Nej det er ikke en menneskeret at få børn, men i Danmark betaler vi Verdens højeste skat, bla. Fordi vi har gratis sygehuse, og DERFOR er det en menneskeret at få gratis behandling, ligesom alle andre i sygehusvæsenet får og ligesom vi betaler til i skat hver eneste måned.
Og med hensyn til de psykiske sygdomme du snakker om, så går den slags patienter hos en psykiater, hvilket er gratis.
Derudover må jeg påpege at det et pga. kunstig befrugtning at man kan lave ægsortering, og dermed eliminere arvelige sygdomme som f.eks. skizofreni og mange andre lidelser. Så det kunne man jo fokusere en smule på og dermed gøre verden bedre samt spare en helveds masse penge.
Derudover vil jeg høre hvorfor du ikke mener man bør hjælpe folk der UFRIVILLIGT er barnløse, når man f.eks. Kaster millioner efter lungecancer patienter der har røget sig halvt ihjel og nu må i kemo, og giver fede mennesker gratis fedmeoperationer fordi de ikke har levet sundt? Hvordan synes du selv det hænger sammen?
Nææ, man kan sgu ikke trække EN behandling ud af systemet og sige den skal koste, når alt andet er gratis. Så vil jeg i hvert fald kunne trække det fra i skat!
Anmeld