Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ååårh manner - jeg HÅBER jeg er en af de populære (kniber øjnene sammen og krydser fingre af al kraft!!!)

Rosa - som læser Trines tråde fordi hun skriver pissefedt og jeg er en sucker for good penmanship og fordi hun er hamrendes humoristisk i sin måde at anskue sine omgivelser på og så fordi det er en skidegod historie - girl meets boy and fall in love, struggle for a baby and VOILA - gest pregnant!!! Jeg venter på den fairytale-ending!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

louise8723

hmm jeg vil sige at JA der er nogle der er mere kendte og mere populære herinde! - men synes nu ikke det er noget negativt.

De personer herinde som andre ser som de populære, er de folk som skriver meget herinde og deler en hel del af deres liv med os andre på baby.dk som fx Trine skriver mange indlæg. og HURRA FOR DET!!

For det er sq sjove og tiltider ret spændende indlæg! Thumps up fordi at de netop lukker os så meget ind!

Jeg vil da selv sige at jeg er en af de mindre kendte herinde, og det er da bare fordi at jeg mere er en kigger end en skriver - og jeg føler mig hverken udenfor eller trådt på!

De folk der føler sig trådt på pga en anden lignende tråd får flere svar end andre, burde måske lige have i tankerne at folk måske ikke gider skrive samme svar 2 gange?

Til sidst vil jeg bare sige til trådstarter, at hvis man nu endelig skal hive dette utrolig kedelige emne op - så stå dog ved hvem du er?

synes det er så fejt og tarveligt at lave et sådan angreb på en bruger herinde!

Jalousi er en grim ting!

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

Tjuhl skriver:

jeg går ud fra det er min tråd du hentyder til - og hvis du lige tjekker datoen så er den fra januar og er blevet hevet frem af Maria fordi min fødsel er lige rundt om hjørnet, og så var det lidt sjovt at det var den aften jeg blev gravid.

men hvis du alligevel springer over de tråde der ikke siger dig noget, så kan jeg ikke forstå du bliver så ophidset

Simpelthen klasse, Trine

Anmeld

24. september 2010

Pige2009

Rosa skriver:

Ååårh manner - jeg HÅBER jeg er en af de populære (kniber øjnene sammen og krydser fingre af al kraft!!!)

Rosa - som læser Trines tråde fordi hun skriver pissefedt og jeg er en sucker for good penmanship og fordi hun er hamrendes humoristisk i sin måde at anskue sine omgivelser på og så fordi det er en skidegod historie - girl meets boy and fall in love, struggle for a baby and VOILA - gest pregnant!!! Jeg venter på den fairytale-ending!!!!

Jeps Men det gør du nu også - jeg sidder lige og mindes din "En café latté mama falder til patten" eller noget i den stil Den var rasende godt skrevet - lige til en fast klumme

Anmeld

24. september 2010

anna-jonas

dorthemus skriver:

Åh hvor er det ærgeligt med sådan en tråd og hvor er det paradoksalt, at lige netop sådan en tråd skal have så meget opmærksomhed.....havde egentligt tænkt mig at gå udenom den, men jeg blir sgu så træt i ansigtet over disse jævnlige og ofte ANONYME indlæg...ØV!

Det er jo sådan, jo mere tid man ofrer på andre og jo mere positivitet man udstråler jo flere svar. Og som andre bemærker; så er der jo nogle mennesker der rører noget i én - sådan er det ude i virkeligheden og sådan er det i cyberspace.

Jeg er såååååå enig!.

Trine er jo en af de piger der skriver utroligt humorisktisk og inspirerende. Og det er jo også sådan at, jo mere du selv gi'r jo mere får du igen. Forstået på den måde at Trine er aktiv i mange debatter, og er utrolig flittig til at svare andres indlæg.

Anmeld

24. september 2010

Bellinda89

Hold da helt feire , så har man da osse hørt det med..!! Ej undskyld mig lige engang , men synes godt nok det er en latterlig tråd det her & MEGET barnagtig..!! Selvfølgelig er vi alle forskellige , alt andet ville da være komplet nedern..!! Men altså , som sagt , stå frem med din mening istedet for at være anonym. Nu er jeg ikke selv en af de "populære" herinde , eller hvad man skal sige & der er da heller ikke aæt for mange der svarer på mine tråde..! Men sådan er det.! Men synes da vi alle skal have lov til at være forskellige , uden der er nogle der skal komme med sådan en brok tråd som denne..!! Mth sex : Så er sex da et helt naturligt emne at snakke om & det skal der sq være plads til..!!!

Sorry , men synes virkelig du lige ska tænke dig om en anden gang !!!

Anmeld

24. september 2010

klmf

Jeg har trukket nitten... Samlet en lort op og bidt i den.... Nitten

Træls at have det sådan...

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Baagøe skriver:

Jeps Men det gør du nu også - jeg sidder lige og mindes din "En café latté mama falder til patten" eller noget i den stil Den var rasende godt skrevet - lige til en fast klumme

Åårh tak

Anmeld

24. september 2010

mortilflere

Som ny herinde , kan  jeg kun sige .........................

I er meget svære at komme ind til ..

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

mortilflere skriver:

Som ny herinde , kan  jeg kun sige .........................

I er meget svære at komme ind til ..

Hvordan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.