B&J skriver:
Hvordan har i det med af skulle sige ja i kirken for jeres barn???
Min kæreste måtte ikke da han er satanist og jeg havde ikke lyst da jeg ikke tror på gud også fik min søster lov fordi hun skulle være gudmor og det ville være en ære for hende...
men sagde i ja og hvordan havde i med det?? var det fordi i tror på gud eller bare for at sige ja til jeres barn
Ja, jeg er kristen og får mine børn døbt i den kristne tro. 
Har respekt for satanister. Altså de rigtige. Dem med Aleister Crowley og "do what you want"-tingen osv. Men deres værdier er så langt fra den kristne, så jeg kan ikke se hvordan de skal kunne forenes.. Derfor vil jeg mene at din kæreste ikke er ret meget satanist.. For ellers satte han hælene i, ved tanken om at hans barn skal døbes i den kristne tro. Altså selve trosbekendelsen kan en satanist da ikke se gennem fingre med..
Og du tror på noget, men ved ikke helt hvad.. Jeg kan ikke se at jeres barn ikke skulle kunne blive døbt på den baggrund. Mange tror på et eller andet, men ved ikke helt hvad. Og deres børn bliver døbt.
Jeg kan godt lide at folk har taget stilling til deres tro eller ikke-tro, men det er der rigtig mange der ikke har.
Sådan er det bare.
Helle...
Anmeld