Jeg har det helt fint med at homoseksuelle kan få børn enten via kunstig befrugtning, adoption eller rugemor.
Min moster er lesbisk og 'gift' med hendes samlever (hedder vist registreret ægteskab). De fik sidste år en søn vha kunstig befrugtning (selv betalt) og han er bare skøn og de er i mine øjne ikke dårligere forældre end andre bare fordi de er to af samme køn.
Og har helt samme holdning som hvis det havde været to mænd. De skal efter mening også have lov til at bruge en rugemor eller have lov til at adoptere på lige fod med heteroseksuelle par.
Det eneste jeg måske har imod det, er at de skal have økonomisk hjælp ligesom heteroseksuelle par, mender er jeg nok lidt splittet og er ikke 100 % sikker på hvad jeg mener/tænker om det.
Jeg ser nemlig ikke homoseksualitet som en sygdom ligesom fx PCO eller andre sygdomme der gør at et heteroseksuelt par ikke sådan lige kan få børn.
bliver nok overrendt lidt med den kommentar, men som skrevet jeg er egentligt ikke 100% sikker på hvad jeg mener om lige det punkt.
Det eneste problem jeg havde med at min moster og hendes samlever skulle have barn var at de fik før mig 
Anmeld