Nu læste jeg ikke lige de sidste sider af debatten, men kunne på side 4 fornemme, at debatten er hæftig..
Men jeg melder mig lige på banen alligevel..
Jeg synes i og for sig, at det er fint at bøsser og lebiske vil være forældre, det vil vi andre jo også.. En helt naturlig følelse.. Men jeg dog sige, at jeg sgu er glad for jeg både har en mor OG en far.. Jeg tænker bare så meget på det lille barn der kommer ud, altså der mangler sgu lidt en af det modsatte køn, ville jeg mene overfor barnet.. Jeg er faktisk på grænsen til at mene det er synd, hvis barnet ikke har en af hver.. - men sådan er det jo også med de kvinder der får en donor fordi de fx ikke har en mand til barnet.. Men der er der da mulighed for at finde en far til barnet, det er der jo ikke hvis de fx er to kvinder, for de er de jo skrevene forældre på papirene..
Ja, min mening er, at det er synd for børnene, dog forstår jeg udemærket godt, at de vil have børn.. Jeg synes tilmed, at det er en skide svær en og argumenterer for og imod, min mening er bare, at jeg er glad for det ikke er mig.. - Men igen, sådan bliver det jo nok mere og mere i fremtiden...
Anmeld