Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Snefnug1984

Personligt har jeg det sådan, at jeg svarer på de indlæg jeg enten finder spændende eller dem hvor jeg kan bidrage med noget - og det er uanset hvem det er der har startet dem.

Men som de andre siger - jo mere synlig man er og jo flere indlæg man skriver, jo mere respons får ham..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Diana...

Marco2 skriver:

OMG … jeg tror der er nogen der har opfundet en tidsmaskine, for på et splitsekund befinder jeg mig pludseligt tilbage i folkeskolen …

AG 

Anmeld

24. september 2010

oo

jeg har det egentlig mærkeligt med at forsvare mig, når jeg ikke synes jeg har gjort noget galt, men...

jeg bruger siden på samme måde som jeg altid har gjort: mere eller mindre som dagbog. jeg forventer ikke at folk læser det jeg skriver og jeg forventer slet ikke at ALLE brugere herinde læser det jeg skriver. når jeg skriver er det for mig selv. Da jeg startede med at skrive, var det på navlestrengens forum, der begyndte jeg at skrive fordi det var så barskt at starte barnløshedsbehandling og jeg havde brug for at komme ud med en hel masse ting, som jeg alligevel heller ikke kunne sige med sagte ord uden at bryde helt sammen. og jeg vidste ærlig talt heller ikke hvem jeg skulle henvende mig til af de mennesker jeg kendte IRL. I juni sidste år rykkede navlestrengen (de NS'ere jeg kender) herind på baby.dk og jeg skrev bare videre uden at tænke særlig meget over det. Jeg skrev de ting jeg havde brug for at skrive ned uden at tænke over hvem der læste det.

Nu er det sådan, at jeg ikke kender nogen fra baby.dk IRL, jeg kender udelukkende folk ud fra deres indlæg herinde. jeg har for ganske nylig mødt 4 fra NS gruppen og det er alt.

Når jeg selv svarer i indlæg, så tjekker jeg aldrig hvem der har oprettet dem, jeg svarer hvis det er noget jeg har en mening om eller hvis jeg føler jeg sidder inde med en viden som kan gavne modtageren (fx i behandlingsgruppen). Ja, jeg bruger rigtig meget tid herinde, jeg bor temmelig langt væk fra alle vores venner og familie, og som månederne er gået på baby.dk har jeg lært mange dejlige kvinder "at kende". Udover NS gruppen er der faktisk kun eet menneske fra baby.dk jeg skriver privat med, så man kan næppe sige jeg hører til en klike.

Ofte bliver jeg selv overrasket over hvem der svarer i mine indlæg, for det er ofte slet ikke NS'erne, men kvinder jeg aldrig har skrevet privat med, men som - ligesom jeg selv - besvarer de tråde de bliver berørt af eller føler de kan bidrage til.

Hvis der er nogen der sidder og føler at de ikke bliver hørt herinde, så er det da superærgeligt! Men jeg vil også lige understrege at det ikke er normalt OVERHOVEDET at mine indlæg har 16 siders svar, som det fx var tilfældet dengang jeg kunne meddele jeg var gravid. Så hvis man ikke bryder sig om mine indlæg, er de ret nemme at komme udenom - og hvis man bare giver det en halv dag, så er de som regel slet ikke på forsiden mere

Ja, det blev så endnu et monsterindlæg fra min hånd - hvilket vist blot understreger at jeg ikke er i stand til at fatte mig i korthed, hverken i mine egne indlæg eller i mine svarindlæg

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

Jeg er virkelig virkelig ked af det

- Men nu ødelægger jeg altså lige tråden, kunne godt bruge jer allesammens råd angående sure tær..

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

Sabina92 skriver:

- Men nu ødelægger jeg altså lige tråden, kunne godt bruge jer allesammens råd angående sure tær..

min kæreste har altså virkelig sure tær og så når han stiller skoene i gangen kommer der en rimlig grum lugt? Hvad kan man lige gøre??

Anmeld

24. september 2010

Snefnug1984

Sabina92 skriver:

Matas fodspray

Anmeld

24. september 2010

oo

Sabina92 skriver:

sæbe

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

JordbærBlomst skriver:

Matas fodspray

Skal jeg bare sprøjte det i skoene?

- Jeg tænker bare sådan lidt at hvis man sveder og tager parfume på så lugter det jo ikke særlig godt, det vil jeg jo også mene og skoene og lugten

Anmeld

24. september 2010

LilyMarleen

Tjuhl skriver:

Hvorfor flyttede i egentligt herind, hjemmesiden eksistere da endnu ?? Altså bare lige for at vide det, det har nemlig undret mig lidt..

Anmeld

24. september 2010

AnneBJ

Enig, sådan gør jeg også! Og jo mere man selv svarer, jo mere respons får man, som det også er skrevet tidligere!

Det er jo tilladt at springe over de indlæg man ikke gider læse/kommentere, så det er op til den enkelte...

Personligt nyder jeg dine indlæg Trine, også selv jeg ikke har været på NS, og også kun har været på baby.dk siden du meddelte din graviditet. Alligevel er det ofte dig, jeg tænker på/taler om, når min kæreste ynker mig, fordi han synes det er synd jeg har kvalme osv. - så siger jeg til ham: "men tænk på dem der kæmper helt vildt længe for at få et barn - de er nok lykkelige uanset, og her sidder jeg og piver over lid kvalme"! Det sætter tingene i perspektiv, og jeg er glad for du har delt - og deler! - Jeres historie med os..

Når jeg selv svarer i indlæg, så tjekker jeg aldrig hvem der har oprettet dem, jeg svarer hvis det er noget jeg har en mening om eller hvis jeg føler jeg sidder inde med en viden som kan gavne modtageren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.