Homoseksuelle og børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

dorthemus

Bayze skriver:

I øvrigt Camilla  du skal ikke være ked af at du "ikke har fået barn i overensstemmelse med naturen" () for jeg har gang på gang fået slået fast af mange af brugerne herinde at jeg er en alt for gammel og det er da næsten lidt værre, er det ik´?

...men dog ikke lige så slemt som både at være for gammel OG ligne en pædagog!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

Bayze

SussieThyssen skriver:

Hallehøjsa..her må jeg lige blande mig...
At du har din mening er ok med mig, og jeg vil altid gerne tage en seriøs debat om meninger for og imod uden at kaste med mudder...men du skal sørme komme med de rette og korekte argumenter.
Dyr handler IKKE ud fra deres lyster, men ud fra hvad der i biologisk sammenhæng driver dem.

Dyr OG mennesker, der er homoseksuelle er styret af et bestemt område i hjernen, der styrer kønsvalg og kønshormon produktion.
Dette område er større hos hankøn og mindre hos hunkøn.
Hos homoseksuelle både af han- og hunkøn er det for de lesbiskes vedkommende større end hos hunkøn generelt og ligner derved mere et hankøns område, derfor driften mod eget køn.
Det modsatte gælder hos bøsser, her er området mindre og derfor driften mod eget køn, fordi dette område dikterer et hunkøns adfærd.

Så nej...dyr styres ikke af lyster, men af drifter, ganske ligesom mennesker bliver, når de ikke er bevidste om det.
Vidste du, at når du tager en folkeskoleklasse på 10 elever, så er der mindst 2, der vil være til samme køn som de selv??
Så måske er det slet ikke så unaturligt som du ser det.

Kærligst
Sussie

Okay!! Jeg var da overhovedet ikke klar over at der findes en biologisk forklaring på homoseksualitet - hvor længe har du lige siddet på dén hemmelighed!!??

Ej helt seriøst - er det ny forskning eller hvor stamer den viden fra, det har jeg altså aldrig hørt om før?

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

MariaE skriver:

jo jo, der skal være plads til uenighed.

Men når du skriver at barnet har ret/krav til en mor og far, hvad så med alle de skilte der ikke gider deres børn, alle dem der desværre dør fra deres børni en tidlig alder osv osv osv...Meget muligt man burde kunne haev et liv med en mor og far, men faktum er jo så også bare at ret mange børn netop ikke har den luksus alligevel:-)

Og der har været homoer i alle de år der har været mennesker, ikke mindst i ulandene hvor man ikke må have sex før graviditet. Så en underøsgelse for 1-2 år siden, der viste en klar tendens til homoer i udlandet med strenge sex regler:-)De dyrker hiandne, især mændene:-)Hvilket beviser mænd heller vil have sex med eget køn og more sig med det hvis muligheden byder sig:-)

Ja, det ses jo også i fængsler

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

Jbk skriver:

Det der med hvad der er naturligt eller ej, er vi ikke rykket videre for lang tid siden..enlige kan adoptere og insimineres, par får børn ved kunstig befrugtning osv osv,...ingen af disse mennesker ville få børn hvis det skulle være naturligt...hurra for det unaturlige og alle de skønne forældre, heldigvis ligger forældreegnetheden ikke i ens seksualitet eller køn, men det ville da være nemt hvis alle der bare fik barn med en mand var egnede og alle andre ikke.

Sagde JbK med de smukke bryster , ha ha

Anmeld

8. oktober 2010

Bayze

dorthemus skriver:

...men dog ikke lige så slemt som både at være for gammel OG ligne en pædagog!!!!!

Ha ha haaaa, for helvede, Dorthe, den havde jeg helt glemt!

Gnæk gnæk gnæk, der har nu været mange gode gennem tiderne her på Baby.dk, hva´!

Anmeld

8. oktober 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ha ha haaaa, for helvede, Dorthe, den havde jeg helt glemt!

Gnæk gnæk gnæk, der har nu været mange gode gennem tiderne her på Baby.dk, hva´!

Jæz ......og den var sgu én af de bedre...fnis

Anmeld

8. oktober 2010

Svei

Bayze skriver:

Sagde JbK med de smukke bryster , ha ha

Forstod ikke lige sammenhængen....er nok træt...

Anmeld

9. oktober 2010

SussieThyssen

Bayze skriver:

Okay!! Jeg var da overhovedet ikke klar over at der findes en biologisk forklaring på homoseksualitet - hvor længe har du lige siddet på dén hemmelighed!!??

Ej helt seriøst - er det ny forskning eller hvor stamer den viden fra, det har jeg altså aldrig hørt om før?

Hejsa
Ja det er rimeligt ny forsking...en 3 år gammel tror jeg.
Skal lige se om jeg kan finde dokumentationen frem.
Jeg kan huske, at der var en forholdsvis stor artikel om det i Illustreret videnskab og de havde det også oppe i DR nyheder.

Men går da lige på jagt når jeg får tid, og det gør jeg ikke før mandag eller tirsdag i næste uge.

Anmeld

9. oktober 2010

SussieThyssen

Jeg blev spurgt om hvor jeg vidste fra, at det er hjernen der afgør homoseksualitet, og gik lige på jagt alligevel, selvom jeg ikke har tid....men jeg kunne jo ikke lade det ligge
Så here goes:

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/06/17/125135.htm

http://www.information.dk/161040

Prøv selv at søge meget mere på google, og jeg mener også at der var en stor artikel om det i Illustreret videnskab i tiden efter

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. oktober 2010

Frk. Himmelblå

Ja, det mener jeg er helt ok.

Men jeg bryder mig ikke om konceptet rugemor, hvad enten hun bærer på en baby til homo- eller heteroseksuelle forældre.

Men det er jo en hel anden diskussion. Synes bare, det er for stort et indgreb/overgreb, og så kan det desværre gå ud over ringe stillede, der udnyttes pga. økonomiske vanskeligheder osv. Og tænk sig, om rugemoderen skulle fortryde, når hun fik det lille liv i armene... etc.etc. Så  til homoseksuelle forældre, og

til brug af rugemødre herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.