Hvad arbejder i som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

baby2010

Jeg blev færdig som psykolog for et år siden, men nåede ikke at få et job, før jeg blev for tyk hehe 

Glæder mig til at komme i gang med at hjælpe andre, når jeg en dag skal i job efter min barsel!!!!

Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Silvermist

Jeg er i en uddannelsesstilling som sosu-hjælper i 1 år. Bagefter tager jeg hjælperen og assistenten på Social og sundhedsskolen.

Uddannelsesstillingen giver mig en 1 års erfaring og kvalificerer mig til en ordinær sosuhjælper-uddannelse. Under min uddannelsesstilling får jeg voksenelevløn og undgår at tage grundforløbet på SU.

Incl. i min uddannelsesstilling på lokalcentret får jeg en kursuspakke på Social og sundhedsskolen, bl.a. kursus i ergonomi, brand, hørevejledning, fødevarehygiejne (fødevarehygiejnebevis), medicin og flere praktiske kurser.

Anmeld

5. oktober 2010

Tdittmann

Jeg er uddannet kontorassistent, men 1.februar starter jeg på pædagoguddannelsen - glæder mig.

Har bare slet ikke lyst til at komme tilbage til et kontor og sidde ned en hel dag.

Anmeld

5. oktober 2010

anna-jonas

Er sygeplejerske, og arbejder med kræftpatienter, og har gjort det i knap 10 år. Har snart lyst til at prøve noget nyt................måske en helt ny uddannelse. Synes ikke rigtigt at jeg kan finde "gnisten" efter min sidste barsel. MEN HVAD KAN JEG BLIVE???

Anmeld

5. oktober 2010

Hansen97

Er uddannet kontorassistent med speciale i administration. Arbejder på 2. År som debitorbogholder. Er ved at læse HD ved siden af...

Anmeld

5. oktober 2010

Rsa

Jeg er uddannet pædagog og er ansat i et barselsvikariat i en multikulturel børnehave, et super spændende job fyldt med udfordringer... Gode og enormt kompetente kollegaer - det er fantastisk

Går på barsel om 5 uger og efter endt barsel (sommer 2011) læser jeg videre på Danmarks Pædagogiske Universitet og tager en kandidat grad i enten pædagogisk sociologi eller filosofi.

Anmeld

5. oktober 2010

Giraffen

Zafir skriver:

Dels er jeg datamatiker, men det er kun teori, men det gør jo at man kan sætte sig ind i computerprogrammer osv hurtigt. Derudover har jeg en masse hands on computer erfaring (med at skille og samle dem ad - Altså teknikken ).

Så har jeg arbejdet med brugersupport af computere og til sidst har jeg været handicaphjælper (og 10000 andre ting). Men det er de ting, der mest lægger op til mit job

eej hvor fedt!

elsker den kolde tekniske nok lidt nørdede interesse, så fint blandet med ønsket og glæden ved at hjælpe mennesker så tæt på i livet.   super sejt job!

Anmeld

6. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er ufaglært vikar på et plejehjem.

Men har en ba i erhversøkonomi og engelsk + jeg er uddannet kontormus

Anmeld

6. oktober 2010

lara82

Hej

Jeg er socialrådgiver og arbejder med psykisk syge og misbrugere. Synes der er et hav af valgmuligheder ift. job/område og der er altid efterspørgsel på socialrådgivere så det er jo skønt. Dog skal man være indstillet på at løse vanskelige problemer, selvom ressourcerne ikke altid er der!

Anmeld

6. oktober 2010

Heidisbebs

Jeg er dagplejemorElsker mit job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.