Gustavsmor skriver:
Hold da op...der bliver da snakket med store bogstaver. Fakta er det at det er fysisk umuligt for to af samme køn at lave et barn...ergo er det unaturligt. Det kan godt være at det ikke er unaturligt for nogle at have sex med en af samme køn, men de kan ikke lave et barn udaf det.....på naturlig vis! Jeg er ikke i tvivl om at homoseksuelle par kan give et barn et meget kærligt hjem osv., men syns de fleste indlæg i denne tråd retter sig imod hvad de homoseksuelle har ret til, hvad med barnet??? Der er ingen der har sat fokus på hvordan det er for et barn at være "anderledes" på det punkt at ens forældre er af samme køn!
Bare min mening....og det skal lige siges at jeg overhovedet ikke har noget imod homoseksuelle og afskyr ikke deres seksualitet. Fred være med det...
Jo, men samfundet bærer heldigvis mod den retning at vores børn vokser op med at det SKAL være naturig og ok at man er homo, også selv om størstedelen ikke er det.
Mine børn skal da i hvert flad præges af at det bare er helt fedt hvis 2 mennesker elsker hinanden selv om det er 2 kvinder f.eks.
At et barn sagtens kan få et dejligt godt liv med 2 ens forældre der elsker det lige så højt som alle andre gør.
Og at folk der dømmer homoer burde skamme sig.
Det skal mine børn have af vide, for der skal være plads til kærlighed mellem 2 voksne mennesker uanset om jeg selv synes det er lækkert eller ej, det er deres liv, ikke mit.
Har selv kendt 2 bøsser, mest den ene, og herligere menneske finder man ikke, det er sgu kvalitet, loyalitet og hygge.
Anmeld