Hvad arbejder i som?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

Lillefe

Zafir skriver:

Jeg er tekniker og laver computer hjælpemidler til handicappede. BÅde på værksted og i borgenes hjem.

Det er det FEDESTE job i verden Men man kan nok ikke uddanne sig præcis til det jeg er.. Det er ligesom bare summen af alt muligt jeg har lavet i mit liv.

hehe det kender jeg for man kan heller ikke rigtigt tage en uddannelse om Service Koordinator... det har jeg arbejdet som i 2½ år.. er vildt glad for det, lige det job for mig!... lige nu er jeg på barsel... og det har ligesom ogå endt der ud fra mine erfaringer osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Lise

Er på barsel 

Ellers læser jeg cand.merc.aud og arbejder som revisorassistent. Læste Ha(jur.) inden cma. 

Jeg er en rigtig nørdet kontormus, der bare elsker tal og tosomheden med min computer, haha. 

Anmeld

6. oktober 2010

Snefnug1984

Endnu en pædagog hér

Anmeld

6. oktober 2010

NoName

er lige pt på barsel, starter på job igen til maj...

Men arbejder som lagerekspedient hos en af landets største bilforhandlere...

Anmeld

6. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Perl skriver:

hehe det kender jeg for man kan heller ikke rigtigt tage en uddannelse om Service Koordinator... det har jeg arbejdet som i 2½ år.. er vildt glad for det, lige det job for mig!... lige nu er jeg på barsel... og det har ligesom ogå endt der ud fra mine erfaringer osv..

Altså - ja... Jeg er jo også på barsel nu. Men gjorde et stort nummer ud af at finde en barselsvikar jeg kunne 'betro' mit arbejde til, mens jeg var væk - Så nu holder jeg barsel med god samvittighed

Det er Eirene herinde fra, der er min barselvikar og hun klarer det rigtig fint

Anmeld

6. oktober 2010

Siber

Jeg er pædagog

Arbejder i en børnehave i Norge som pædagogisk leder. Men er pt sygemeldt og går på barsel den 15 okt.

Kh Siber

Anmeld

6. oktober 2010

MariaJ

Jeg er geolog og arbejder på uni med undervisning og forskning. Jeg eeelsker mit job. Masser af frihed til at bestemme hvad man vil lave, hvem man vil arbejde sammen med, hvor man vil rejse hen eller ikke rejse hen. Er stadig lidt målløs (på den gode måde) over at man kan blive betalt for at tage på "opdagelsesrejse" med sine venner .

Anmeld

6. oktober 2010

mortilflere

Min uddannelse er faglært landmand , jeg var fodremester på kvæg gårde

men i 1994 blev jeg påkørt bagfra og fik 2 piskesmeld og er derfor på pension , fra 2001 .

Anmeld

6. oktober 2010

Lillefe

Zafir skriver:

Altså - ja... Jeg er jo også på barsel nu. Men gjorde et stort nummer ud af at finde en barselsvikar jeg kunne 'betro' mit arbejde til, mens jeg var væk - Så nu holder jeg barsel med god samvittighed

Det er Eirene herinde fra, der er min barselvikar og hun klarer det rigtig fint

åååh gud hvor jeg kender det! min chef havde ansat en som sagde op efter tre uger og mit job lære man ikke lige på få uger..der er så meget og mange systemer man skal sættes ind i.. og han havde ansat hende i 1½ måned før så stod vi der! :/ så fandt jeg selv en.. som dog ikke nåede det hele.. Men det er en jeg kender så jeg tror det går godt

Anmeld

6. oktober 2010

Ludo

Er udlært smørrebrødsjomfu men måtte stoppe pga. fibromyalgi,HMS,Raynauds syndrom

Arbejdede i flexjob, 15 timer om ugen, som bogholderasistent/receptionist, hos Viking Chokolade der var jeg i 4 år til det blev opkøbt af spangsberg og han ville ikke have folk i flexjob så blev opsagt i maj mdr. fik nyt arbejde ved et revisionsfirma som frokostansvarlig og Receptionist men desværre efter 3 mdr. ville min krop ikke og er nu blevet fyret pga jeg ikke kunne klare jobbet, det var for hårdt og så fandt lægerne ud af at jeg har kronisk slidegigt i ryggen så lige nu er jeg hjemme til jeg finder et nyt flexjob..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.