Tja, jeg synes det er helt fint de vil have børn. For det første har de ikke selv bestemt deres seksualitet og for det andet kan jeg ikke se det skulle gøre dem til dårlige forældre, blot en smule anderledes på nogle punkter.
Og sådan som vores samfund er bygget op nu, og med den viden vi har på det emne, så kan jeg vitterligt ikke se problemet. Det er jo trods alt alligevel en pæn stor del af verdens befolkning der er til eget køn, og sådan er det jo bare.
Folk var engang også voldsomt imod tatoos, fordi man var rocker eller sømand eller i hvert fald en skidt person....sådan forholder det sig abre ikke nu, og læste lige at næsten 25 % af verdens befolkning er tatoveret.....SÅ nu er det fuldt ud accepteret af mange der ikke gjorde det før.
OG det samme bør gælde for homoer og børn.
Og det med at det strider imod naturen???????????????
Sikke noget fis, hvor har folk taget deres uddannelse henne når de siger det??? Faktum er jo NETOP at i naturen er der homodyr OVER ALT, pingvinerne er jo bare et eksempel, men også aber, katte og 1000 vis andre praktisere at være homoer, både han- og hundyr og det har de altid gjort...så i virkeligheden er der jo netop ikke noget mere naturligt end at acceptere det:-)
Anmeld