Forskel på folk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Mille83

Uden at gå i detaljer er jeg nød til og give trådstarter ret.

Der er en vis form for hieraki herinde, ved ikke om i er en masse der kender hinanden, men som ny herinde kan det være svært, ikke altid den bedste energi at få som ny  (og nu er jeg endda ved og være gammel herinde)

Nu har jeg valgt ikke og være ano, for tør godt stå ved at der altså er forskel på folk herinde...!

- Dermed ikke sagt jeg ikke er glad for at være her.. Men vil gerne bakke trådstarter op... -  og syntes du skal komme frem fra dit ano skjul?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

grinny

Jeg forstår altså virkelig heller ikke denne tråd? For det første er det en MEGA gammel tråd der er blevet taget op, for det andet kan det da være ligemeget hvor mange de svarer og hvorfor?

Jeg læser meget tit hendes indlæg fordi jeg synes de er morsomme, hun forstår virkelig at skrive på en måde så det virkelig fanger og er sjovt. Og ja, selvfølgelig svarer jeg hende når jeg har læst hendes indlæg.

Men helt seriøst, skal vi ikke bare stoppe de der tråde hvor andre har ondt i røven osv. Ja undskyld jeg siger det men det her fylder snart MEGET mere end sex debatterne, forskellen er bare at sex debatterne var til tider sjove, andre gange lært man noget - mens disse debatter bare oser af negativitet!

Som der er blevet sagt så mange gange, SPRING OVER DEM!

Anmeld

24. september 2010

Sabina92

Mille83 skriver:

Uden at gå i detaljer er jeg nød til og give trådstarter ret.

Der er en vis form for hieraki herinde, ved ikke om i er en masse der kender hinanden, men som ny herinde kan det være svært, ikke altid den bedste energi at få som ny  (og nu er jeg endda ved og være gammel herinde)

Nu har jeg valgt ikke og være ano, for tør godt stå ved at der altså er forskel på folk herinde...!

- Dermed ikke sagt jeg ikke er glad for at være her.. Men vil gerne bakke trådstarter op... -  og syntes du skal komme frem fra dit ano skjul?

Må give dig ret. Men så tænker jeg der må da sidde andre nye herinde som ikke føler sig velkommen  

- Altså jeg er glad for at være herinde og siden har vært en fantastisk støtte for mig igennem den her tid. Men det er sådan lidt man skal lave en tråd "HALLO HØRE MIG, SE MIG" agtig for at folk skriver, det bryder jeg mig personligt ikke om at gøre selv, for at få opmærksomhed fra andre.  håber i forstår hvad jeg mener

Anmeld

24. september 2010

Marco2

OMG … jeg tror der er nogen der har opfundet en tidsmaskine, for på et splitsekund befinder jeg mig pludseligt tilbage i folkeskolen …

AG 

Anmeld

24. september 2010

A.

BlyViol skriver:

det er ikke kliker!!! damN..

Det er da bare fordi nogen har været her noget tid, og har knyttet bånd med andre herinde...

Som sagt MANGE GANGE før, i starten da jeg var herinde kende jeg 0!! men nu efter jeg har mødt nogle stykker herinde fra er det da blevet meget sjovere, og har fulgt med i andres historier (tjuhl mf.).

Så altså, stop det der klike fnidderisnak 

nu har jeg været her fra starten faktisk og jeg har set lidt at hvert her og min mening er at her er klikker og hvis du har anden mening en mig så såan er det..det er det jeg synes

Anmeld

24. september 2010

Happiness

Jeg har også haft det som trådstarter. Og har selv ytret min mening i en anden tråd.

Jeg føler det dog ikke mere (ikke fordi jeg får flere svar ), men kan da mærke at dem jeg er begyndt at "snakke" med herinde, også er dem jeg svarer mest, fordi man ved lidt om hinanden. Og så er det lidt sjovere når det er nogen som er i samme situation som mig.

