Homoseksuelle og børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Cris

Heeeelt klart!

Der er narkomaner, misbruger, psykisksyge osv osv som få lov til at have børn og beholde dem... Bøsser er bare drømmeforældre til mange. For 50 år siden var det helt forkert at have en mor og far som ikke boede sammen. I dag griner vi af det. Jeg håber, at der sker det samme med homoseksuelle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Meliora

A&F skriver:

Jamen had det så meget I vil. Dyr handler ud fra lyster. Denne diskussion kan fortsætte i timevis. Det er fair, at vi har delte meninger. Vi behøver nemlig ikke at være enige. Any way, det er min holdning.

undskyld jeg siger det, men der jo masser af folk der f.eks. dyrker 'unaturlig' sex, selvom de er hetero eller bi, skal de så heller ikke have lov at få børn?

eller hvad med heteropar der ikke kan få børn ved at fyre den af på dobbeltlagnerne, er det forkert at de kan få kunstig befrugtning?

Anmeld

7. oktober 2010

A&F

Jeg tilkendegiver ikke, at mennsket er en "dyr art".  Og jeg tror ikke på Darwinismen. Dine argumentaioner er vel ikke hævet over logikken? Siden du skal kalde andres synspunkter for tåbelige.

Hvorfor skal jeg være enig i jeres holdninger,? Jeg har da ret til at have denne holdning jeg har. Jeg nedgør ikke folk, og siger ikke de er umenneskelige. Det er jo en personlig sag.

Anmeld

7. oktober 2010

A&F

Hvad der er rationelt for mig, kan være irationelt for jer. Og kunstig befrugtningkan ikke samlignes.

Anmeld

7. oktober 2010

tinasmor

Maja84 skriver:

hmm synes ikke om det med rugemødre, men ellers kan jeg ikke se hvorfor homoseksuelle ikke skulle have lov at få børn, men ja kan godt se det ville være svært for bøsser, at få børn uden rugemødre, hvis den ene skal være biologisk far. Ellers er der jo adoption, og synes jeg da bestemt både lesbiske og bøsser skal have lov til, på fod som alle andre

Enig.

Anmeld

7. oktober 2010

tinasmor

Jeg vil også have lov til at udtrykke min mening, som jeg har ret til at have, uden at nogen skal føle sig fornærmet eller stødt. Jeg er af den overbevisning ikke enig i at homoseksuelle skal have børn, da det i min verden strider mod vores natur og intellekt. Og ik hæng mig op på det, da det er min mening lige så vel som I har ret til jeres

ja, du skal helt sikkert have lov til at skrive din mening. Ellers er der jo ingen ide i at trådstarter starter en "debat". Alle skal kunne skrive deres holdning til emnet. Man kan være enige om at være uenige, men du skal da, på lige fod med alle andre, kunne komme med din holdning og kommentarer.

Anmeld

7. oktober 2010

A&F

tinasmor  

Tak skal du have. Det er netop det. En DEBAT.

Anmeld

7. oktober 2010

Muffinmus

A&F skriver:

tinasmor  

Tak skal du have. Det er netop det. En DEBAT.

Jamen det giver mig jo også ret til at sige at nogel kommentarer er direkte tåbelige og netop ulogiske i forhold til den viden og verden vi lever i NU:-)

Og siden du ikke tror på Darwinismen som du så smukt udtrykker dig, så fair nok, du føler dig hævet som menneske. Bare ærgeigt vi er nogle af de mest rovgriske livsformer på denen jord....Og at vi tilmed har evner til både at være super uddennede og desværre også det modsatte.

Så ja, du har ret, vi har alle ret til meninger og min er at homoer er lige så meget far eller mor til et barn selv om de ikke kan lave børn selv.

Og når vi snakker om dyr, hvordan synes du selv menneske sex er????? det er ikke andet end dyrerigt sex fra en anden vinkel, lige så lystigt og lige så ustryligt som dyr. Selv om du tror vi er højerestående individer på et andet plan:-)

Meget pudsigt.

Kan næsten more mig over folk fordomme da de ofte hænger sammen med andre ting. Bla dårlig viden om verden omkring en:-)Men fred være med, du kan ikke lide homoforældre, jeg synes det er fedt de tør:-)

Synes alle homoer der vil være forældre skal have alle de børn de vil og fortælle hele verden at de er forældre til de lækreste børn !!!!YIPPIE!!!!

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

A&F skriver:

Jamen had det så meget I vil. Dyr handler ud fra lyster. Denne diskussion kan fortsætte i timevis. Det er fair, at vi har delte meninger. Vi behøver nemlig ikke at være enige. Any way, det er min holdning.

Hallehøjsa..her må jeg lige blande mig...
At du har din mening er ok med mig, og jeg vil altid gerne tage en seriøs debat om meninger for og imod uden at kaste med mudder...men du skal sørme komme med de rette og korekte argumenter.
Dyr handler IKKE ud fra deres lyster, men ud fra hvad der i biologisk sammenhæng driver dem.

Dyr OG mennesker, der er homoseksuelle er styret af et bestemt område i hjernen, der styrer kønsvalg og kønshormon produktion.
Dette område er større hos hankøn og mindre hos hunkøn.
Hos homoseksuelle både af han- og hunkøn er det for de lesbiskes vedkommende større end hos hunkøn generelt og ligner derved mere et hankøns område, derfor driften mod eget køn.
Det modsatte gælder hos bøsser, her er området mindre og derfor driften mod eget køn, fordi dette område dikterer et hunkøns adfærd.

Så nej...dyr styres ikke af lyster, men af drifter, ganske ligesom mennesker bliver, når de ikke er bevidste om det.
Vidste du, at når du tager en folkeskoleklasse på 10 elever, så er der mindst 2, der vil være til samme køn som de selv??
Så måske er det slet ikke så unaturligt som du ser det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

maria_wlt

SussieThyssen skriver:

Hallehøjsa..her må jeg lige blande mig...
At du har din mening er ok med mig, og jeg vil altid gerne tage en seriøs debat om meninger for og imod uden at kaste med mudder...men du skal sørme komme med de rette og korekte argumenter.
Dyr handler IKKE ud fra deres lyster, men ud fra hvad der i biologisk sammenhæng driver dem.

Dyr OG mennesker, der er homoseksuelle er styret af et bestemt område i hjernen, der styrer kønsvalg og kønshormon produktion.
Dette område er større hos hankøn og mindre hos hunkøn.
Hos homoseksuelle både af han- og hunkøn er det for de lesbiskes vedkommende større end hos hunkøn generelt og ligner derved mere et hankøns område, derfor driften mod eget køn.
Det modsatte gælder hos bøsser, her er området mindre og derfor driften mod eget køn, fordi dette område dikterer et hunkøns adfærd.

Så nej...dyr styres ikke af lyster, men af drifter, ganske ligesom mennesker bliver, når de ikke er bevidste om det.
Vidste du, at når du tager en folkeskoleklasse på 10 elever, så er der mindst 2, der vil være til samme køn som de selv??
Så måske er det slet ikke så unaturligt som du ser det.

Kærligst
Sussie

Hørt hørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.