Homoseksuelle og børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

Svei

dorthemus skriver:

Undskyld jeg flueknepper..men jeg var ikke nødt til at blive insemineret for at få Runa, jeg ønskede bare ikke at blive gravid med en eller anden nede fra den lokale beverding...hihi  

Med de to valg forstår jeg så godt... men tror du fik pointen, ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Bayze

FruRafn skriver:

Stod det til mig, så skal homoseksuelle have lov at få børn (adoptere, bruge rugemor) og i øvrigt også kunne blive gift på lige fod med heteroer. Synes det er forbandet gammeldags og diskriminerende at udelukke dem fra de glæder i livet.

Mine to gode kammerater er et at de mest velfungerende og omsorgsfulde par jeg kender, og de vil gerne giftes og have børn. Men det er ikke ligefrem let...

Jeg har helt samme holdning! Og har i øvrigt et vennepar i nøjagtig samme situation - og jeg synes bare det er skide synd for dem - og synd for det barn de måske ikke får, som går glip af de bedste forældre!

Det gode forældreskab sidder ikke i den seksuelle orientering!!

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Jbk skriver:

Med de to valg forstår jeg så godt... men tror du fik pointen, ikke..

Jo jo selvfølgelig

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Selvfølgelig skal de det!

Forældre egnethed sidder ikke i seksualiteten

Ha ha jeg oprettede for to minutter siden et næsten identisk indlæg med dit - altså inden jeg læste dit. To sjæle én tanke eller noget.....

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ha ha jeg oprettede for to minutter siden et næsten identisk indlæg med dit - altså inden jeg læste dit. To sjæle én tanke eller noget.....

Så det godt...efteraber..hahaha

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

"Og det med at det strider imod naturen???????????????

Sikke noget fis, hvor har folk taget deres uddannelse henne når de siger det??? Faktum er jo NETOP at i naturen er der homodyr OVER ALT, pingvinerne er jo bare et eksempel, men også aber, katte og 1000 vis andre praktisere at være homoer, både han- og hundyr og det har de altid gjort...så i virkeligheden "

Fantastisk som du lige fik manet dén til jorden! Og så oveni købet på så humoristisk vis! Tak for det! Jeg kan ikke udholde det der med at "naturen har bestemt" - det er simpelthen så sørgelig en måde at argumentere på og det kan ALTID skydes i sænk. Vi havde den lige tidligere i dag i forhold til hvad kvinder "fra naturen" er bedre til end mænd - AARRGH jeg bliver dårlig!!

Så jeg er møg enig - ku bare ikke have udtrykt det så sjovt og skarpt selv

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Så det godt...efteraber..hahaha

Ja, lige præcis - så jeg var ligesom nødt til at gøre noget

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

Dictes mor skriver:

Jeg er helt enig... Plus jeg hader hader hader det der med at det strider mod naturen. For så strider det også mod naturen, at jeg har fået min pige via kunstig befrugtning, og det gør mig oprigtigt ked af det, når folk siger sådan. Jeg har flere veninder, som er i et homoseksuelt forhold, og de er rigtig gode mødre hver og en, og jeg kan slet ikke forestille mig, at de ikke skulle have haft lov til at få børn.

I øvrigt Camilla  du skal ikke være ked af at du "ikke har fået barn i overensstemmelse med naturen" () for jeg har gang på gang fået slået fast af mange af brugerne herinde at jeg er en alt for gammel og det er da næsten lidt værre, er det ik´?

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ja, lige præcis - så jeg var ligesom nødt til at gøre noget

Anmeld

8. oktober 2010

kirsti

Jeg synes alle har lige ret til børn og jeg mener ikke kønnet eller seksuel orientering bestemmer om man er en god eller dårlig forælder.

Jeg mener dog ikke at staten skal være med til at financiere kunstig befrugtning til f.eks lesbiske fordi de vælger ikke at lave børn på mand-kvinde faconen men jeg har nu samme holdning til enlige.

Vil man insimineres når man ikke fejler noget der gør man ikke kan blive gravid men det blot er for egen lyst så mener jeg det må være for egen regning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.