Hvad arbejder i som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Mor til Frederic og Freya

Jeg kører som autoredder på 5. år.

Hver dag er en ny dag og ikke 2 dage er ens..

Man ser også meget og oplever alle salgs mennesker, man skal kunne tåle at se blod - at tage ansvar som 1. mand på et uheldssted og danne sig et overblik. Mange gange må man tænke kreaktivt for at få en bil fri / rundt på hjulene eller lign.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Fiona78

NO skriver:

Er rigtigt nysgerrig, og I må undskylde hvis der har været en lign. debat  (Mangler bare inspiration til uddannelse mm.)

Jeg selv arbejder fuldtid, og mere til, i en børnetøjsbutik, og for det ikke skal være løgn er der også legetøjsafdeling!  og jeg elsker det!

Hvad med jer? Hvad laver i? 

Har været landmand men er lastbilchauffør nu (under uddannelse)

Anmeld

5. oktober 2010

dorthemus

Jeg er uddannet pædagog og arbejder som souschef i en integreret institution...jeg er i udflytterbørnehaven

Efter barsel skal jeg arbejde i vuggestuen på 30 timer...det er mere forligneligt med mit hjemmeliv som alenemor for Runa

Anmeld

5. oktober 2010

Na-Wi

Jeg er arbejdsløs (ledig) og er så ked af at der ikke er noget arbejde at søge som jeg er god nok til så frustrerende ..

Har været på barsel og inden den var jeg salgsassistent i en frugt & grønt afdeling i Kvickly.. Elskede det job!

Anmeld

5. oktober 2010

D.B.L

Jeg er uddannet frisør men arbejder som salgsassistent(stylister bliver vi kaldt) i Saint Tropez og læser ved siden af til zoneterapeut

Anmeld

5. oktober 2010

Giraffen

Zafir skriver:

Jeg er tekniker og laver computer hjælpemidler til handicappede. BÅde på værksted og i borgenes hjem.

Det er det FEDESTE job i verden Men man kan nok ikke uddanne sig præcis til det jeg er.. Det er ligesom bare summen af alt muligt jeg har lavet i mit liv.

må jeg høre lidt om hvilke ting/kompetenver/job/udd/interesser der førte til det job?

Læser selv Digital Design på Uni, så det ligger ret tæt op af den uddannelse jeg tager og det lyder som en rigtig spændende stilling så blev vildt nysgerrig

Anmeld

5. oktober 2010

susser83

Jeg er uddannet bager, men stoppede da jeg havde været rigtig uheldig med de steder jeg havde arbejdet. Så var jeg arbejdsløs i næsten et år og søgte alverdens jobs, fik så endelig arbejde ved De Forenede Dampvaskerier som vaskeriarbejder og det skulle egentlig bare være et job indtil jeg fandt noget andet. Men nu har jeg snart været der i 6 år pga nogle helt fantastiske kollegaer.

Men min store drøm er at få mit eget bageri, økonomisk set bliver det nok aldrig en realitet...øv.

Anmeld

5. oktober 2010

Meliora

er uddannet multimediedesigner, og arbejder nu som webkoordinator i en marketing afdeling:-)

Anmeld

5. oktober 2010

sarahb

er butikschef i en mode forretning med sko, tasker, smykker, lidt tøj, bælter og ellers alt i accessories...

Anmeld

5. oktober 2010

Chalala85

merichs skriver:

Altså DSB har umiddelbart kun 2 krav; At man har bestået 9 klasse og at man er fyldt 21 år. Men derudover skal man igennem en test til selve jobsamtalen (eller det skulle man i hvert fald da jeg blev ansat ) hvorefter de vurdere testens resultat og man kommer ind til en privat samtale.

Mht arbejdstider skal man være indstillet på at det er skiftende arbejdstider og der er weekendarbejde. Lidt afhængig af hvor man har udkørsel fra er der forskellige hold man kan søge ind på- Nogle køre fast morgen-, aften- eller nathold f.eks. Jeg kører i det de kalder reserven så min kørsel er meget blandet (både morgen, aften og nat) og så har jeg fri hver anden weekend.

Du spørger bare hvis der er mere du vil vide

Det lyder da super godt egentlig. Er lønnen indenfor en nogenlunde ramme så?

Jeg er jo ikke bleg for nye udfordringer så det her er da til overvejelse heh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.