Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Sabina92

JordbærBlomst skriver:

Behandlingen bliver selvfølgelig meget bedre, hvis hans tæer også lige får en tur om morgenen, inden han hopper i sko og strømper

God fornøjelse

Det er jo smart, må ned og købe mig fattig i matas så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Kløver

Hvis det er trine det handler om, så lad da være med at se hendes indlæg, Personligt kigger jeg de indlæg jeg finder interessante, og synes nu også godt om trines indlæg, og hun er en af dem, hvor jeg tit læser indlæggene, men gør jeg også ved andre, dem som jeg synes har gode eller interessante indlæg, og når dem på min venneliste skriver, er jeg da også mere tilbøjelig til at kigge. Jeg har da også personler jeg undgår, men er mere fordi jeg ikke synes så meget om personens måde at skrive på, eller hvis jeg finder personen negativ eller dømmende eller andet, men så går jeg da bare udenom, og så er den ik længere.

jeg kan dog godt forstå dig lidt i det med at nogle får mange svar og andre næsten ingen, men måske det lige handler om tid på dagen, og om det lige fanger folk, feks har jeg selv oprettet en tråd med mit mavebillede, hvor ingen har skrevet, men mange skrev til min gæt en mave tråd, og gættede meget med, så tror også det lige kommer an på, om folk når at se ens indlæg, og hvis mange svarer, vil det jo ofte ligge oppe, så folk lægger mærke til det.

Synes så også det er lidt dårlig stil at fremhæve negativitet mod en person på den måde, uanset om det er trine eller ej, synes ikke man kan være bekndt at bruge nogle som eksempel, specielt ikke når man ikke selv vil stå ved det

Jeg synes nu generelt baby.dk er en rigtig dejlig side, med en masse fantiske tøser hehe ja må vist ikke glemme de mænd der også er herind men ja er nu super glad for at være bruger her, og synes det er rart man kan hjælpe hinanden, og dele erfaringer, og man kan jo tage det man lyster, og bruge det til noget godt, så ja synes da det er ærgeligt hvis du lader dig gå på, specielt hvis det skal ødelægge dine muligheder her inde for at møde en masse dejlige mennesker, men igen er det jo op til dig hvad du vil bruge din energi, både den positive og negative

Anmeld

24. september 2010

JulieE

Sabina92 skriver:

Det hjælper desværre ikke

- Men han har sko på i mange timer af gangen fordi han arbejder 90 timer om ugen ca. som vægter det vil sige han går ret meget..

I Matas kan man få en lille spray dre hedder DO2, som man sprayer i skoene og det er hjælper rigtig meget. Jeg har udstryret min mand med sådan en til hans sikkerhedssko. Han fik nemlig altid meeeget sure tær i dem og det har virkelig hjulpet

Anmeld

24. september 2010

sarahb

Trine skriver med hjerte og sjæl og en god portion humor. Og ja jeg tror der er mange der elsker at læse om hende og Søren og bare i det hele taget blive slugt ind i deres univers for en stund, for hun skriver så super levende og det er fantastisk læsning.

Anmeld

24. september 2010

Laulund87

Tja jo mere aktiv man er herinde jo mere respons får man, tror jeg

Opret en masse debatter og så skal der da nok komme svar, det gør jeg 

Jeg har prøvet at lave en tråd, uden svar og en anden, som endte på mange sider. Det er tilfældigt som har ikke noget at gøre med hvem jeg er

Nu er det vist blevet helt tydeligt hvem du skriver om og det er nok fordi Tjuhl skriver så fedt at mange svarer og mange følger med i hendes liv Så godt som man nu kan herinde

Anmeld

24. september 2010

SussieThyssen

Tjuhl skriver:

jeg har det egentlig mærkeligt med at forsvare mig, når jeg ikke synes jeg har gjort noget galt, men...

