Hvad arbejder i som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.137 visninger
86 svar
1 synes godt om
5. oktober 2010

N1

Er rigtigt nysgerrig, og I må undskylde hvis der har været en lign. debat  (Mangler bare inspiration til uddannelse mm.)

Jeg selv arbejder fuldtid, og mere til, i en børnetøjsbutik, og for det ikke skal være løgn er der også legetøjsafdeling!  og jeg elsker det!

Hvad med jer? Hvad laver i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Maja88

NO skriver:

Er rigtigt nysgerrig, og I må undskylde hvis der har været en lign. debat  (Mangler bare inspiration til uddannelse mm.)

Jeg selv arbejder fuldtid, og mere til, i en børnetøjsbutik, og for det ikke skal være løgn er der også legetøjsafdeling!  og jeg elsker det!

Hvad med jer? Hvad laver i? 

jeg studerer lige pt til pædagog. og ved siden af arbejder jeg hver 4 weekend på en døgninst. for handicappede børn. men har min sidste vagt på søndag. da kan mærkes i maven.

Anmeld

5. oktober 2010

Chalala85

Uha det er altid et spændene emne.

Jeg er uddannet pensionsrådgiver med speciale i investering. Har stået for uddannelse af nye medarbejdere.

Pt søger jeg nye udfordringer lidt indenfor samme område. En uddannelse mere som ass. Jurist er også på ønske listen

Anmeld

5. oktober 2010

N1

Chalala85 skriver:

Uha det er altid et spændene emne.

Jeg er uddannet pensionsrådgiver med speciale i investering. Har stået for uddannelse af nye medarbejdere.

Pt søger jeg nye udfordringer lidt indenfor samme område. En uddannelse mere som ass. Jurist er også på ønske listen

Ja, rigtigt spændende!  Der kommer altid noget frem man ikke lige har tænkt på 

Dit job lyder da ellers spændende 

Anmeld

5. oktober 2010

Chalala85

NO skriver:

Ja, rigtigt spændende!  Der kommer altid noget frem man ikke lige har tænkt på 

Dit job lyder da ellers spændende