Hvad arbejder i som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

klmf

Jeg er nurse... Har arbejdet med lungepatienter i 3 år nu - astma, allergi, KOL, lungecancer... Interesserer mig meget for den dels den akutte sygepleje og dels den palliative. Starter på intensiv efter min barsel, så der får jeg forhåbentlig stillet min lyst til det akutte, så må vi se om der venter et job på hospice for mig engang Er dog ikke sikker på min ryg kan klare mange år på sengeafdeling, så på et tidspunkt skal jeg nok søge andre veje. Vil dog gerne stadig beskæftige mig med sygepleje, så overvejer at blive underviser på Social- og Sundheds udd. og / eller sygeplejeudd. Medmindre nogen vil betale mig for at komme og undervise lungepatienter i deres sygdom og medicin i eget hjem og bistå ved akutte problemer En slags hjemmelungesygeplejerske, det kunne være fedt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Anette&Sophia

Studerende - og hjemme slave ; )

Anmeld

6. oktober 2010

miss freja

Jeg er uddannet socialformidler, og arbejder som sagsbehandler på Børne- og ungeområdet. Jeg elsker bare mit job, og det med at have med mennesker at gøre

Anmeld

6. oktober 2010

Camillago

Jeg er jobsøgende og er nu parat til at tage et hvilket som helst job.

Jeg er uddannet cand. mag. i Dansk og Kommunikation. Blev færdig for 2 år siden, men har endnu ikke været i arbejde, da jeg har været på barsel undervejs.

Ønsker mig et job, hvor jeg kan skrive og formidle, men er ellers åben for det meste bare for at komme i gang.

Så nu prøver jeg netværket her på baby.dk. Er der nogen, der kender nogen, der kender nogen, der har et ledigt job på Fyn?

Hilsner

Camilla

Anmeld

6. oktober 2010

Silas&Mille

Jeg arbejder som Klage/Reklamations medarbejder for et stort elektronik firma. Sider med ansvaret for krediteringer og klager for en stor dansk butikskæde. Det er egentligt meget hyggeligt og man får et godt 'forhold' til folkene i butikskædens butikker, men er ved at være træt af at side stille.

Har en HHX fra 2003, hvor jeg efterfølgende læste videre på HA Jur i Skat i Århus. Blev færdig i 2007, men flyttede til Sverige et par måneder efter. Jeg gør dog en del brug af den juridiske del af uddannelsen i dag.

Jeg ville gerne have læst videre til Jurist, men fortryder faktisk ikke at jeg flyttede med kæresten til Sverige i stedet for, for det har vist mig at jeg ikke egner mig synderligt meget til at sidde stille på et kontor, bliver for rastløs og keder mig.
Jo Jura er rigtig spændende, men jeg kan sagtens gøre brug af det på andre måder.

Nu går jeg på barsel om 2 måneder (tidligere hvis vi får lejlighed i DK inden), også høber jeg at jeg kan få en voksenelev stilling i et supermarked (helst et af de store hvor der sker noget) som salgsassistent og så arbejde videre derfra. Under hele mit studieforløb (både HHX og HA) og i mit sabat år har jeg arbejdet i butik, og kan nu mærke hvor meget jeg egentligt savner det

Anmeld

6. oktober 2010

Riksen

Jeg læser til cand.mag i dansk og religion. Er pt. i gang med mit speciale, som jeg afleverer inden jeg føder til januar. Efter endt barsel vil jeg gerne ha' et job som gymnasielærer.

Anmeld

6. oktober 2010

CamiRon

Jeg arbejder som Social og sundhedsassistent på en lukket psykiatrisk afdeling. Blev uddannet i 2006 og har arbejdet der siden.

Kunne godt tænke mig at læse videre til jordemoder når engang ungerne er blevet så store at det lader sig gøre og økonomien er til det!

Anmeld

6. oktober 2010

Becks

Jeg havde 3 drømme som som barn, og det var enten at blive pædagog, akræolog eller jordemoder.. Jeg er ikke blevet nogen af delene :-D

Jeg er uddannet SSH´er og vil gerne på sigt udd. mig til SSA´er..

Desværre bliver jeg aldrig jordemoder, da mit gennemsnit er aaaalllttt for lavt!

Anmeld

6. oktober 2010

Louise mortil4

jeg arbejder som landbrugsmedhjælper og har en del flere timer end 37

Anmeld

6. oktober 2010

WantingBaby2012

Tdittmann skriver:

Jeg er uddannet kontorassistent, men 1.februar starter jeg på pædagoguddannelsen - glæder mig.

Har bare slet ikke lyst til at komme tilbage til et kontor og sidde ned en hel dag.

Lige præcis de tanker går jeg også med... Er færdig med kontoruddannelsen juli 2011 og jeg regner stærkt med at starte på pædagoguddannelsen så snart muligheden byder sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.