Homoseksuelle og børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2010

Dictes mor

Bayze skriver:

I øvrigt Camilla  du skal ikke være ked af at du "ikke har fået barn i overensstemmelse med naturen" () for jeg har gang på gang fået slået fast af mange af brugerne herinde at jeg er en alt for gammel og det er da næsten lidt værre, er det ik´?

Skulle du være for gammel... Hmmm, det er jeg vist ikke enig i. Går det godt med lille Anthon?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

Maya-mus

Gustavsmor skriver:

Hold da op...der bliver da snakket med store bogstaver. Fakta er det at det er fysisk umuligt for to af samme køn at lave et barn...ergo er det unaturligt. Det kan godt være at det ikke er unaturligt for nogle at have sex med en af samme køn, men de kan ikke lave et barn udaf det.....på naturlig vis! Jeg er ikke i tvivl om at homoseksuelle par kan give et barn et meget kærligt hjem osv., men syns de fleste indlæg i denne tråd retter sig imod hvad de homoseksuelle har ret til, hvad med barnet??? Der er ingen der har sat fokus på hvordan det er for et barn at være "anderledes" på det punkt at ens forældre er af samme køn!

Bare min mening....og det skal lige siges at jeg overhovedet ikke har noget imod homoseksuelle og afskyr ikke deres seksualitet. Fred være med det...

Helt enig, hørt!

Anmeld

9. oktober 2010

MortilAyah

Erklærer mig enig med A&F

Synes desuden det er ærgeligt folk kører sådan op over man har en anden holdning, hvorfor så starte en debat hvis ikke man tåler andre er uenig. Det er mig lidt en gåde På en side med så mange forskellige mennesker, vil der jo være ligeså forskellige holdninger

Anmeld

9. oktober 2010

Pigent

Har det ligesom dig alle har ret til at få børn(:

Anmeld

9. oktober 2010

Bayze

Dictes mor skriver:

Skulle du være for gammel... Hmmm, det er jeg vist ikke enig i. Går det godt med lille Anthon?

Jo, det er der mange der synes - det var bare for at sige at der er så mange der synes en masse om éns valg og måde at gøre tingene på, skidt med det

Det går super godt med Athon, vi nyder ham i fulde drag. Jeg har dog en krise over alt det her med at han skal ud i pasning og jeg skal på arbejde igen . Og jeg har sværet ved at vælge pasningsform og ved det faktum at jeg højst sandsynligt ikke får det ønskede - se blot din søster....

Men ellers går det godt

Og jer? Suuuper dejligt billede du har fået på profilen

Kram

Anmeld

9. oktober 2010

Bayze

SussieThyssen skriver:

Hejsa
Ja det er rimeligt ny forsking...en 3 år gammel tror jeg.
Skal lige se om jeg kan finde dokumentationen frem.
Jeg kan huske, at der var en forholdsvis stor artikel om det i Illustreret videnskab og de havde det også oppe i DR nyheder.

Men går da lige på jagt når jeg får tid, og det gør jeg ikke før mandag eller tirsdag i næste uge.

Det er sødt af dig, men det behøver du altså ikke rode frem. Men det er da ret spændende, synes jeg

Anmeld

9. oktober 2010

SussieThyssen

Bayze skriver:

Det er sødt af dig, men det behøver du altså ikke rode frem. Men det er da ret spændende, synes jeg

Har fundet det..der ligger et link til DR/nyhederne længere tilbage i tråden

Anmeld

9. oktober 2010

Bayze

SussieThyssen skriver:

Har fundet det..der ligger et link til DR/nyhederne længere tilbage i tråden

Nå, okay - tak skal du have:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.