Homoseksuelle og børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

maria_wlt

SussieThyssen skriver:

Hallehøjsa..her må jeg lige blande mig...
At du har din mening er ok med mig, og jeg vil altid gerne tage en seriøs debat om meninger for og imod uden at kaste med mudder...men du skal sørme komme med de rette og korekte argumenter.
Dyr handler IKKE ud fra deres lyster, men ud fra hvad der i biologisk sammenhæng driver dem.

Dyr OG mennesker, der er homoseksuelle er styret af et bestemt område i hjernen, der styrer kønsvalg og kønshormon produktion.
Dette område er større hos hankøn og mindre hos hunkøn.
Hos homoseksuelle både af han- og hunkøn er det for de lesbiskes vedkommende større end hos hunkøn generelt og ligner derved mere et hankøns område, derfor driften mod eget køn.
Det modsatte gælder hos bøsser, her er området mindre og derfor driften mod eget køn, fordi dette område dikterer et hunkøns adfærd.

Så nej...dyr styres ikke af lyster, men af drifter, ganske ligesom mennesker bliver, når de ikke er bevidste om det.
Vidste du, at når du tager en folkeskoleklasse på 10 elever, så er der mindst 2, der vil være til samme køn som de selv??
Så måske er det slet ikke så unaturligt som du ser det.

Kærligst
Sussie

Hørt hørt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Gustavsmor

Hold da op...der bliver da snakket med store bogstaver. Fakta er det at det er fysisk umuligt for to af samme køn at lave et barn...ergo er det unaturligt. Det kan godt være at det ikke er unaturligt for nogle at have sex med en af samme køn, men de kan ikke lave et barn udaf det.....på naturlig vis! Jeg er ikke i tvivl om at homoseksuelle par kan give et barn et meget kærligt hjem osv., men syns de fleste indlæg i denne tråd retter sig imod hvad de homoseksuelle har ret til, hvad med barnet??? Der er ingen der har sat fokus på hvordan det er for et barn at være "anderledes" på det punkt at ens forældre er af samme køn!

Bare min mening....og det skal lige siges at jeg overhovedet ikke har noget imod homoseksuelle og afskyr ikke deres seksualitet. Fred være med det...

Anmeld

7. oktober 2010

A&F

Jeg er af den overbevisning, at det strider mod menneskets natur. Går man i dybden med dette, kan man se, at det ikke ligger i menneskets natur. For hvis nu alle var homoseksuelle, ville menneskeheden  jo uddø. Mennesket har et instinkt der hedder artsinstinket, dvs. at man vil føre sin arv videre, og at man kan få børn som kan føre ens arv videre.

Ja, tiderne er anerledes i dag, og der er muligheder, som ikke fandtes dengang, men stadigvæk er det for mit vedkommende ikke noget jeg går ind for. Manden er skabt til kvinden og omvendt, og det er derfra børnene skal komme. De skal have en mor og far.

Anmeld

7. oktober 2010

ESV

A&F skriver:

Jeg er af den overbevisning, at det strider mod menneskets natur. Går man i dybden med dette, kan man se, at det ikke ligger i menneskets natur. For hvis nu alle var homoseksuelle, ville menneskeheden  jo uddø. Mennesket har et instinkt der hedder artsinstinket, dvs. at man vil føre sin arv videre, og at man kan få børn som kan føre ens arv videre.

Ja, tiderne er anerledes i dag, og der er muligheder, som ikke fandtes dengang, men stadigvæk er det for mit vedkommende ikke noget jeg går ind for. Manden er skabt til kvinden og omvendt, og det er derfra børnene skal komme. De skal have en mor og far.

Jeg kan slet ikke forstå du fra dit første indlæg i denne debat har været så ustyrlig defensiv! Du har direkte lavet et angreb på at andre måske mener noget andet end dig.

Ja det er en debat og ja alle har ret til deres mening meeeen man kan stadig godt argumenterer på sagligt grundlag og ikke gå direkte til angreb!

Jeg har respekt for din mening for den er din og som et menneske i en fri verden har du ret til den MEN det virker ikke som om du går ind for den frie verden når du ikke vil ligestille mennesker.

Det kan godt være du syntes et barn har ret til både en far og en mor. Min holdning er at et barn har ret til og krav på: Kærlighed, en tryg opvækst, kærlighed og sådan kunne jeg blive.

Et par narkomaner har i din verden fuld ret til deres barn selvom de på ingen måder kan give barnet en god og tryg opvækst, det syntes jeg er lidt skræmmende!!!

Anmeld

7. oktober 2010

A&F

Har aldrig angrebet nogen, og har respekt for privat livets fred. Undskyld mig for at have en mening. Jeg melder mig ud af denne debat, da folk åbenbart ikke kan klare, at man debatere uden, at komme med anklagelser.

