Diana... skriver:
Lige frem synd for barnet det synes jeg absolut ikke! De får da lige så meget kærlighed som alle andre børn! Og jeg kan så hilse og sige at største delen af lesbiske der får børn har også en mandlig figur med i billed der er legeonkel som er meget involvere. Og sådan ville det også være hvis det var bøsser der kunne få børn. Hvad med enlige forælder nogen er enlige størstedelen af barnets opvækst nogen VIL slet ikke havde en mand i deres liv. er det så også synes for dem?
Jeg bliver virkelig ked af at der stadig er nogen i nutidens danmark der kan have den holdning! Vi er sgu da alle mennesker om vi har pik eller tissekone vi giver sgu da alle det bedste til vores børn om vi er enlige, par, bøsser eller lesbiske.
Ja, men det er min mening.. Jeg mener heller ikke det er det bedste for et barn, hvis man som kvinde vil have et barn uden at have i tankerne at det skal have en far når det er muligt.. Men det er blot min mening.. Og jeg siger også bare, at jeg ikke ville byde mine børn enten at have to mødre eller to fædre og at jeg er overlykkelig for, at jeg har en af hver, for det mener jeg er det rigtige for et barn.. OG at min datter har en af hver..
At nogen så vælger at få et barn som skal vokse op i en familie hvor forældrene er homoseksuelle, jamen det lader jeg være op til dem selv..
Anmeld