A&F skriver:
tinasmor
Tak skal du have
. Det er netop det. En DEBAT.
Jamen det giver mig jo også ret til at sige at nogel kommentarer er direkte tåbelige og netop ulogiske i forhold til den viden og verden vi lever i NU:-)
Og siden du ikke tror på Darwinismen som du så smukt udtrykker dig, så fair nok, du føler dig hævet som menneske. Bare ærgeigt vi er nogle af de mest rovgriske livsformer på denen jord....Og at vi tilmed har evner til både at være super uddennede og desværre også det modsatte.
Så ja, du har ret, vi har alle ret til meninger og min er at homoer er lige så meget far eller mor til et barn selv om de ikke kan lave børn selv.
Og når vi snakker om dyr, hvordan synes du selv menneske sex er????? det er ikke andet end dyrerigt sex fra en anden vinkel, lige så lystigt og lige så ustryligt som dyr. Selv om du tror vi er højerestående individer på et andet plan:-)
Meget pudsigt.
Kan næsten more mig over folk fordomme da de ofte hænger sammen med andre ting. Bla dårlig viden om verden omkring en:-)Men fred være med, du kan ikke lide homoforældre, jeg synes det er fedt de tør:-)
Synes alle homoer der vil være forældre skal have alle de børn de vil og fortælle hele verden at de er forældre til de lækreste børn !!!!YIPPIE!!!!
Anmeld