Znuzke skriver:
Du har da ret!!! Dåhhhh - hvorfor har hverken jeg eller min læge dog tænkt på det før - jeg skal sgu da bare tage mig sammen....
Tak fordi du lige sparede samfundet for en masse penge - alle dem med depressioner skal bare tage sig sammen, ingen behandling, ingen piller - bare tilbage på arbejdsmarkedet.....så er der da også råd til både barnløshedsbehandling og fedmeoperationer.....
Jeg ringer til min læge mandag morgen og siger jeg skal raskmeldes......jeg har nemlig taget mig sammen....
(endnu engang har jeg måske anvendt en smule ironi...)
jeg siger ikke ALLE skal sige sådan men er sikker på mange vil kunne hjælpe sig selv.
der er altså mange der bare siger " ja jeg gør/ har det sådan fordi jeg er syg" kender selv flere personer der gør sådan. som om at det er en undskyldning.
jeg siger intet dårligt om folk der har depression og det kan du også læse at jeg ikke gør. lige det du har markeret er taget ud af en sammenhæng, så måske du skulle læse det igen.
jeg har selv haft en depression og intet hjalp, før jeg med mig selv fandt ud af hvad der gjorde mig glad og fjernede det der ikke gjorde mig glad. og det tror jeg måske bare andre mennesker også kunne, i stedet for at tage lykke piller, måske så finde årsagen til hvorfor man er trist.
Anmeld