Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Gisp... Slet ikke...

Det er så modbydeligt...

Har stort set sovet dagen væk idag... Håber virkelig der snart sker en ændring...

Det er da godt nok øv

Men du bliver stærkere af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

mortilflere

Laulund87 skriver:

Det er nok fordi folk kender hinanden og hvis man er ny skal man jo starte et sted Skrive en masse og på den måde lære nogen at kende herinde.

Desuden synes jeg det er mere under bæltestedet at udstille en bestemt bruger via et anonymt indlæg, end du skrev om

nu er det ik mig derer anonym , det er ik min stil...

men det er svært at finde lysten til at skrive meget når man føler man ik bliver hørt

Anmeld

24. september 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Det er da godt nok øv

Men du bliver stærkere af det

Det er noget rigtigt øv...

Ja det gør jeg da... :)

Julie og kæresten er så dejlige ved mig... :)

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

mortilflere skriver:

nu er det ik mig derer anonym , det er ik min stil...

men det er svært at finde lysten til at skrive meget når man føler man ik bliver hørt

Nej nej det ved jeg godt

Men jeg synes bare du skal svare hvor du har lyst og det er jo aldrig nemt at være ny. Bare vent at se, måske finder du nogen at skrive med?

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Det er noget rigtigt øv...

Ja det gør jeg da...

Julie og kæresten er så dejlige ved mig...

Dejligt med en familie der tager sig af én

Anmeld

24. september 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Dejligt med en familie der tager sig af én

Ja det er kanon... Julie ligger og nusser mig hver morgen... :)

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Ja det er kanon... Julie ligger og nusser mig hver morgen...

Nårh

Anmeld

24. september 2010

Mille83

mortilflere skriver:

Dette svar og rullende øjne syntes jeg faktisk er vild under bælte stedet..........

Helt enig - der er vel plads til ALLE meninger i dette forum.......

Og ingen er her forhåbentlig for og håne nogle .- lige netop den kommentar og andre der håner ANO også i andre tråde er simpelthen for barnligt! - En skriver han/hun er ked af populariteten osv, også kommer der en kommentar om at nu har du fået 8 sider svar er du så glad...AIII Come on Tøser...!!

Et er at ANO har oprettet tråden ANO, men at i andre synker ligeså lavt, stop nu den her tråd........

Det her er en børnehave.

Nu vil jeg holde en dejlig weekend, god weekend til ALLE

Anmeld

24. september 2010

mortilflere

Mille83 skriver:

Og ingen er her forhåbentlig for og håne nogle .- lige netop den kommentar og andre der håner ANO også i andre tråde er simpelthen for barnligt! - En skriver han/hun er ked af populariteten osv, også kommer der en kommentar om at nu har du fået 8 sider svar er du så glad...AIII Come on Tøser...!!

Et er at ANO har oprettet tråden ANO, men at i andre synker ligeså lavt, stop nu den her tråd........

Det her er en børnehave.

Anmeld

24. september 2010

Malene84

Mille83 skriver:

Det her er en børnehave.

Man kan sige meget om disse tråde... men sys rent faktisk at folk har ret til at komme ud med det. Jeg indser først nu, at rigtig mange har et problem med ikke at blive svare! Det er en af de få gange jeg netop gider blande mig i den her slags tråde, jeg går meget gerne uden om. Du har helt ret at folk inkl. mig selv synker lavt ved at svare - men føler det er på sin plads at få fortalt hvad folk har gjort for at komme "frem". Faktisk er mange af vores svar jo også gode råd til dem der føler de ikke blive hørt.

Øv at der skal en børnehave til - men udviklingen kommer forhåbentlig

uh og i lige måde god weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.