Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

mortilflere

Malene84 skriver:

du har helt ret og det har givet mig noget at tænke over!!! Jeg skriver der hvor mit interessefelt ligger. Og min interesse herinde ligger i mine børn og andres børn, på mine børns alder (woow... håber det gav mening)!! Jeg er sgu nok ikke så god til at svare folk der er fx. nye-gravide, da jeg ikke har interesse for graviditeter lige nu. det kommer løbende.  men måske man skulle gøre det, så nye følte sig velkomne!!! Helt sikkert!!! Men tit og ofte bliver man jo venner herinde med folk du har noget tifælles med, og sådan vil det nok altid være. Den er sgu lidt svær!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Svei

Anonym skriver:

Hey

Nu er jeg anonym fordi jeg evd det her indlæg nok vil gi nogen slag...

Men helt seriøst, hvorfor skal der være så kæmpe forskel på folk herinde???

Nu er der en af brugerne herinde som opretter nogen tråde hvor jeg tænker OG????? Og folk æder det råt og skriver i hendes indlæg, nu skriver hun en tråd om hende og hendes mand har haft sex osv og folk syntes bare det er iiihhhh så fantastisk.... Hmm sidst der kørte en tråd om sex, der var i pisse sure over folk der skrev om deres sexlig og at her var for meget sex snak herinde...

Er ikke noget negativt om personen som opretter trådene for jeg går tit bare udenom hendes indlæg hvis de intet siger mig. Men jeg forstår bare ikke der skal være så stor forskel på hvem der skriver hvad herinde, og hvordan folk reagere på det....

Der er de kendte herinde.... jeg synes det er lidt sjovt og undres tit over hvor meget personligt man kommer ud med og inddrager andre i. Men sådan er vi jo så forskellige..men det er da ret interessant, synes jeg..at der sådan skabes kendte menneske i en grupper af fuldstændig ukendte mennesker som eneste fællesnævner er en børnehjemmeside og en masse ligegydige skriverier....

Anmeld

24. september 2010

grinny

Er det ikke bare på tide at lukke denne UTROLIG negative debat? Det er alt for meget negativitet på en dag!

Ja, det kan være svært at være ny, men har man virkelig brug for hjælp så vil alle de dejlige kvinder gerne svare og hjælpe (selvfølgelig også mændende)

Anmeld

24. september 2010

Sara_S

Jamen.... giver det ikke bare sig selv at jo længere/ jo mere aktiv man har været, jo flere svar man får?

Jeg ser mig selv også som rimelig ny herinde -  skriver jo heller ikke så meget men kun fordi jeg er bange for at dumme mig med det danske sprog ( ) -  ikke fordi jeg føler mig uvelkommen! 

Jeg er taknemmelig for alle de svar jeg får, selv om de ikke er mange og synes faktisk at det er ret ynkeligt at starte en tråd i bund og grund kun for at få et bestemt antal svar ( håber jeg har været klar nok )

Indholdet af svarene og ikke antallet burde være det vigtigste, eller hvad?  

Desuden synes jeg det er syndt for Tjuhl, som altid kommer med nogle spændende debatter og har nogle stærke meninger ( I like it!). Oven i købet er hun også skidegod til at fortælle om sit liv og har en super sjov måde at fortælle sine historie - jeg blev fanget af hendes tråde med det samme og selv om jeg ikke deltager i debatterne, er jeg bare nødt til at læse dem! 

Jeg synes også at der er et par stykker af de "gamle", som er irreterende, som bare starter en meningsløs  tråd efter den anden... men det er også bare MIN mening, der er sikkert mange som synes de er spændende ( ) Og selv om  de tråde bliver uforståeligt ved med at dukke op på forsiden, dem springer jeg bare over - så svært er det heller ikke...

Anmeld

24. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

på opfordring fra flere brugere vælger jeg at lukke denne tråd! Jeg tror ikke den fører mere godt med sig!

Og så vil jeg i øvrigt benytte lejligheden til at opfordre alle nye til at præsentere sig selv og deltage i debatterne, så de "gamle" brugere herinde har en chance for at lære Jer at kende! Der kommer MANGE nye brugere - hele tiden - og det kan være svært at holde styr på alle! Som nævnt flere gange tidligere i tråden; Jo mere man skriver, jo mere bliver man set

Ønsker alle en skøn weekend.

Knus Caroline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.