Hvad arbejder i som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.137 visninger
86 svar
1 synes godt om
5. oktober 2010

N1

Er rigtigt nysgerrig, og I må undskylde hvis der har været en lign. debat  (Mangler bare inspiration til uddannelse mm.)

Jeg selv arbejder fuldtid, og mere til, i en børnetøjsbutik, og for det ikke skal være løgn er der også legetøjsafdeling!  og jeg elsker det!

Hvad med jer? Hvad laver i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Maja88

NO skriver:

Er rigtigt nysgerrig, og I må undskylde hvis der har været en lign. debat  (Mangler bare inspiration til uddannelse mm.)

Jeg selv arbejder fuldtid, og mere til, i en børnetøjsbutik, og for det ikke skal være løgn er der også legetøjsafdeling!  og jeg elsker det!

Hvad med jer? Hvad laver i? 

jeg studerer lige pt til pædagog. og ved siden af arbejder jeg hver 4 weekend på en døgninst. for handicappede børn. men har min sidste vagt på søndag. da kan mærkes i maven.

Anmeld

5. oktober 2010

Chalala85

Uha det er altid et spændene emne.

Jeg er uddannet pensionsrådgiver med speciale i investering. Har stået for uddannelse af nye medarbejdere.

Pt søger jeg nye udfordringer lidt indenfor samme område. En uddannelse mere som ass. Jurist er også på ønske listen

Anmeld

5. oktober 2010

N1

Chalala85 skriver:

Uha det er altid et spændene emne.

Jeg er uddannet pensionsrådgiver med speciale i investering. Har stået for uddannelse af nye medarbejdere.

Pt søger jeg nye udfordringer lidt indenfor samme område. En uddannelse mere som ass. Jurist er også på ønske listen

Ja, rigtigt spændende!  Der kommer altid noget frem man ikke lige har tænkt på 

Dit job lyder da ellers spændende 

Anmeld

5. oktober 2010

Chalala85

NO skriver:

Ja, rigtigt spændende!  Der kommer altid noget frem man ikke lige har tænkt på 

Dit job lyder da ellers spændende 

Det er også super spændene.. men man skal kunne lide tal og investering og at have en lederstilling med meget ansvar, ellers duer det ikke. Tungen lige i munden hehe..

Men sådan en børnebutik med legetøj lyder bestemt heller ikke af vejen vil jeg sige.

Anmeld

5. oktober 2010

saxa

Jamen lige nu er jeg på barsel Ellers blev jeg i sommers - lige inden barselen - uddannet som pædagog.. Så jeg satser på jeg finder et job indenfor specialen når min barsel ender (eller før)

Anmeld

5. oktober 2010

Corn

Jeg er uddannet og arbejdede efterfølgende med administration og køb/salg i en én gros virksomhed der sælger sy-tilbehør, så søgte jeg nye udfordringer og fik job som sekretær i et dagtilbud til børn/unge med problemer og deres familier. Der har jeg været i 2,5 år og jeg elsker mit job og mine kolleger.

Har for første gang i livet prøvet at savne mit job, allerede inden jeg gik på barsel... Så jeg glæder mig til at komme tilbage til maj 2011

Anmeld

5. oktober 2010

oo

jeg læser til cand.mag. i Litteraturvidenskab med tilvalg i Historie. Jeg starter på kandidat delen når jeg vender tilbage fra barsel om et år

Anmeld

5. oktober 2010

merichs

Først blev jeg uddannet salgsassistent med speciale i glas og porcelæn og arbejdede efterfølgende et par år med det. Blev lidt træt af det og blev så uddannet togfører som jeg stadig arbejder som (er dog på barsel nu) Efter snart 2½ år er jeg stadig rigtig glad for jobbet

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

Jeg arbejder som hjemmegående husmor  ej er på førtidspension

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.