misslea skriver:
Du har helt ret - og det er bestemt heller ikke svært for mig at sige nej tak 
1000 tak - hvor er du sød!!! Vi glæder os også helt vildt meget, til hun kommmer ud til os!!! Selvom vi lige fik os en forskrækkelse i starten af ugen, da det viste sig, at jeg er begyndt at åbne mig, og havde begyndende veer...!! Så nu ligger jeg herhjemme på sofaen og bliver vartet op af min mand....! Og det skal jeg så gøre 2 uger mere (til jeg er 37+0), for at undgå, at hun kommer ud for tidligt....!!! Typsik sådan en lille drillepind.. hehe
Men ellers eeelsker jeg at være gravid.. har haft det super dejligt - så du kan roligt glæde dig... det er fantastisk at bære rundt på sit barn (eller det har det i hvert fald været for mig)

Ej, det var da godt nok ikke rart - men så ved manden ihvertfald også hvor han har dig henne de næste par uger

Men godt at de kunne få det stoppet igen, så hun kan være helt klar til at komme ud og drille jer lidt mere

Uhh. hvor er det SKØNT at høre - glæder mig SÅ meget til det bliver min tur, synes bare sådan en gravid mave er SÅ fantastisk flot

Har I så fundet et navn til den lille prinsesse?

(beklager anonymiteten, var bange for nogle måske blev harme over de par sommersby jeg fik, men ser da heldigvis ikke sådan ud)
Anmeld