Hvis det er trine det handler om, så lad da være med at se hendes indlæg, Personligt kigger jeg de indlæg jeg finder interessante, og synes nu også godt om trines indlæg, og hun er en af dem, hvor jeg tit læser indlæggene, men gør jeg også ved andre, dem som jeg synes har gode eller interessante indlæg, og når dem på min venneliste skriver, er jeg da også mere tilbøjelig til at kigge. Jeg har da også personler jeg undgår, men er mere fordi jeg ikke synes så meget om personens måde at skrive på, eller hvis jeg finder personen negativ eller dømmende eller andet, men så går jeg da bare udenom, og så er den ik længere.
jeg kan dog godt forstå dig lidt i det med at nogle får mange svar og andre næsten ingen, men måske det lige handler om tid på dagen, og om det lige fanger folk, feks har jeg selv oprettet en tråd med mit mavebillede, hvor ingen har skrevet, men mange skrev til min gæt en mave tråd, og gættede meget med, så tror også det lige kommer an på, om folk når at se ens indlæg, og hvis mange svarer, vil det jo ofte ligge oppe, så folk lægger mærke til det.
Synes så også det er lidt dårlig stil at fremhæve negativitet mod en person på den måde, uanset om det er trine eller ej, synes ikke man kan være bekndt at bruge nogle som eksempel, specielt ikke når man ikke selv vil stå ved det 
Jeg synes nu generelt baby.dk er en rigtig dejlig side, med en masse fantiske tøser hehe ja må vist ikke glemme de mænd der også er herind
men ja er nu super glad for at være bruger her, og synes det er rart man kan hjælpe hinanden, og dele erfaringer, og man kan jo tage det man lyster, og bruge det til noget godt, så ja synes da det er ærgeligt hvis du lader dig gå på, specielt hvis det skal ødelægge dine muligheder her inde for at møde en masse dejlige mennesker, men igen er det jo op til dig hvad du vil bruge din energi, både den positive og negative