Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.443 visninger
124 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Anonym trådstarter

Hey

Nu er jeg anonym fordi jeg evd det her indlæg nok vil gi nogen slag...

Men helt seriøst, hvorfor skal der være så kæmpe forskel på folk herinde???

Nu er der en af brugerne herinde som opretter nogen tråde hvor jeg tænker OG????? Og folk æder det råt og skriver i hendes indlæg, nu skriver hun en tråd om hende og hendes mand har haft sex osv og folk syntes bare det er iiihhhh så fantastisk.... Hmm sidst der kørte en tråd om sex, der var i pisse sure over folk der skrev om deres sexlig og at her var for meget sex snak herinde...

Er ikke noget negativt om personen som opretter trådene for jeg går tit bare udenom hendes indlæg hvis de intet siger mig. Men jeg forstår bare ikke der skal være så stor forskel på hvem der skriver hvad herinde, og hvordan folk reagere på det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

oo

jeg går ud fra det er min tråd du hentyder til - og hvis du lige tjekker datoen så er den fra januar og er blevet hevet frem af Maria fordi min fødsel er lige rundt om hjørnet, og så var det lidt sjovt at det var den aften jeg blev gravid.

men hvis du alligevel springer over de tråde der ikke siger dig noget, så kan jeg ikke forstå du bliver så ophidset

Anmeld

24. september 2010

quar20

Vi er så forskellige og vi ser forskelligt på alle ting og nogle ting interesserer mig og andre ting gør ikke..!!

Nu har jeg ikke læst den tråd du nævner- men er det ikke lidt fejt af dig at du vælger at være anonym i sådan en tråd som DIREKTE går ud over en anden trådstarter..!!

Stå lige ved din mening og holdning..!! Syntes godt nok det er mærkeligt du vælger at være ano..!!

Anmeld

24. september 2010

Lady Marion <3

Årh gud ,,, here we go ,, again   Usmageligt indlæg , og kan det for pokker ikke være lige meget hvem der får hvor mange svar på hvad ???

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

slap da lige af!!! 

altså nu kender jeg ikke Tjuhl personligt, MEN jeg har fuldt med på sidelinjen, mht barnløshedsbehandling og hun skriver ofte nogle ret grinagtige (positivt ment) indlæg, og synes faktisk det er helt rart at hun opdaterer hvad der ligesom foregår af og til... hun ved nok ikke engang at jeg sidder og følger med, men det gør hun så nu og det er da bare skønt skønt skønt at følge med i sådan en solstråle historie med at de blev gravide selv og ikke skulle igennem IVF (ik rigtigt??) så altså, det jeg vil sige er:

Hvis du har et problem så stå i det mindste frem og lad vær og vær ano. 

eller lad være og skriv noget! 

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

Må give hende lidt ret hvad der angår tråde, hvis en "kendt" herinde opretter en tråd svare alle, skriver en anden en tråd som minder lidt om den og der kommer ingen svar..

- Ville bare lige nævne det  

Anmeld

24. september 2010

A.

hej..ja keg kan iikke blive mere enig med dig her er forskel på folk og sådan forbliver et nok desværre..tro nok at det har noget at gøre med at her er så mange klikker så derfor bliver mange tråde ikke besvaret osv

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

Muffi . skriver:

Årh gud ,,, here we go ,, again   Usmageligt indlæg , og kan det for pokker ikke være lige meget hvem der får hvor mange svar på hvad ???

som ny føler man sig måske ikke velkommen  - men pas det er hvad jeg kunne forstille mig.

Anmeld

24. september 2010

LilyMarleen

Oooh my, den her tråd kommer sikkert til at fylde 110 sider.

Det er sgu taveligt at lave sådan en tråd, og i det hele taget bare at tænkte tanken!

Og hvorfor det er at Tjuhl nok får flere kommentare end så mange andre er måske at hun bruger noget tid og lidt mere end 10 linier når hun opretter en tråd. Det er da supert at der er nogen der gider at dele så meget af deres liv med en. Sådan lidt "dagbogs agtigt"

Så måske du skulle gøre det samme. Så ku det være, at du ikke havde sådan en sur mave fornemmelse selv

Anmeld

24. september 2010

Vidunderligeunger

A. skriver:

hej..ja keg kan iikke blive mere enig med dig her er forskel på folk og sådan forbliver et nok desværre..tro nok at det har noget at gøre med at her er så mange klikker så derfor bliver mange tråde ikke besvaret osv

det er ikke kliker!!! damN..

Det er da bare fordi nogen har været her noget tid, og har knyttet bånd med andre herinde...

Som sagt MANGE GANGE før, i starten da jeg var herinde kende jeg 0!! men nu efter jeg har mødt nogle stykker herinde fra er det da blevet meget sjovere, og har fulgt med i andres historier (tjuhl mf.).

Så altså, stop det der klike fnidderisnak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.