Jeg arbejder som Klage/Reklamations medarbejder for et stort elektronik firma. Sider med ansvaret for krediteringer og klager for en stor dansk butikskæde. Det er egentligt meget hyggeligt og man får et godt 'forhold' til folkene i butikskædens butikker, men er ved at være træt af at side stille.
Har en HHX fra 2003, hvor jeg efterfølgende læste videre på HA Jur i Skat i Århus. Blev færdig i 2007, men flyttede til Sverige et par måneder efter. Jeg gør dog en del brug af den juridiske del af uddannelsen i dag.
Jeg ville gerne have læst videre til Jurist, men fortryder faktisk ikke at jeg flyttede med kæresten til Sverige i stedet for, for det har vist mig at jeg ikke egner mig synderligt meget til at sidde stille på et kontor, bliver for rastløs og keder mig.
Jo Jura er rigtig spændende, men jeg kan sagtens gøre brug af det på andre måder.
Nu går jeg på barsel om 2 måneder (tidligere hvis vi får lejlighed i DK inden), også høber jeg at jeg kan få en voksenelev stilling i et supermarked (helst et af de store hvor der sker noget) som salgsassistent og så arbejde videre derfra. Under hele mit studieforløb (både HHX og HA) og i mit sabat år har jeg arbejdet i butik, og kan nu mærke hvor meget jeg egentligt savner det 
Anmeld