Hvis det er hver uge syntes jeg det er mere pinligt for jer at i ikke tager det seriøst........
Nej jeg har mistet lysten , jeg har givet mange personlige oplysninger her inde så syntes jeg gør mit ...
Hmmm, altså jeg har læst med fra sidelinjen af, og kom sådan til at tænke på i hvilken debatter du/i skriver. Så tog mig friheden til at kigge hvor du har skrevet.
Kan se at du har skrevet i nogle grupper som mange måske ikke lige følger særlig meget, eller hvor emnet hurtigt forsvinder blandt andre emner/kan være svære at besvare hvis man ikke står i samme situation.
At skrive lidt mere om løst og fast i "ordet er frit" kan hjælpe enormt meget. Det gjorde det f.eks. for mig i sin tid. (Det tog i øvrigt mig noget tid at komme ind på folk - men da jeg selv blev mere aktiv, gik det pludselig hurtigt)
Jeg ved ikke om der er hold i det, men tror godt det kan have lidt med det at gøre - altså hvor man skriver, og om hvad.
Tror altså virkelig ikke på, at der er nogen herinde der overlagt ignorerer nye brugere...

Anmeld