Anonym skriver:
Hey
Nu er jeg anonym fordi jeg evd det her indlæg nok vil gi nogen slag...
Men helt seriøst, hvorfor skal der være så kæmpe forskel på folk herinde???
Nu er der en af brugerne herinde som opretter nogen tråde hvor jeg tænker OG????? Og folk æder det råt og skriver i hendes indlæg, nu skriver hun en tråd om hende og hendes mand har haft sex osv og folk syntes bare det er iiihhhh så fantastisk.... Hmm sidst der kørte en tråd om sex, der var i pisse sure over folk der skrev om deres sexlig og at her var for meget sex snak herinde...
Er ikke noget negativt om personen som opretter trådene for jeg går tit bare udenom hendes indlæg hvis de intet siger mig. Men jeg forstår bare ikke der skal være så stor forskel på hvem der skriver hvad herinde, og hvordan folk reagere på det....
Jeg tror nu ikke, det er fordi der er forskel på folk, men fordi nogle bare skriver på en måde der får en til at grine, og måden det er skrevet på, er så lige ud af landevejen at man kun kan synes det er sjovt eller hvad det nu kan være.
Personligt er jeg totalt ligeglad med hvem der skriver hvad...jeg læser overskriften på tråden og aldrig på navnet, og hvis emnet lyder interessant eller morsomt, så går jeg ind i tråden...og først dér ser jeg engentligt hvem det er, der har skrevet.
Nu er jeg ikke typen selv, der nogensinde ville skrive noget anonymt, for jeg kan ALTID stå inde for hvad jeg skriver og lægger på nettet, og som person har jeg ingen behov for at være anonym overhovedet.
Det er da sket jeg har skrivet privat til en person, for at stille et spørgsmål omkring en erfaring som jeg ved hun havde, men det skyldtes at jeg blev nødt til først at fortælle noget om nogen, som måske let kunne genkendes, hvis jeg skulle definere spørgsmålet.
Et sådant spørgsmål ville jeg aldrig lægge ud i offentligt forum.
Generelt, så har jeg intet imod at folk er anonyme, men hvis det kun er for at kritisere andre direkte, så synes jeg det er fejt, for hvordan kan den der bliver kritiseret argumentere for sig selv og sine valg, hvis vedkommende ikke vil være ærlig omkring hvem kritikken kommer fra? Det er set med mine øjne lige så slemt som sladder.