Hvad arbejder i som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

mamalicious

Jeg arbejder i en integreret institution, - som jeg var med til at starte op for 3 år siden....

Har de absolut skønneste kollegaer !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

LotteGabriella

Jeg arbejder i Kriminalforsorgen Vestjylland som sekretær/administrativ medarbejder

Anmeld

6. oktober 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er uddannet jurist og arbejder i Statsforvaltningen. I 2011 starter jeg som dommerfuldmægtig. Jeg ELSKER mit fag...

Anmeld

6. oktober 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er uddannet jurist og arbejder i Statsforvaltningen. I 2011 starter jeg som dommerfuldmægtig. Jeg ELSKER mit fag...

Anmeld

6. oktober 2010

Mette.

Jeg er ved at uddanne mig til jurist. Jeg skulle gerne få min bachelor indenfor kort tid og om 3 år være helt færdig, så jeg kan komme ud og bruge aaalt den viden jeg får.

Jeg glæææder mig, til alle de udfordringer der kommer og forhåbentligt til at kunne kalde mig advokat.

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Line1987 skriver:

eej hvor fedt!

elsker den kolde tekniske nok lidt nørdede interesse, så fint blandet med ønsket og glæden ved at hjælpe mennesker så tæt på i livet.   super sejt job!

LIGE PRÆCIS

jeg havde også forsvoret at jeg ALDRIG gad arbejde med computere mere. Det var for ensidigt, for koldt og for kedeligt. Jeg skulle arbejde med mennesker. Så jeg blev handicaphjælper. Det var jeg i 2½ år, hvor jeg fandt ud af at jeg smadder godt kan lide at arbejde med handicapgruppen af mennesker - Efter 2 år fandt jeg så ud af at jeg nok måtte overveje at bruge min hjerne igen og søgte ud i verden nok engang...

Og efter nogen tid, endte jeg så i den perfekte kombi