Jamen.... giver det ikke bare sig selv at jo længere/ jo mere aktiv man har været, jo flere svar man får?
Jeg ser mig selv også som rimelig ny herinde - skriver jo heller ikke så meget men kun fordi jeg er bange for at dumme mig med det danske sprog (
) - ikke fordi jeg føler mig uvelkommen!
Jeg er taknemmelig for alle de svar jeg får, selv om de ikke er mange og synes faktisk at det er ret ynkeligt at starte en tråd i bund og grund kun for at få et bestemt antal svar ( håber jeg har været klar nok
)
Indholdet af svarene og ikke antallet burde være det vigtigste, eller hvad? 
Desuden synes jeg det er syndt for Tjuhl, som altid kommer med nogle spændende debatter og har nogle stærke meninger ( I like it!). Oven i købet er hun også skidegod til at fortælle om sit liv og har en super sjov måde at fortælle sine historie - jeg blev fanget af hendes tråde med det samme og selv om jeg ikke deltager i debatterne, er jeg bare nødt til at læse dem! 
Jeg synes også at der er et par stykker af de "gamle", som er irreterende, som bare starter en meningsløs tråd efter den anden... men det er også bare MIN mening, der er sikkert mange som synes de er spændende (
) Og selv om de tråde bliver uforståeligt ved med at dukke op på forsiden, dem springer jeg bare over - så svært er det heller ikke...
Anmeld