Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Hey Frk. Ano!!! Du har nu en tråd på over 8 sider.. Nu må du da være glad, med alle de svar!?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

AnneBJ

Tilmeldt skriver:

Hey Frk. Ano!!! Du har nu en tråd på over 8 sider.. Nu må du da være glad, med alle de svar!?!?

Anmeld

24. september 2010

Malene84

Tilmeldt skriver:

hahahaha... jeg tænkte det samme

Anmeld

24. september 2010

Risen

Hmm.. der må vel være noget om det nu hvor så mange skriver de føler sig uvelkomne som nye herinde ?  

Anmeld

24. september 2010

Malene84

Risen skriver:

Hmm.. der må vel være noget om det nu hvor så mange skriver de føler sig uvelkomne som nye herinde ?  

ja den er lidt (meget) uheldig - troede ikke det var sådan. Det er jo synd for dem der opretter - for går ud fra at alle der opretter ønsker svar

Men altså - jo mere man selv svare på indlæg, jo flere lægger mærke til en og jo flere svar modtager man så  tror det må være vejen frem herinde

Anmeld

24. september 2010

mortilflere

Tilmeldt skriver:

Dette svar og rullende øjne syntes jeg faktisk er vild under bælte stedet..........

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

Risen skriver:

Jeg synes det er synd det virker sådan på nye 

Anmeld

24. september 2010

mortilflere

Laulund87 skriver:

Hvordan

man kan skrive et svar og så kommer der en "gammel " og skriver det samme og så er det det der bliver citeret bla..

Anmeld

24. september 2010

Risen

Malene84 skriver:

ja den er lidt (meget) uheldig - troede ikke det var sådan. Det er jo synd for dem der opretter - for går ud fra at alle der opretter ønsker svar

Men altså - jo mere man selv svare på indlæg, jo flere lægger mærke til en og jo flere svar modtager man så  tror det må være vejen frem herinde

Ja helt bestemt.. Er heller ikke en af dem som føler mig trådt på Er skam fin tilfreds med antal indlæg osv ;P hehe. Men mener bare det er ikke kun 1 som skriver at hun ikke føler sig velkommen men faktisk alt for mange.. .. Til gengæld handler det også om hvilke indlæg som bliver oprettet, for man ser jo mange debatindlæg går igen dagligt for eksempel " Jeg er træt af at være gravid"   og det gider jeg ikke rigtig svarer på mere .. Så er personlige indlæg da lidt sjovere at læse (noget nyt og spændende.). 

Anmeld

24. september 2010

Mira0911

Muffi . skriver:

Årh gud ,,, here we go ,, again   Usmageligt indlæg , og kan det for pokker ikke være lige meget hvem der får hvor mange svar på hvad ???

Præcis...

Der er jo ikke konkurrence i det... Folk svare som regelt i de tråde de kan og vil og kan hjælpe i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.