Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Malene84

Laulund87 skriver:

Jeg synes det er synd det virker sådan på nye 

men hvad kan man gøre?! Jeg tror det gælder om at være på herinde, altså selv lave arbejdet. Svare på så meget som muligt når man er ny  eeej jeg aner det ikke. Har bare rigtig ondt af dem der sidder og håber på svar, som så åbenbart ikke får det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Laulund87

Malene84 skriver:

men hvad kan man gøre?! Jeg tror det gælder om at være på herinde, altså selv lave arbejdet. Svare på så meget som muligt når man er ny  eeej jeg aner det ikke. Har bare rigtig ondt af dem der sidder og håber på svar, som så åbenbart ikke får det

Jeg er også sikker på at det er vejen frem. Jeg har da heller ikke været herinde så længe, men jeg får flere svar jo mere jeg selv svarer Efterhånden skriver man mere med nogen og mødes måske..

Anmeld

24. september 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jeg er også sikker på at det er vejen frem. Jeg har da heller ikke været herinde så længe, men jeg får flere svar jo mere jeg selv svarer Efterhånden skriver man mere med nogen og mødes måske..

Det er så korrekt...

Anmeld

24. september 2010

Malene84

Laulund87 skriver:

præcis

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

mortilflere skriver:

man kan skrive et svar og så kommer der en "gammel " og skriver det samme og så er det det der bliver citeret bla..

Det er nok fordi folk kender hinanden og hvis man er ny skal man jo starte et sted Skrive en masse og på den måde lære nogen at kende herinde.

Desuden synes jeg det er mere under bæltestedet at udstille en bestemt bruger via et anonymt indlæg, end du skrev om

Anmeld

24. september 2010

Ayasmor

Ejj altså... denne slags tråde har bare efterhånden været oppe at vende SÅ mange gange...

Hvis man som ny herinde ikke føler sig velkommen,  så er det self ikke hensigtsmæssigt, men er det så ikke op til den enkelte (nye bruger) at gøre sig synlig i div. debatter og dermed blive en del af familien baby.dk

Synes nu ellers at vi er ret gode til herinde at byde folk velkommen når der dukker nogle nye brugere op som præsenterer sig selv. Ellers ved man jo ikke rigtig om hvorvidt en bruger er ny herinde..

Men helt ærligt.. denne gang mudderkasting fører da ingen vejne, andet end at vi nu er tilbage på blå stue

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

Malene84 skriver:

præcis

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Det er så korrekt...

Er du ved at være rask?

Anmeld

24. september 2010

Malene84

mortilflere skriver:

man kan skrive et svar og så kommer der en "gammel " og skriver det samme og så er det det der bliver citeret bla..

nu ved jeg ikke om det er noget du selv har oplevet herinde, men er du en der svare på andres indlæg? Jeg tænker bare... hvis der er to indlæg der er næsten ens, vil jeg da helt sikkert svare dem jeg kender. Og dem jeg kender herinde, er tit folk jeg har svaret og som har svaret mig tilbage - og så kører det. Jeg synes nu at jeg er ret god til at svare på det jeg finder interessant  og så er det ligmeget hvem der har skrevet. Grunden til folk tager lidt pis på trådstarter er nok fordi, at dette emne køre HVER UGE!!! Der er desværre altid nogen herinde der føler sig overset, men tror man må kæmpe sin egen kamp for at blive hørt (læst)

Anmeld

24. september 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Er du ved at være rask?

Gisp... Slet ikke...

Det er så modbydeligt...

Har stort set sovet dagen væk idag... Håber virkelig der snart sker en ændring...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.