Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Malene84 skriver:

Man kan sige meget om disse tråde... men sys rent faktisk at folk har ret til at komme ud med det. Jeg indser først nu, at rigtig mange har et problem med ikke at blive svare! Det er en af de få gange jeg netop gider blande mig i den her slags tråde, jeg går meget gerne uden om. Du har helt ret at folk inkl. mig selv synker lavt ved at svare - men føler det er på sin plads at få fortalt hvad folk har gjort for at komme "frem". Faktisk er mange af vores svar jo også gode råd til dem der føler de ikke blive hørt.

Øv at der skal en børnehave til - men udviklingen kommer forhåbentlig

uh og i lige måde god weekend

Enig!

Jeg må også bøje mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

mortilflere

Malene84 skriver:

nu ved jeg ikke om det er noget du selv har oplevet herinde, men er du en der svare på andres indlæg? Jeg tænker bare... hvis der er to indlæg der er næsten ens, vil jeg da helt sikkert svare dem jeg kender. Og dem jeg kender herinde, er tit folk jeg har svaret og som har svaret mig tilbage - og så kører det. Jeg synes nu at jeg er ret god til at svare på det jeg finder interessant  og så er det ligmeget hvem der har skrevet. Grunden til folk tager lidt pis på trådstarter er nok fordi, at dette emne køre HVER UGE!!! Der er desværre altid nogen herinde der føler sig overset, men tror man må kæmpe sin egen kamp for at blive hørt (læst)

Hvis det er hver uge syntes jeg det er mere pinligt for jer at i ikke tager det seriøst........

Nej jeg har mistet lysten , jeg har givet mange personlige oplysninger her inde så syntes jeg gør mit ...

Anmeld

24. september 2010

Malene84

mortilflere skriver:

Hvis det er hver uge syntes jeg det er mere pinligt for jer at i ikke tager det seriøst........

Nej jeg har mistet lysten , jeg har givet mange personlige oplysninger her inde så syntes jeg gør mit ...

som jeg skriver, er det først lige op for mig. så nej på ingen måde pinligt!! jeg går som skrevet uden om de indlæg indtil i dag

Jeg har det sgu sådan lidt... nu ved jeg ikke hvad dine indlæg har handlet om... men mange har skrevet herinde at de gerne ser folk gøre deres profil personlig. Du har ikke billeder på (hvilket jeg respektere) og du har intet skrevet om dig selv!!! Jeg TROR det vil hjælpe, da folk så måske bedre kan relatere til dig og det du skriver.

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

mortilflere skriver:

Umiddelbart synes jeg det ud til du har fået mange svar i din debat Men det tager da tid at lære folk at kende

Giv det en chance lidt endnu, pludselig er du afhængig

Anmeld

24. september 2010

mortilflere

Malene84 skriver:

som jeg skriver, er det først lige op for mig. så nej på ingen måde pinligt!! jeg går som skrevet uden om de indlæg indtil i dag

Jeg har det sgu sådan lidt... nu ved jeg ikke hvad dine indlæg har handlet om... men mange har skrevet herinde at de gerne ser folk gøre deres profil personlig. Du har ikke billeder på (hvilket jeg respektere) og du har intet skrevet om dig selv!!! Jeg TROR det vil hjælpe, da folk så måske bedre kan relatere til dig og det du skriver.

Nje jeg har ikke foto på , og har slettet det jeg skrev inde i min profil , da jeg ik vil ha meget stående om mig på en side hvor folk ik gider nye (set med mine øjne )

DESværre kan jeg ikke finde ud af at slette mine tråde og indlæg ..'

Men i kunne jo oxo intressere jer for nye og så spørge 

Anmeld

24. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hmmm, altså jeg har læst med fra sidelinjen af, og kom sådan til at tænke på i hvilken debatter du/i skriver. Så tog mig friheden til at kigge hvor du har skrevet.

Kan se at du har skrevet i nogle grupper som mange måske ikke lige følger særlig meget, eller hvor emnet hurtigt forsvinder blandt andre emner/kan være svære at besvare hvis man ikke står i samme situation.

At skrive lidt mere om løst og fast i "ordet er frit" kan hjælpe enormt meget. Det gjorde det f.eks. for mig i sin tid. (Det tog i øvrigt mig noget tid at komme ind på folk - men da jeg selv blev mere aktiv, gik det pludselig hurtigt)

Jeg ved ikke om der er hold i det, men tror godt det kan have lidt med det at gøre - altså hvor man skriver, og om hvad. 

Tror altså virkelig ikke på, at der er nogen herinde der overlagt ignorerer nye brugere...

Anmeld

24. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Malene84 skriver:

Ja jeg giver dig ret Malene. Det at der er lidt oplysninger  og/eller et eller andet form for billede så synes jeg også det er nemmere at huske vedkommende.

Jeg skriver ofte velkommen til nye folk, og hvis der ikke står noget, eller er et kendetegn så forsvinder de desværre ofte ud af mine hukommelse, da der er så mange andre der fylder... 

Anmeld

24. september 2010

mortilflere

Nu skriver jeg oxo at jeg godt kan følge dem der har det som mig , og nu har jeg været i denne debat i nogen sider og det er kun nu en fortæller mig hvad kan hjælpe TAk , andre har bare travlt med at benægte

Anmeld

24. september 2010

Malene84

mortilflere skriver:

Nje jeg har ikke foto på , og har slettet det jeg skrev inde i min profil , da jeg ik vil ha meget stående om mig på en side hvor folk ik gider nye (set med mine øjne )

DESværre kan jeg ikke finde ud af at slette mine tråde og indlæg ..'

Men i kunne jo oxo intressere jer for nye og så spørge 

du har helt ret og det har givet mig noget at tænke over!!! Jeg skriver der hvor mit interessefelt ligger. Og min interesse herinde ligger i mine børn og andres børn, på mine børns alder (woow... håber det gav mening)!! Jeg er sgu nok ikke så god til at svare folk der er fx. nye-gravide, da jeg ikke har interesse for graviditeter lige nu. det kommer løbende.  men måske man skulle gøre det, så nye følte sig velkomne!!! Helt sikkert!!! Men tit og ofte bliver man jo venner herinde med folk du har noget tifælles med, og sådan vil det nok altid være. Den er sgu lidt svær!!!

Anmeld

24. september 2010

Milka

aaah, endnu en af disse tråde! navlestrengerne bliver altid hevet frem før eller senere, det var vist på side 4 denne gang, var det ikke?

men altså. jeg er en af de ns'ere der ikke er særlig velbevandret på resten af baby, og det er fordi jeg synes svarene herude er sjældne og ofte useriøse! man føler sig sådan lidt uvelkommen, på en måde.

men omvendt kan jeg sagtens forstå at ns-området virker lidt privat udefra. fx kan jeg jo se at folk læser mine indlæg, men det er uhyre sjældent der kommer svar udefra. og det er skideærgeligt, for jeg synes at alle er velkomne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.