Line&Liam skriver:
Nu har jeg ikke læst alle indlægene, for der var dælme meget at tygge igennem 
Som en person med en kronisk sygdom kan jeg da godt være SUPER ærgelig over at jeg selv skal betale for mine behandlinger, en stor sum af medicin regningen og selv stå til regnskab for at jeg kun kan få skod jobs, fordi det er de jobs der passer til min arbejdsstilling.
MEN jeg har ikke noget imod at betale de store summer, så længe jeg ved at folk kan få deres drøm opfyldt ganske gratis, her tænker jeg i form af et barn.
Jeg synes ikke det er en menneskeret at få børn, men jeg synes at familier med alt i orden skal have lov til at få deres højeste ønske opfyldt, og når man tænker på hvor dyre en enkelt behandling er for dem, kontra mine sølle 700 kr pr. gang, så synes jeg det er helt iorden.
Jeg har svært ved at hidse mig op over den måde systemet er indrettet mhp. hvad der betales og ikke betales af kommunen.
Jeg kan dog til tider godt få lidt knopper af alle de tilskud enlige kan få, som os andre lavtlønnede også ville have gavn af, men herre gud, har man ikke råd til børn, så lad være at få dem tænker jeg 
Mvh Line, der gerne betaler egen behandling, så andre gratis kan få drømmen opfyldt