Fortsat god aften.

Anmeld

7. oktober 2010

Muffinmus

A&F skriver:

Har aldrig angrebet nogen, og har respekt for privat livets fred. Undskyld mig for at have en mening. Jeg melder mig ud af denne debat, da folk åbenbart ikke kan klare, at man debatere uden, at komme med anklagelser.

Fortsat god aften.

jo jo, der skal være plads til uenighed.

Men når du skriver at barnet har ret/krav til en mor og far, hvad så med alle de skilte der ikke gider deres børn, alle dem der desværre dør fra deres børni en tidlig alder osv osv osv...Meget muligt man burde kunne haev et liv med en mor og far, men faktum er jo så også bare at ret mange børn netop ikke har den luksus alligevel:-)

Og der har været homoer i alle de år der har været mennesker, ikke mindst i ulandene hvor man ikke må have sex før graviditet. Så en underøsgelse for 1-2 år siden, der viste en klar tendens til homoer i udlandet med strenge sex regler:-)De dyrker hiandne, især mændene:-)Hvilket beviser mænd heller vil have sex med eget køn og more sig med det hvis muligheden byder sig:-)

Anmeld

7. oktober 2010

Muffinmus

Gustavsmor skriver:

Hold da op...der bliver da snakket med store bogstaver. Fakta er det at det er fysisk umuligt for to af samme køn at lave et barn...ergo er det unaturligt. Det kan godt være at det ikke er unaturligt for nogle at have sex med en af samme køn, men de kan ikke lave et barn udaf det.....på naturlig vis! Jeg er ikke i tvivl om at homoseksuelle par kan give et barn et meget kærligt hjem osv., men syns de fleste indlæg i denne tråd retter sig imod hvad de homoseksuelle har ret til, hvad med barnet??? Der er ingen der har sat fokus på hvordan det er for et barn at være "anderledes" på det punkt at ens forældre er af samme køn!

Bare min mening....og det skal lige siges at jeg overhovedet ikke har noget imod homoseksuelle og afskyr ikke deres seksualitet. Fred være med det...

Jo, men samfundet bærer heldigvis mod den retning at vores børn vokser op med at det SKAL være naturig og ok at man er homo, også selv om størstedelen ikke er det.

Mine børn skal da i hvert flad præges af at det bare er helt fedt hvis 2 mennesker elsker hinanden selv om det er 2 kvinder f.eks.

At et barn sagtens kan få et dejligt godt liv med 2 ens forældre der elsker det lige så højt som alle andre gør.

Og at folk der dømmer homoer burde skamme sig.

Det skal mine børn have af vide, for der skal være plads til kærlighed mellem 2 voksne mennesker uanset om jeg selv synes det er lækkert eller ej, det er deres liv, ikke mit.

Har selv kendt 2 bøsser, mest den ene, og herligere menneske finder man ikke, det er sgu kvalitet, loyalitet og hygge.

Anmeld

7. oktober 2010

ESV

A&F skriver:

Fortsat god aften.

Jamen du skal på ingen måder undskylde din mening, den er din og du har ret til den. Du virker bare så defensiv og det forstår jeg ikke. Jeg er (ikke overraskende) ikke enig med dig men har da stadig respekt for din mening men du virker ikke lige så åben for at andre har en anden mening. Det er ikke anklager eller noget som helst andet men et udtryk for hvordan jeg tolker dine indlæg...

Anmeld

7. oktober 2010

ESV

MariaE skriver:

jo jo, der skal være plads til uenighed.

Men når du skriver at barnet har ret/krav til en mor og far, hvad så med alle de skilte der ikke gider deres børn, alle dem der desværre dør fra deres børni en tidlig alder osv osv osv...Meget muligt man burde kunne haev et liv med en mor og far, men faktum er jo så også bare at ret mange børn netop ikke har den luksus alligevel:-)

Og der har været homoer i alle de år der har været mennesker, ikke mindst i ulandene hvor man ikke må have sex før graviditet. Så en underøsgelse for 1-2 år siden, der viste en klar tendens til homoer i udlandet med strenge sex regler:-)De dyrker hiandne, især mændene:-)Hvilket beviser mænd heller vil have sex med eget køn og more sig med det hvis muligheden byder sig:-)

Anmeld

7. oktober 2010

Svei

Det der med hvad der er naturligt eller ej, er vi ikke rykket videre for lang tid siden..enlige kan adoptere og insimineres, par får børn ved kunstig befrugtning osv osv,...ingen af disse mennesker ville få børn hvis det skulle være naturligt...hurra for det unaturlige og alle de skønne forældre, heldigvis ligger forældreegnetheden ikke i ens seksualitet eller køn, men det ville da være nemt hvis alle der bare fik barn med en mand var egnede og alle andre ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.