Så kunne forestille mig at det er det samme med andre herinde. Så tror heller ik at der er klikker eller hvad man skal kalde det. Det er vel lidt ligesom i virkeligheden, at man snakker mere med nogen end andre

Men må lige kommentere at folk godt kan svare trådstarter lidt pænt! Det er ikke ok at være nedladende! Men det er så heller ikke ok at trådstarter nævner en specifik person! Man kan jo regne ud hvem der er tale om.

Anmeld

24. september 2010

LilyMarleen

VIL DET SIGE AT TRINE, HELT SKAL HOLDE OP MED AT SKRIVE TRÅDE ?

FOR DET ER DA SOMOM AT, FORDI HUN OPRETTER TRÅDE, SÅ BLIR DER DÅRLIG STEMNING OVERFOR NYE. ALLE GØR SIT TIL, HVAD BABY.DK ER!!!

Nej hvor blev jeg lige vred der. For helvede..

Anmeld

24. september 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hey

Nu er jeg anonym fordi jeg evd det her indlæg nok vil gi nogen slag...

Men helt seriøst, hvorfor skal der være så kæmpe forskel på folk herinde???

Nu er der en af brugerne herinde som opretter nogen tråde hvor jeg tænker OG????? Og folk æder det råt og skriver i hendes indlæg, nu skriver hun en tråd om hende og hendes mand har haft sex osv og folk syntes bare det er iiihhhh så fantastisk.... Hmm sidst der kørte en tråd om sex, der var i pisse sure over folk der skrev om deres sexlig og at her var for meget sex snak herinde...

Er ikke noget negativt om personen som opretter trådene for jeg går tit bare udenom hendes indlæg hvis de intet siger mig. Men jeg forstår bare ikke der skal være så stor forskel på hvem der skriver hvad herinde, og hvordan folk reagere på det....

Jeg tror nu ikke, det er fordi der er forskel på folk, men fordi nogle bare skriver på en måde der får en til at grine, og måden det er skrevet på, er så lige ud af landevejen at man kun kan synes det er sjovt eller hvad det nu kan være.
Personligt er jeg totalt ligeglad med hvem der skriver hvad...jeg læser overskriften på tråden og aldrig på navnet, og hvis emnet lyder interessant eller morsomt, så går jeg ind i tråden...og først dér ser jeg engentligt hvem det er, der har skrevet.

Nu er jeg ikke typen selv, der nogensinde ville skrive noget anonymt, for jeg kan ALTID stå inde for hvad jeg skriver og lægger på nettet, og som person har jeg ingen behov for at være anonym overhovedet.
Det er da sket jeg har skrivet privat til en person, for at stille et spørgsmål omkring en erfaring som jeg ved hun havde, men det skyldtes at jeg blev nødt til først at fortælle noget om nogen, som måske let kunne genkendes, hvis jeg skulle definere spørgsmålet.
Et sådant spørgsmål ville jeg aldrig lægge ud i offentligt forum.

Generelt, så har jeg intet imod at folk er anonyme, men hvis det kun er for at kritisere andre direkte, så synes jeg det er fejt, for hvordan kan den der bliver kritiseret argumentere for sig selv og sine valg, hvis vedkommende ikke vil være ærlig omkring hvem kritikken kommer fra? Det er set med mine øjne lige så slemt som sladder.

Anmeld

24. september 2010

JulieE

Marco2 skriver:

OMG … jeg tror der er nogen der har opfundet en tidsmaskine, for på et splitsekund befinder jeg mig pludseligt tilbage i folkeskolen …

AG 

Godt skrevet!!

Til trådstarter, kan jeg kune ige, at det gælder herinde, som alle andre steder på nettet. Jo mere aktiv du er, jo mere respons får du også på dine indlæg. Derfor får de meget aktive også mere repsons på deres tråde.

Anmeld

24. september 2010

Diana...

Ha ha ha så køre den igen! 

UTROLIGT! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.