Hvad arbejder i som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

mamalicious

Jeg arbejder i en integreret institution, - som jeg var med til at starte op for 3 år siden....

Har de absolut skønneste kollegaer !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

LotteGabriella

Jeg arbejder i Kriminalforsorgen Vestjylland som sekretær/administrativ medarbejder

Anmeld

6. oktober 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er uddannet jurist og arbejder i Statsforvaltningen. I 2011 starter jeg som dommerfuldmægtig. Jeg ELSKER mit fag...

Anmeld

6. oktober 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er uddannet jurist og arbejder i Statsforvaltningen. I 2011 starter jeg som dommerfuldmægtig. Jeg ELSKER mit fag...

Anmeld

6. oktober 2010

Mette.

Jeg er ved at uddanne mig til jurist. Jeg skulle gerne få min bachelor indenfor kort tid og om 3 år være helt færdig, så jeg kan komme ud og bruge aaalt den viden jeg får.

Jeg glæææder mig, til alle de udfordringer der kommer og forhåbentligt til at kunne kalde mig advokat.

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Line1987 skriver:

eej hvor fedt!

elsker den kolde tekniske nok lidt nørdede interesse, så fint blandet med ønsket og glæden ved at hjælpe mennesker så tæt på i livet.   super sejt job!

LIGE PRÆCIS

jeg havde også forsvoret at jeg ALDRIG gad arbejde med computere mere. Det var for ensidigt, for koldt og for kedeligt. Jeg skulle arbejde med mennesker. Så jeg blev handicaphjælper. Det var jeg i 2½ år, hvor jeg fandt ud af at jeg smadder godt kan lide at arbejde med handicapgruppen af mennesker - Efter 2 år fandt jeg så ud af at jeg nok måtte overveje at bruge min hjerne igen og søgte ud i verden nok engang...

Og efter nogen tid, endte jeg så i den perfekte kombi

(faktisk har jeg søgt det 2 gange... hehe ... hvor jeg fik det anden gang og de har ævret sig lige siden, over de ikke tog mig første gang... Hehe).

Anmeld

6. oktober 2010

mor-til-vanessa

jeg arbejder som frisør ( eller gjorde jeg før min barsels ) og det er 3 år siden jeg blev uddannet.

jeg starter på hf til januar for jeg vil gerne læse til lærer.

Anmeld

6. oktober 2010

CiSo

Jeg blev student her i sommers!  Og når min barsel er færdig, vil jeg søge ind som jordemor...

Anmeld

6. oktober 2010

rebbesen

er uddannet pædagog, men arbejder som dagplejer og har gjort det i snart 4 år.  Elsker det   

Anmeld

6. oktober 2010

Laura.

Jeg er salgsassistent i en guldsmedforretning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.