Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Sabina92

Tjuhl skriver:

sæbe

Det hjælper desværre ikke

- Men han har sko på i mange timer af gangen fordi han arbejder 90 timer om ugen ca. som vægter det vil sige han går ret meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

KajaHH

Jeg vil sige jeg er ny herinde, og har da fået nogle gode "samtaler" med folk, også selvom vi ikke alle er af samme mening, men det er jo derfor det er en debat, alle kan jo ikke tænke ens.

Men det med de sex indlæg som du nævner læste jeg også, men jeg tænkte hvis det støder noge så lad dog vær med at læse det, og er det noget man synes er sjovt, eller noget man kan bruge til noget så træd indenfor og vær med i debatten.

Der vil altid være nogen der bliver stødt når så mange mennesker er samlet på et sted,det kan ikke undgås, men synes da generelt at alle kan "snakke" med alle,også selvom man ikke er enig,og det skal man heller ikke være for så ville livet da være for kedeligt, også selvom man sidder og følger med i hvornår der sker noget div.steder med hensyn til nye familie forøgelser

Anmeld

24. september 2010

oo

LilyMarleen skriver:

Hvorfor flyttede i egentligt herind, hjemmesiden eksistere da endnu ?? Altså bare lige for at vide det, det har nemlig undret mig lidt..

jamen lige pludselig forsvandt redaktionen bare...eller de blev vist sagt op hele bundtet og så kørte siden slet slet ikke. vi kunne ikke lægge billeder ind og alt muligt andet. så diskuterede vi VIRKELIG meget hvor vi skulle rykke hen, og så var der en der sagde baby.dk. da vi kom herover skrev Henrik med det samme, om vi ville have vores egen gruppe herinde, ligesom en mødregruppe, så vi fortsat havde let ved at finde hinanden og hinandens indlæg - hvilket var vores største bekymring, altså at vi ville blive væk. og Henrik var så sød og hjælpsom de første uger vi var her, så vi var allesammen rigtig glade for at komme herind, og som tiden er gået er de fleste af os også komme udenfor selve NS gruppen og skriver nu i mange forskellige grupper som er relevante for os hver især

Anmeld

24. september 2010

Snefnug1984

Sabina92 skriver:

Skal jeg bare sprøjte det i skoene?

- Jeg tænker bare sådan lidt at hvis man sveder og tager parfume på så lugter det jo ikke særlig godt, det vil jeg jo også mene og skoene og lugten

Yes yes.. det er antiperispirant (staves?) og fjerner bakterierne i skoen.. der er ingen parfume i - er super god

Anmeld

24. september 2010

oo

AnneBJ skriver:

Enig, sådan gør jeg også! Og jo mere man selv svarer, jo mere respons får man, som det også er skrevet tidligere!

Det er jo tilladt at springe over de indlæg man ikke gider læse/kommentere, så det er op til den enkelte...

Personligt nyder jeg dine indlæg Trine, også selv jeg ikke har været på NS, og også kun har været på baby.dk siden du meddelte din graviditet. Alligevel er det ofte dig, jeg tænker på/taler om, når min kæreste ynker mig, fordi han synes det er synd jeg har kvalme osv. - så siger jeg til ham: "men tænk på dem der kæmper helt vildt længe for at få et barn - de er nok lykkelige uanset, og her sidder jeg og piver over lid kvalme"! Det sætter tingene i perspektiv, og jeg er glad for du har delt - og deler! - Jeres historie med os..

tak Anne

og pssssst! jeg brokkede mig ad helvedes til over kvalmen da jeg havde den, den ER bare ond

Anmeld

24. september 2010

AnneBJ

Tjuhl skriver:

tak Anne

og pssssst! jeg brokkede mig ad helvedes til over kvalmen da jeg havde den, den ER bare ond

Haha, dejligt at vide! føler mig bare så utaknemmelig nogle gange! Men det ER altså drøjt!

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

JordbærBlomst skriver:

Yes yes.. det er antiperispirant (staves?) og fjerner bakterierne i skoen.. der er ingen parfume i - er super god

det må jeg virkelig prøve, det er synd for vores gæster forpæster dem inden de når at komme ind

Anmeld

24. september 2010

quar20

Ja altså jeg er også forholdsvis ny herinde.

Jeg startede herinde hvor jeg ventede min søn, og derefter var det bare SKIDE svært at finde tid til computeren..! Nu venter jeg min anden søn og er herinde igen..!! Jeg får da hellere ikke altid vildt mange svar i mine tråde men de svar jeg så får er lige dem jeg har brug for...!!

Nogle indlæg læser jeg eks. men så aner jeg slet ikke hvad jeg skal svarer og vælger så derfor ikke at svarer..!!

ØV hvor en dårlig tråd syntes jeg....!!

Anmeld

24. september 2010

Snefnug1984

Sabina92 skriver:

det må jeg virkelig prøve, det er synd for vores gæster forpæster dem inden de når at komme ind

Behandlingen bliver selvfølgelig meget bedre, hvis hans tæer også lige får en tur om morgenen, inden han hopper i sko og strømper

God fornøjelse

Anmeld

24. september 2010

maria_wlt

Mille83 skriver:

Uden at gå i detaljer er jeg nød til og give trådstarter ret.

Der er en vis form for hieraki herinde, ved ikke om i er en masse der kender hinanden, men som ny herinde kan det være svært, ikke altid den bedste energi at få som ny  (og nu er jeg endda ved og være gammel herinde)

Nu har jeg valgt ikke og være ano, for tør godt stå ved at der altså er forskel på folk herinde...!

- Dermed ikke sagt jeg ikke er glad for at være her.. Men vil gerne bakke trådstarter op... -  og syntes du skal komme frem fra dit ano skjul?

Jeg er sku lidt enig her... Uden nogen former for miner eller noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.