Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Hey

Nu er jeg anonym fordi jeg evd det her indlæg nok vil gi nogen slag...

Men helt seriøst, hvorfor skal der være så kæmpe forskel på folk herinde???

Nu er der en af brugerne herinde som opretter nogen tråde hvor jeg tænker OG????? Og folk æder det råt og skriver i hendes indlæg, nu skriver hun en tråd om hende og hendes mand har haft sex osv og folk syntes bare det er iiihhhh så fantastisk.... Hmm sidst der kørte en tråd om sex, der var i pisse sure over folk der skrev om deres sexlig og at her var for meget sex snak herinde...

Er ikke noget negativt om personen som opretter trådene for jeg går tit bare udenom hendes indlæg hvis de intet siger mig. Men jeg forstår bare ikke der skal være så stor forskel på hvem der skriver hvad herinde, og hvordan folk reagere på det....

Jeg synes simpelthen, at det er så fejt at oprette et anonymt indlæg, der indirekte kritiserer en anden bruger. 

Jeg skriver "indirekte", fordi du kritiserer mængden af svar på brugerens tråde og egentlig ikke hendes indlæg el. person. Og det kan den pågældende bruger jo egentlig ikke gøre for.

Men selvom det er en indirekte kritik, så er det jo desværre tydeligt, hvem du mener.

Jeg går ud fra, at du opretter tråden anonymt, fordi du ved, at du vil få negativ respons på indlægget og fordi du et eller andet sted er bange for at blive "dømt" senere hen i dette forum.

Jeg synes, at det er super-ærgerligt, at der endnu engang kommer sådan en "klike"-tråd, der skaber dårlig stemning.
Og hvis man føler, at der i forvejen er dårlig stemning, ja - så må man altså selv tage affære og forsøge at ændre stemningen.
Men ikke på denne måde - den medfører ikke positive miner.

Vh, Karina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Mette-Marie

Mille83 skriver:

Uden at gå i detaljer er jeg nød til og give trådstarter ret.

Der er en vis form for hieraki herinde, ved ikke om i er en masse der kender hinanden, men som ny herinde kan det være svært, ikke altid den bedste energi at få som ny  (og nu er jeg endda ved og være gammel herinde)

Nu har jeg valgt ikke og være ano, for tør godt stå ved at der altså er forskel på folk herinde...!

- Dermed ikke sagt jeg ikke er glad for at være her.. Men vil gerne bakke trådstarter op... -  og syntes du skal komme frem fra dit ano skjul?

Meget enig!

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

Ranarupta skriver:

Jeg synes simpelthen, at det er så fejt at oprette et anonymt indlæg, der indirekte kritiserer en anden bruger. 

Jeg skriver "indirekte", fordi du kritiserer mængden af svar på brugerens tråde og egentlig ikke hendes indlæg el. person. Og det kan den pågældende bruger jo egentlig ikke gøre for.

Men selvom det er en indirekte kritik, så er det jo desværre tydeligt, hvem du mener.

Jeg går ud fra, at du opretter tråden anonymt, fordi du ved, at du vil få negativ respons på indlægget og fordi du et eller andet sted er bange for at blive "dømt" senere hen i dette forum.

Jeg synes, at det er super-ærgerligt, at der endnu engang kommer sådan en "klike"-tråd, der skaber dårlig stemning.
Og hvis man føler, at der i forvejen er dårlig stemning, ja - så må man altså selv tage affære og forsøge at ændre stemningen.

Vh, Karina 

Enig

Anmeld

24. september 2010

SussieThyssen

Mærkeligt..for jeg har ikke endnu følt nogen klikedannelse overhovedet...men det er måske så bare mig, der er lidt tungnem LOL
Men igen jeg har den indstilling, at jeg er totalt ligeglad med hvem der skriver hvad..hvis emnet er interessant, hvis nogen råber hjælp, og man kan prøve at hjælpe, hvis nogen trænger til at sige piv eller hvis nogen kan give en et godt grin med på vejen, en lille tåre, et eftertænksomt blink..jamen så er det da hamrende ligegyldigt hvem der har forfattet det.
For mig er det sjælen bagved ordene der tæller..og jeg elsker sjæle/mennesker.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. september 2010

Barbamama

Og VÆK var den sure trådstarter der fik hidset alle op.

Vi skal vidst bare lære at ryste på hovedet over sådanne sure opstød og så lade være med at svare på indlæggene, så kan trådstarter så vælge at hidse sig op over det!

Anmeld

24. september 2010

quar20

michella80 skriver:

Og VÆK var den sure trådstarter der fik hidset alle op.

Vi skal vidst bare lære at ryste på hovedet over sådanne sure opstød og så lade være med at svare på indlæggene, så kan trådstarter så vælge at hidse sig op over det!

Anmeld

24. september 2010

wamse

Åhh hvor jeg synes det er tarveligt at oprette et indlæg som dette, hvor man mere eller mindre åbenlyst hentyder til en anden bruger

Ja der er nogle som får flere svar end andre, men sådan vil det jo altid være, for nogle mennesker formår at røre andre mennesker på en helt speciel måde Hvis vi bare går ud fra at det Thjul´s indlæg du omtaler, jamen så er der sgu et eller andet over hende, som jeg virkelig godt kan lide. Hendes måde at skrive på fanger mig, hendes holdninger til samfundet ligger tæt op af mine og jeg synes det er stort når hun deler så meget ud af hendes verden, på godt og ondt

Hvorvidt man synes at der er kliker her inde, kommer vel også an på hvordan man diffinerer ordet Nogen vil jo altid have mere med hinanden at gøre, end andre har. Det er da ganske naturligt.

Anmeld

24. september 2010

SussieThyssen

wamse skriver:

Åhh hvor jeg synes det er tarveligt at oprette et indlæg som dette, hvor man mere eller mindre åbenlyst hentyder til en anden bruger

Ja der er nogle som får flere svar end andre, men sådan vil det jo altid være, for nogle mennesker formår at røre andre mennesker på en helt speciel måde Hvis vi bare går ud fra at det Thjul´s indlæg du omtaler, jamen så er der sgu et eller andet over hende, som jeg virkelig godt kan lide. Hendes måde at skrive på fanger mig, hendes holdninger til samfundet ligger tæt op af mine og jeg synes det er stort når hun deler så meget ud af hendes verden, på godt og ondt

Hvorvidt man synes at der er kliker her inde, kommer vel også an på hvordan man diffinerer ordet Nogen vil jo altid have mere med hinanden at gøre, end andre har. Det er da ganske naturligt.

Anmeld

24. september 2010

lauras*mor*

nu haar jeg så ikke læst alle siderne.. men vil som "ny" gerne  sige at jeg overhovedet ikke finder det svært og ubehageligt at være herinde.. det er jo ganske naturligt at nogle snakker mere med nogen end andre.. Jeg har været oprettet længe men er først nu begyndt følge med. og jeg synes altså det kan være lige så sjovt for mig at følge med i fx tjuhls tråde som det sikkert er for jer der kender hende lagt bedre.. jeg elsker at sidde og læse jeres tråde til hinanden, som bare er SÅ sjove og jeg kan virkelig mærke den oprigtige medfølelse, håb, krydsning af fingre og "kærlighed" i har til hinanden.. DET er da fantastisk.. at man kan blive mopset over det... ja det må guderne da vide..

Jeg vil bare lige sige at jeg synes her er dejligt.. også selvom jeg er ny og stadig ikke rigtigt kender nogen...

Anmeld

24. september 2010

Moar'en

Ranarupta skriver:

Vh, Karina 

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.