Anonym skriver:
Hey
Nu er jeg anonym fordi jeg evd det her indlæg nok vil gi nogen slag...
Men helt seriøst, hvorfor skal der være så kæmpe forskel på folk herinde???
Nu er der en af brugerne herinde som opretter nogen tråde hvor jeg tænker OG????? Og folk æder det råt og skriver i hendes indlæg, nu skriver hun en tråd om hende og hendes mand har haft sex osv og folk syntes bare det er iiihhhh så fantastisk.... Hmm sidst der kørte en tråd om sex, der var i pisse sure over folk der skrev om deres sexlig og at her var for meget sex snak herinde...
Er ikke noget negativt om personen som opretter trådene for jeg går tit bare udenom hendes indlæg hvis de intet siger mig. Men jeg forstår bare ikke der skal være så stor forskel på hvem der skriver hvad herinde, og hvordan folk reagere på det....
Du har jo selv lige sagt det......!?
DU går uden om Tjuhls indlæg, fordi de OFTEST ikke siger DIG noget....
Men det er sgu da ikke ensbetydende med, at alle vi andre ikke skal gide at læse dem??????
Og ja som Tjuhl siger, så tjek lige datoen på indlæg inden du brokker dig.... Og faktisk så står der ligesom ikke meget om sex i den pandekagetråd altså... Der står sgu at de har spist pandekager klokken 22 om aftenen, og så er der stemningsbilleder med....
I øvrigt så skal ingen sgu diktere hvem her fra jeg bliver glad for, og hvem jeg ikke gør.... Der er flere tøser her inde som jeg lægger mere mærke til end andre.... Men lur mig om ikke også der er en der holder ekstra øje med dig.... Bare fordi ingen hiver dine tråde op, behøver du jo ikke blive så misundelig... Kunne jo også være der var en VIRKELIG god grund til at mange af os lægger mærke til Tjuhl, og MED GLÆDE følger med i hendes graviditet.... Og hvorfor vi lige nøjagtig husker 1-5 af hendes mange tråde... nu er det jo ikke sådan at hun fylder HELE forsiden, og i øvrigt er hun ikke engang selv skyld i det....
Det handler måske om hvordan folk skriver sine indlæg, og svar, og om hvad de ellers skriver ikke.... Kan jo også være det handler om hvilken interesse vedkommende selv viser de andre brugere. Og Tjuhl e rom nogen god til at svare på lidt af det hele og ALTID i en pæn og kærlig tone.... Tjuhl fortjener sgu sin opmærksomhed, og det er min mening... Men jeg kan jo selvfølgelig også rigtig godt lide Tjuhl jo....
Come on altså... Vi kan sgu da ikke blive snotforelskede i hinanden alle sammen vel....