Sig ja for dit barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

B&J

sarah Foged skriver:

fordi at jeg følte at den del manglede, da jeg er i kirke mindst 1 gang om året.

er altid i kirken op til jul, det var bare som om det var forkert at gå ind i kirken når jeg ikke var døbt.

og den dag idag er jeg virkelig glad for at jeg gjorde det.

okay jamen tror du på gud???¨

for mange går jo ind i kirken til jul engang om året

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

MM1987

Jeg spørger lige af nysgerrighed...

Hvordan praktisere man satanisme??

Anmeld

15. september 2010

DK

Mia Maia skriver:

Uhh jeg er også nysgerrig, altså jeg er med på at man så forguder satan istedet for gud (ikke??) Men hvad tror han så på?? Hvad er værdierne for en satanist? Man lærer jo ikke lige den slags i skolen, he he

Knus Ditte

Anmeld

15. september 2010

B&J

Mia Maia skriver:

Jamen han tror det er satan der er den gode og tror på han er den der siger og gør de rigtigte ting.... stedet for gud... han er ikke en af dem der brænder kirker ned og ødelægger kirkegårde osv... lige som burzum tror der er lige så mange måder af tror på satan som det er af tro på gud og han spiller jo også black metal der synger de jo også meget om satan og alt med med får hoveder blod osv... på den blide måde nogle gør jo det på den syge måde

Anmeld

15. september 2010

FruHolm <3

B&J skriver:

okay jamen tror du på gud???¨

for mange går jo ind i kirken til jul engang om året

ja det gør jeg.

bare ikke så meget at mit hjem oser af at være religiøs, har bibel stående og tror på der er en mening med at ting sker. men det er ikke sådan min hverdag er påvirket af kristendom eller noget.

Anmeld

15. september 2010

B&J

DK skriver:

Uhh jeg er også nysgerrig, altså jeg er med på at man så forguder satan istedet for gud (ikke??) Men hvad tror han så på?? Hvad er værdierne for en satanist? Man lærer jo ikke lige den slags i skolen, he he

Knus Ditte

han vil aldrig sige ja til gud han vil ikke giftes i en kirke han vil aldrig bære et kors  og ja de helt alm ting.. lige som det modsatte til gud

Anmeld

15. september 2010

betski

B&J skriver:

en tradition der for ikke andet tror ikke der er særlig mange der døber sine børn fordi de tror på gud jeg blev da også konfirmeres men tror da ikke på gud undskyld stave fejlne

Ville nu aldrig ha valgt at døbe min datter, hvis jeg ikke var det mindste troende og ville heller ikke ha valgt at bliver konfirmaret. Men tror du har ret i at rigtig mange gør det for traditionen og ikke så meget andet.

Anmeld

15. september 2010

MM1987

B&J skriver:

Jamen han tror det er satan der er den gode og tror på han er den der siger og gør de rigtigte ting.... stedet for gud... han er ikke en af dem der brænder kirker ned og ødelægger kirkegårde osv... lige som burzum tror der er lige så mange måder af tror på satan som det er af tro på gud og han spiller jo også black metal der synger de jo også meget om satan og alt med med får hoveder blod osv... på den blide måde nogle gør jo det på den syge måde

Hmm...

Okay, men hvordan praktisere han det udover at høre dødsmetal??

Lever han efter det i hverdagen, er der nogen "højtider" m.m.?

Anmeld

15. september 2010

B&J

sarah Foged skriver:

ja det gør jeg.

bare ikke så meget at mit hjem oser af at være religiøs, har bibel stående og tror på der er en mening med at ting sker. men det er ikke sådan min hverdag er påvirket af kristendom eller noget.

næsten lige som mig ejer da en bibel og har da mit kors om halsen som jeg fik af min mor men tror bare ikke på der er en gud

Anmeld

15. september 2010

MM1987

DK skriver:

Knus Ditte

Godt jeg ikke er den eneste nysgerrige - og uvidende på området

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.