jeg bruger siden på samme måde som jeg altid har gjort: mere eller mindre som dagbog. jeg forventer ikke at folk læser det jeg skriver og jeg forventer slet ikke at ALLE brugere herinde læser det jeg skriver. når jeg skriver er det for mig selv. Da jeg startede med at skrive, var det på navlestrengens forum, der begyndte jeg at skrive fordi det var så barskt at starte barnløshedsbehandling og jeg havde brug for at komme ud med en hel masse ting, som jeg alligevel heller ikke kunne sige med sagte ord uden at bryde helt sammen. og jeg vidste ærlig talt heller ikke hvem jeg skulle henvende mig til af de mennesker jeg kendte IRL. I juni sidste år rykkede navlestrengen (de NS'ere jeg kender) herind på baby.dk og jeg skrev bare videre uden at tænke særlig meget over det. Jeg skrev de ting jeg havde brug for at skrive ned uden at tænke over hvem der læste det.

Nu er det sådan, at jeg ikke kender nogen fra baby.dk IRL, jeg kender udelukkende folk ud fra deres indlæg herinde. jeg har for ganske nylig mødt 4 fra NS gruppen og det er alt.

Når jeg selv svarer i indlæg, så tjekker jeg aldrig hvem der har oprettet dem, jeg svarer hvis det er noget jeg har en mening om eller hvis jeg føler jeg sidder inde med en viden som kan gavne modtageren (fx i behandlingsgruppen). Ja, jeg bruger rigtig meget tid herinde, jeg bor temmelig langt væk fra alle vores venner og familie, og som månederne er gået på baby.dk har jeg lært mange dejlige kvinder "at kende". Udover NS gruppen er der faktisk kun eet menneske fra baby.dk jeg skriver privat med, så man kan næppe sige jeg hører til en klike.

Ofte bliver jeg selv overrasket over hvem der svarer i mine indlæg, for det er ofte slet ikke NS'erne, men kvinder jeg aldrig har skrevet privat med, men som - ligesom jeg selv - besvarer de tråde de bliver berørt af eller føler de kan bidrage til.

Hvis der er nogen der sidder og føler at de ikke bliver hørt herinde, så er det da superærgeligt! Men jeg vil også lige understrege at det ikke er normalt OVERHOVEDET at mine indlæg har 16 siders svar, som det fx var tilfældet dengang jeg kunne meddele jeg var gravid. Så hvis man ikke bryder sig om mine indlæg, er de ret nemme at komme udenom - og hvis man bare giver det en halv dag, så er de som regel slet ikke på forsiden mere

Ja, det blev så endnu et monsterindlæg fra min hånd - hvilket vist blot understreger at jeg ikke er i stand til at fatte mig i korthed, hverken i mine egne indlæg eller i mine svarindlæg

bare et knus fra mig til dig.
Vi alle hver vores måde at være på

Anmeld

24. september 2010

Kløver

sarahb skriver:

Trine skriver med hjerte og sjæl og en god portion humor. Og ja jeg tror der er mange der elsker at læse om hende og Søren og bare i det hele taget blive slugt ind i deres univers for en stund, for hun skriver så super levende og det er fantastisk læsning.

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

JulieE skriver:

I Matas kan man få en lille spray dre hedder DO2, som man sprayer i skoene og det er hjælper rigtig meget. Jeg har udstryret min mand med sådan en til hans sikkerhedssko. Han fik nemlig altid meeeget sure tær i dem og det har virkelig hjulpet

Oki, tak for rådet (: Lugten er bare ikke til at holde ud men sådan er det jo når de kære mænd knokler for deres koner

Anmeld

24. september 2010

TbCp

sarahb skriver:

Lige præcis!

Anmeld

24. september 2010

JulieE

Sabina92 skriver:

Oki, tak for rådet (: Lugten er bare ikke til at holde ud men sådan er det jo når de kære mænd knokler for deres koner

Ja, sådan et sæt tær der har været lukket inde en hel dag, kan lugte fælt.  Håber I finder noget der virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.