

ønskebarn74 skriver:

Helt enig og mere vil jeg ikke skrive... Er meget berørt over emnet... Har det tæt på i familien at nogle har den holdning... Men det kan de sagtens når det selv har fået dem de ville have...

Ingen der ikke har prøvet at kæmpe kan sætte sig ind hvor ødelæggende det er... Hvor lille man føler sig... Og igen skal vi trædes på... Det er så nemt at træde på dem der i forvejen ligger ned...

Pøj, pøj med projektet...... Venter selv på mens, så er vi igang med det første IVF forsøg...

tak skal du have

Ihh så krydser jeg ALT hvad jeg kan for i snart får jeres drømme baby

Det er nemlig rigtig rigtig hårdt.

Anmeld

23. oktober 2010

Kruse90

Laulund87 skriver:

Jeg kan sagtens forstå du er frustreret over den lidt hårde udmelding herinde. Hvor mange mon ville sige sådan hvis de sad overfor personen Jeg undrer mig i hvert fald..

det tror jeg heller ikke de ville men det er en HELT anden snak

Anmeld

23. oktober 2010

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

tak skal du have

Ihh så krydser jeg ALT hvad jeg kan for i snart får jeres drømme baby

Det er nemlig rigtig rigtig hårdt.

Jep, vi har forsøgt i mere end 9år... Så manden og jeg er enige om at nu er det vores tur....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.