Homoseksuelle og børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.653 visninger
97 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Nu kom jeg lige til at tænke på det med homoseksuelle og børn fordi bøsser blev nævnt i en anden tråd....

Hvad syntes du, skal homoseksuelle have lov til at få børn, fx med hjælp fra en rugmor???

Jeg syntes helt sikkert alle har sin ret til at få børn, uanset om man er til samme køn eller ej... Hvorfor skal den vildeste oplevelse man overhovedet kan få, tages fra folk bare fordi de tænker på en af samme køn? Og de kan være ligeså fantastisk forældre som os andre......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

B&J

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Nu kom jeg lige til at tænke på det med homoseksuelle og børn fordi bøsser blev nævnt i en anden tråd....

Hvad syntes du, skal homoseksuelle have lov til at få børn, fx med hjælp fra en rugmor???

Jeg syntes helt sikkert alle har sin ret til at få børn, uanset om man er til samme køn eller ej... Hvorfor skal den vildeste oplevelse man overhovedet kan få, tages fra folk bare fordi de tænker på en af samme køn? Og de kan være ligeså fantastisk forældre som os andre......

jeg syntes også helt klart homoseksuelle må meget gerne få børn

Anmeld

7. oktober 2010

Meliora

Stod det til mig, så skal homoseksuelle have lov at få børn (adoptere, bruge rugemor) og i øvrigt også kunne blive gift på lige fod med heteroer. Synes det er forbandet gammeldags og diskriminerende at udelukke dem fra de glæder i livet.

Mine to gode kammerater er et at de mest velfungerende og omsorgsfulde par jeg kender, og de vil gerne giftes og have børn. Men det er ikke ligefrem let...

Anmeld

7. oktober 2010

Sara_S

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Jeg er helt enig med dig!

Kender flere homoseksuelle par, der har børn og de er nogle helt fantastiske forældre! 

Anmeld

7. oktober 2010

Happiness

En af mine bedste veninder er homoseksuel. Hun vil rigtg gerne have børn, og det vil hendes kæreste også.

Jeg mener at de selvfølgelig skal have lov til at få børn! De taler om at få børn med et bøssepar. Det vil så være tøserne der er mødre for barnet, og mænderne skal så være gode "legeonkler".

Jeg har snakket meget med min veninde om det, da jeg har tænkt på at hvis nu mænderne skifter mening, og gerne vil være mere for børnene. Men de vil så lave en form for kontrakt (lovlig self.) om hvordan tingene skal se ud.

De har så også snakket om at de så kan være "legetanter" for et barn, som så mændende kan fære fædre til... Hvis nu mænderne er interesseret i et barn selv.

Synes det lyder som en god løsning, hvis altså alle parter er enige om processen.

For selfølgelig skal de have lov til at få børn!

Anmeld

7. oktober 2010

Sara_S

FruRafn skriver:

Stod det til mig, så skal homoseksuelle have lov at få børn (adoptere, bruge rugemor) og i øvrigt også kunne blive gift på lige fod med heteroer. Synes det er forbandet gammeldags og diskriminerende at udelukke dem fra de glæder i livet.

Anmeld

7. oktober 2010

SussieThyssen

100% enig.
Min ene plejesøn er bøsse og har levet i registreret parforhold i adskillige år.
Deres største drøm er at få barn med en rugemor.
Hvis jeg ellers var ung og sund nok, så stillede jeg såmænd gerne op for dem.
Jeg ved at de ville blive fantastiske forældre, og at barnet ville få et vidunderligt hjem.
Så JO ligeret for bøsser og lesbiske!!!!

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. oktober 2010

Mutti2B

FruRafn skriver:

Anmeld

7. oktober 2010

morethanperfect

Selvfølgelig skal de have lov til det ! De er normale mennesker ligesom alle os andre .. Sådan en stor forskel skal der ikke være på nogen overhovedet ..

Anmeld

7. oktober 2010

saxa

Øhhh ja selvfølgelig!! De er da lige så meget mennesker med ret til at få børn, som dem der ikke er homoseksuelle...

Og er helt enig i det FruRafn siger ang. ægteskab..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.