Hvad arbejder i som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

MariaJ skriver:

Jeg er geolog og arbejder på uni med undervisning og forskning. Jeg eeelsker mit job. Masser af frihed til at bestemme hvad man vil lave, hvem man vil arbejde sammen med, hvor man vil rejse hen eller ikke rejse hen. Er stadig lidt målløs (på den gode måde) over at man kan blive betalt for at tage på "opdagelsesrejse" med sine venner .

I Odense?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Assi

Lærer

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Perl skriver:

åååh gud hvor jeg kender det! min chef havde ansat en som sagde op efter tre uger og mit job lære man ikke lige på få uger..der er så meget og mange systemer man skal sættes ind i.. og han havde ansat hende i 1½ måned før så stod vi der! :/ så fandt jeg selv en.. som dog ikke nåede det hele.. Men det er en jeg kender så jeg tror det går godt

Vi fik lov til at have 2 ugers overlap. Det var skønt...

Anmeld

6. oktober 2010

Lillefe

Zafir skriver:

Vi fik lov til at have 2 ugers overlap. Det var skønt...

ja også her men det var slet ikke nok.. man skal bruge meget længere tid på at lære det..

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Perl skriver:

ja også her men det var slet ikke nok.. man skal bruge meget længere tid på at lære det..

Hehe... Vi har haft totalt glødende telefon i flere uger, efter hun overtog. Og har det stadig indimellem. Men det er også dejligt, så man føler at man stadig er med

Anmeld

6. oktober 2010

Lillefe

Hehe... Vi har haft totalt glødende telefon i flere uger, efter hun overtog. Og har det stadig indimellem. Men det er også dejligt, så man føler at man stadig er med

hehe det er rart at vide man er uundværelig

Anmeld

6. oktober 2010

MariaJ

Ni-ko-li-ne skriver:

I Odense?

Nej, i Norge. Det ville nu også have været fint med job i Danmark, men vi er glade for at være her indtil videre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.