Hvad arbejder i som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Lillefe

Zafir skriver:

Jeg er tekniker og laver computer hjælpemidler til handicappede. BÅde på værksted og i borgenes hjem.

Det er det FEDESTE job i verden Men man kan nok ikke uddanne sig præcis til det jeg er.. Det er ligesom bare summen af alt muligt jeg har lavet i mit liv.

hehe det kender jeg for man kan heller ikke rigtigt tage en uddannelse om Service Koordinator... det har jeg arbejdet som i 2½ år.. er vildt glad for det, lige det job for mig!... lige nu er jeg på barsel... og det har ligesom ogå endt der ud fra mine erfaringer osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Lise

Er på barsel 

Ellers læser jeg cand.merc.aud og arbejder som revisorassistent. Læste Ha(jur.) inden cma. 

Jeg er en rigtig nørdet kontormus, der bare elsker tal og tosomheden med min computer, haha. 

Anmeld

6. oktober 2010

Snefnug1984

Endnu en pædagog hér

Anmeld

6. oktober 2010

NoName

er lige pt på barsel, starter på job igen til maj...

Men arbejder som lagerekspedient hos en af landets største bilforhandlere...

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Perl skriver:

hehe det kender jeg for man kan heller ikke rigtigt tage en uddannelse om Service Koordinator... det har jeg arbejdet som i 2½ år.. er vildt glad for det, lige det job for mig!... lige nu er jeg på barsel... og det har ligesom ogå endt der ud fra mine erfaringer osv..

Altså - ja... Jeg er jo også på barsel nu. Men gjorde et stort nummer ud af at finde en barselsvikar jeg kunne 'betro' mit arbejde til, mens jeg var væk - Så nu holder jeg barsel med god samvittighed

Det er Eirene herinde fra, der er min barselvikar og hun klarer det rigtig fint

Anmeld

6. oktober 2010

Siber

Jeg er pædagog

Arbejder i en børnehave i Norge som pædagogisk leder. Men er pt sygemeldt og går på barsel den 15 okt.

Kh Siber

Anmeld