Hvad arbejder i som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Mka

Jeg blev udd frisør for fem år siden, har også taget negle teknikker udd imens. Elsker at være kreativ og udfordre sig til konkurrencer ol. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

merichs

Chalala85 skriver:

Det lyder da super godt egentlig. Er lønnen indenfor en nogenlunde ramme så?

Jeg er jo ikke bleg for nye udfordringer så det her er da til overvejelse heh

Lønnen er ganske fin, det giver i hvert fald mere end at være i butik  Og så er der en del fordele også. Bl.a forsikring. Vi kan blive forsikret i tjenestemandsforsikring og det er ret billigt i forhold til mange andre forsikringsselskaber. Og så er der jo billige togrejser (også til udlandet)

Anmeld

5. oktober 2010

Chalala85

merichs skriver:

Lønnen er ganske fin, det giver i hvert fald mere end at være i butik  Og så er der en del fordele også. Bl.a forsikring. Vi kan blive forsikret i tjenestemandsforsikring og det er ret billigt i forhold til mange andre forsikringsselskaber. Og så er der jo billige togrejser (også til udlandet)

Det lyder jo ganske tiltallende må jeg sige.. tror lige jeg tygger lidt på den, tak for info i hvert faldet

Anmeld

5. oktober 2010

Sisley

Jeg er uddannet finansøkonom og fik straks efter uddannelsen job som ejendomsadministrator på et mindre kontor på Frederiksberg. Har været der i 8 år og elsker det! Masser af frihed under ansvar, gode kolleger og gode vilkår.

Anmeld

5. oktober 2010

Svei

NO skriver:

Er rigtigt nysgerrig, og I må undskylde hvis der har været en lign. debat  (Mangler bare inspiration til uddannelse mm.)

Jeg selv arbejder fuldtid, og mere til, i en børnetøjsbutik, og for det ikke skal være løgn er der også legetøjsafdeling!  og jeg elsker det!

Hvad med jer? Hvad laver i? 

Jeg arbejder heldigvis ikke... læser til pædagog, og er færdig om 8 mdr. og så skal jeg helt sikkert læse videre...

Anmeld

5. oktober 2010

SiLiMiMa

PT er jeg hjemmegående, men er uddannet kontorassistent.

heise

Anmeld

5. oktober 2010

merichs

Chalala85 skriver:

Det lyder jo ganske tiltallende må jeg sige.. tror lige jeg tygger lidt på den, tak for info i hvert faldet

Det var så lidt

Anmeld

5. oktober 2010

Pige2009

Jeg går ledig lige for tiden, men er uddannet til at varetage et job som marketingkoordinator og kommunikationsmedarbejder...

Anmeld

5. oktober 2010

A&F

Jeg er Socialrådgiver studerende på 3.semester- og har planer om at tage kandidat i socialt arbejde efter

Anmeld

5. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Line1987 skriver:

må jeg høre lidt om hvilke ting/kompetenver/job/udd/interesser der førte til det job?

Læser selv Digital Design på Uni, så det ligger ret tæt op af den uddannelse jeg tager og det lyder som en rigtig spændende stilling så blev vildt nysgerrig

Dels er jeg datamatiker, men det er kun teori, men det gør jo at man kan sætte sig ind i computerprogrammer osv hurtigt. Derudover har jeg en masse hands on computer erfaring (med at skille og samle dem ad - Altså teknikken ).

Så har jeg arbejdet med brugersupport af computere og til sidst har jeg været handicaphjælper (og 10000 andre ting). Men det er de ting, der mest lægger op til mit job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.