Homoseksuelle og børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

oo

LouiseNielsen skriver:

Var ikke så meget om det er lovligt eller ikke....

Mere folks personlige holdning til det....

jeps, og det er min personlige mening jeg har udtrykt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Dinna88

LouiseNielsen skriver:

Jeg er helt overbevist om der sidder rigtig rigtig mange derude som mener homoseksuelle IKKE skal have lov, fordi bla bla bla og en masse grimme ord om homoseksuelle som jeg bare sleeeet ikke vil have over min mund fordi jeg syntes det er så forkert... der sku mennesker som os andre.....

Ej nu sidder jeg og bliver hidsig bare ved tanken om at nogen mennesker er så smålige at de ikke kan se homoseksuelle kan være ligeså gode forældre....

Nogle folk er smålige, som du selv siger, og dem skal vi bare lære at se bort fra.

Jeg kan ikke begribe hvordan man kan se anderledes på de homoseksuelle, det er jo ikke noget selvvalgt. Og hvis det var, hvad så? Og det med at et barn har brug for en af hvert køn som forældre, dét kommer man ikke langt med. 

Anmeld

7. oktober 2010

A&F

Jeg vil også have lov til at udtrykke min mening, som jeg har ret til at have, uden at nogen skal føle sig fornærmet eller stødt. Jeg er af den overbevisning ikke enig i at homoseksuelle skal have børn, da det i min verden strider mod vores natur og intellekt. Og ik hæng mig op på det, da det er min mening lige så vel som I har ret til jeres

Anmeld

7. oktober 2010

Kløver

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Nu kom jeg lige til at tænke på det med homoseksuelle og børn fordi bøsser blev nævnt i en anden tråd....

Hvad syntes du, skal homoseksuelle have lov til at få børn, fx med hjælp fra en rugmor???

Jeg syntes helt sikkert alle har sin ret til at få børn, uanset om man er til samme køn eller ej... Hvorfor skal den vildeste oplevelse man overhovedet kan få, tages fra folk bare fordi de tænker på en af samme køn? Og de kan være ligeså fantastisk forældre som os andre......

hmm synes ikke om det med rugemødre, men ellers kan jeg ikke se hvorfor homoseksuelle ikke skulle have lov at få børn, men ja kan godt se det ville være svært for bøsser, at få børn uden rugemødre, hvis den ene skal være biologisk far. Ellers er der jo adoption, og synes jeg da bestemt både lesbiske og bøsser skal have lov til, på fod som alle andre

Anmeld

7. oktober 2010

Muffinmus

Tja, jeg synes det er helt fint de vil have børn. For det første har de ikke selv bestemt deres seksualitet og for det andet kan jeg ikke se det skulle gøre dem til dårlige forældre, blot en smule anderledes på nogle punkter.

Og sådan som vores samfund er bygget op nu, og med den viden vi har på det emne, så kan jeg vitterligt ikke se problemet. Det er jo trods alt alligevel en pæn stor del af verdens befolkning der er til eget køn, og sådan er det jo bare.

Folk var engang også voldsomt imod tatoos, fordi man var rocker eller sømand eller i hvert fald en skidt person....sådan forholder det sig abre ikke nu, og læste lige at næsten 25 % af verdens befolkning er tatoveret.....SÅ nu er det fuldt ud accepteret af mange der ikke gjorde det før.

OG det samme bør gælde for homoer og børn.

Og det med at det strider imod naturen???????????????

Sikke noget fis, hvor har folk taget deres uddannelse henne når de siger det??? Faktum er jo NETOP at i naturen er der homodyr OVER ALT, pingvinerne er jo bare et eksempel, men også aber, katte og 1000 vis andre praktisere at være homoer, både han- og hundyr og det har de altid gjort...så i virkeligheden er der jo netop ikke noget mere naturligt end at acceptere det:-)

Anmeld

7. oktober 2010

Dictes mor

Se nedenunder...

Anmeld

7. oktober 2010

Dictes mor

MariaE skriver:

Tja, jeg synes det er helt fint de vil have børn. For det første har de ikke selv bestemt deres seksualitet og for det andet kan jeg ikke se det skulle gøre dem til dårlige forældre, blot en smule anderledes på nogle punkter.

Og sådan som vores samfund er bygget op nu, og med den viden vi har på det emne, så kan jeg vitterligt ikke se problemet. Det er jo trods alt alligevel en pæn stor del af verdens befolkning der er til eget køn, og sådan er det jo bare.

Folk var engang også voldsomt imod tatoos, fordi man var rocker eller sømand eller i hvert fald en skidt person....sådan forholder det sig abre ikke nu, og læste lige at næsten 25 % af verdens befolkning er tatoveret.....SÅ nu er det fuldt ud accepteret af mange der ikke gjorde det før.

OG det samme bør gælde for homoer og børn.

Og det med at det strider imod naturen???????????????

Sikke noget fis, hvor har folk taget deres uddannelse henne når de siger det??? Faktum er jo NETOP at i naturen er der homodyr OVER ALT, pingvinerne er jo bare et eksempel, men også aber, katte og 1000 vis andre praktisere at være homoer, både han- og hundyr og det har de altid gjort...så i virkeligheden er der jo netop ikke noget mere naturligt end at acceptere det:-)

Jeg er helt enig... Plus jeg hader hader hader det der med at det strider mod naturen. For så strider det også mod naturen, at jeg har fået min pige via kunstig befrugtning, og det gør mig oprigtigt ked af det, når folk siger sådan. Jeg har flere veninder, som er i et homoseksuelt forhold, og de er rigtig gode mødre hver og en, og jeg kan slet ikke forestille mig, at de ikke skulle have haft lov til at få børn.

Anmeld

7. oktober 2010

A&F

Jamen had det så meget I vil. Dyr handler ud fra lyster. Denne diskussion kan fortsætte i timevis. Det er fair, at vi har delte meninger. Vi behøver nemlig ikke at være enige. Any way, det er min holdning.

Anmeld

7. oktober 2010

Muffinmus

A&F skriver:

Jamen had det så meget I vil. Dyr handler ud fra lyster. Denne diskussion kan fortsætte i timevis. Det er fair, at vi har delte meninger. Vi behøver nemlig ikke at være enige. Any way, det er min holdning.

Og mennesker handler ikke ud fra lyster??? vi er sgu da også dyr, bare på et mere intellektuelt niveau...og dog, for det er nogle små tåbelige argumenter folk kommer med nogle gange :-)Vi er da ikek et hak bedre end alle andre dyr, faktisk er vi jo netop værre på en masse punkter, kald det evolution eller ej...

Anmeld

7. oktober 2010

maria_wlt

JA JA og JA..

Har det sådan at jeg slet ikke kan forstå hvorfor enlige kan få lov, men hvis man er to af samme køn så må man ikke.... Hvad helvede sker der der???

Forkasteligt... 

Enlige klare den.. og det vil to af samme køn SELVFØLELIG også.. 

At være homo er jo ikke ligefrem en sygdom....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.