dorthemus skriver:
Hvor er det bare en trist debat at læse og ja, jeg har læst hele debatten og har haft lyst til at skrive flere gange.
Tonen er hård og meget lidt empatisk, efter min mening. Der sidder altså rigtige mennesker ude bag skærmene, med rigtige følelser og rigtig smerte over ikke at kunne producere et barn på naturlig vis.
Og at sige, at det ikke er noget personligt er noget værre pladder...jeg har side op og side ned læst det ene personlige angreb efter det andet, på visse personer i denne debat her...øv siger jeg bare!!!
Jeg er helt enig..Jeg har ikke skrevet noget i den her tråd, men jeg har læst det hele.
Det er rigtig nemt at have en holdning til tingene, men man skal passe på med at udtale sig om sådan et ømt emne som barnløshed. Man skal i hvert fald tænke meget over hvordan man formulerer sig.
Jeg vil slet ikke påstå jeg kan sætte mig ind i hvor svært det må være, ikke at kunne blive gravid bare sådan lige
Og det kan andre da heller hvis ikke de har stået i situationen, vil jeg vove at påstå!
Anmeld