FrkT skriver:
Det har du helt sikkert ret i!
Også derfor jeg prøver at forklare at det ikke er menneskerne der laver fejlene, som irriterer mig, det er fejlene i sig selv. Specielt de fejl som man ser igen og igen, netop nutids r'et, ligge/lægge, vidste/viste osv.
Og for mig er debatten netop også kun for sjov, og prøvede også "bare" at svare trådstarter
Og som jeg også skrev første gang, så kan jeg blive mindst ligeså irriteret på mig selv over min latterlige irritation over de fejl jeg ser, end jeg bliver over fejlene i sig selv (gav det mening?). Jeg ville i hvert fald ønske jeg ikke var så sippet hvad det angår. Og prøver også at glemme det, for det er egentlig ikke en egenskab jeg ønsker at bibeholde 
Har heller ikke set mig "sur" på lige netop dig, det var bare din udtalelse "hvor svært kan det være", der fik mig til at citere dig..

Tror bare, at nogle ordblinde tager tingene mere personligt på det område, uanset om det er personerne eller den måde de staver på, i bliver irritere over.. Nu skal jeg selvfølgelig ikke skære alle over en kam, nogle er ligeglade med andre folks meninger, men sådan er det for de ordblinde jeg kender til, at de er bange for at få negative kommentare pga deres stave fejl..
Ej skulle hellere ikke starte en større debat, fordi jeg ved jo godt i ikke er så fordømmende herinde. Kom bare lige med en anden mening om, at det faktisk godt kan være svært..
Anmeld