Rikke Houmøller Thaarup skriver:
Hvis du nu læste mit indlæg uden at have paraderne oppe, så ville du læse mellem linierne at jeg syntes at folk selvfølgelig skal have børn, hvis de ønsker det..
Jeg syntes bare at det skal gøres med en vis potion overvejelser..
og en meget bedre mulighed for at adobtere frem for fertilitetsbehandling.
Jeg ville hellere give min skattepenge til den løsning.
(Vi betale alle til tilbudet om fertilitetsbehandling via vores skat.. og der er nok ca. lige så mange meninger om emnet, som der er skattebetalere..)
Ja, så må jeg være enormt dårlig til at læse mellem linierne for sådan læser jeg det slet ikke. Jeg læser det som om at når kroppen ikke vil, så er der en grund og så skal man bare ikke have biologiske børn.
Men er det ikke det samme som hvis man ikke kan høre så får man hørerapparat, hvis man ikke kan se får man briller osv og hvis så f.eks. (som i mit tilfælde) man ikke selv kan lave gode æg så får man homonbehandling - altså vi har hver vores skavanker.
Jeg tror nu nok at når man er i behandling så HAR man overvejet tingene meget meget grundigt - mere grundigt end dem der bare går ud og bliver gravide uden problemer. (Man har jo lige som tiden til at tænke tingene igennem mens man venter på at man bliver gravid)
Jeg synes da bestemt også at det skulle være meget nemmere og adoptere, men det er jo altså bare ikke alle der ønsker denne mulighed.
Jeg betaler skat lige som så mange andre, og min skat går da også til rigtig rigtig mange ting som jeg IKKE selv får nogen som helst nytte af. Men det er vel det velfærdssamfundet går ud på??? Altså lige muligheder for alle.
Anmeld