Sig ja for dit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

Svei

Mine børn er døbt fordi jeg tror...hvis ikke jeg troede så var de ikke døbt, da dåben jo netop er der jeg siger ja på det jeg tror på.

Min stor søn på 13 år tror ikke og derfor vælger han at lade være med at blive konfirmeret. Han er den eneste i hans klasse der ikke skal konfirmeres og er stolt af at han tog stilling....og ikke bare gjorde som alle andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Diana...

B&J skriver:

Jamen han tror det er satan der er den gode og tror på han er den der siger og gør de rigtigte ting.... stedet for gud... han er ikke en af dem der brænder kirker ned og ødelægger kirkegårde osv... lige som burzum tror der er lige så mange måder af tror på satan som det er af tro på gud og han spiller jo også black metal der synger de jo også meget om satan og alt med med får hoveder blod osv... på den blide måde nogle gør jo det på den syge måde

Det undre mig at han så går med til at jeres lille skal døbes når han tror på det stik modsatte af gud. 

Anmeld

15. september 2010

Isabella_mor

i kunne jo vælge at navngive barnet. og så kunne det selv vælge når tiden nærmer sig konfirmationsalderen om det er noget han har lyst til.. så kan han jo blive døbt der, og selv sige ja...

det er sådan vi gør med vores søn.

Anmeld

15. september 2010

Laulund87

B&J skriver:

jeg vil da også kunne sige ja men når min søster gerne vil og hun skulle være gudmor men er der slet ingen her inde der lader sit barn døbe uden de tror på gud?????

Jo jeg er heller ikke troede og mit barn er døbt. Underligt for nogle, men sådan er det jo bare. Vi ser det som en tradition.

Anmeld

15. september 2010

B&J

Diana... skriver:

Det undre mig at han så går med til at jeres lille skal døbes når han tror på det stik modsatte af gud. 

fordi mit ord vejer nok mest lige i den sag men han syntes vores søn selv skal have valget når han skal konfirmeres om han vil eller ej.. så kan vi få ham meldt ud af folkekirken,....

Anmeld

15. september 2010

B&J

Laulund87 skriver:

Jo jeg er heller ikke troede og mit barn er døbt. Underligt for nogle, men sådan er det jo bare. Vi ser det som en tradition.

NEMLIG

Anmeld

15. september 2010

B&J

isabellamor skriver:

i kunne jo vælge at navngive barnet. og så kunne det selv vælge når tiden nærmer sig konfirmationsalderen om det er noget han har lyst til.. så kan han jo blive døbt der, og selv sige ja...

det er sådan vi gør med vores søn.

ja men jeg ville have min søn døbt lige som jeg er

Anmeld

15. september 2010

Isabella_mor

B&J skriver:

ja men jeg ville have min søn døbt lige som jeg er

jamen så er den jo heller ikke længere... 

Anmeld

15. september 2010

B&J

isabellamor skriver:

jamen så er den jo heller ikke længere... 

nemlig smiler

Anmeld

15. september 2010

Mumto3

B&J skriver:

så mit barn kan blive konfirmeret lige som så mange andre børn...

Jamen altså, hvis far tror på Satan og tilbeder alt det onde, hvorfor så ikke gøre noget 'ondt' der passer til Satan og hans trosfæller, istedet for at ville 'hygge' i den danske folkekikrke, som Santan og satanisterne dybest set foragter og modarbejder alt hvad de kan.

Lige nu sidder jeg og ville ønske at præsten havde nægtet at indlemme jeres barn i Guds rige, selvom jeres barn selvfølgelig er uden skyld i jeres (fars) tro og tilbedelse. Men omvendt, så ER alle velkomne i folkekirken, også dem som hader den og modarbejder den. SUK!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.