Alkohol og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Sofiedk

Vi havde jo prøvet i 2½ år da vi gik igang med 7. insemination. Vi var begge helt sikre på det var fuldstændig umuligt at det skulle lykkes, så efter så lang tids afholdenhed drak jeg så meget det passede mig til grill en uge efter og drak en hel del på vores 4 dages ferie senere også.

Og det er den eneste gang det er lykkes os at blive gravide. Tror det handler mere om at slappe af og give slip end om hvad man gør med sin krop. Det er trods alt kun 14 dage ud af 9 mdr indtil man jo finder ud af hvad rent faktisk er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

JustAnotherName

Jeg blev gravid nytårsaften ovenpå en overordentlig god fest med massive mængder alkohol.

Da det gik op for mig, at det var DÈR, at der var lykkedes at blive gravid, skammede jeg mig først over, at jeg havde drukket, og fik de værste ideer om alle de skader, som det evt. kunne have forvoldet mit foster.

Men så igen. Jeg skulle jo lige være gravid FØRST, før jeg kunne vide det!
Og derefter tog jeg selvfølgelig alle forbehold og hensyn til det 

Anmeld

29. august 2010

misslea

Anonym skriver:

Ja, man vil jo spekulere over det resten af sit liv - og hvis man ikke rører det, jamen så kan det ihvertfald IKKE være pga. det...

Ikke nogen grund til at lege med ilden, og når det (for mig ihvertfald) er rigtig nemt at sige nej tak til, så kan jeg ikke se, hvorfor man skulle

Det er sååå skønt for dig, at du snart får et lille vidunder i dine arme, og hvor er du bare FLOT gravid

Du har helt ret - og det er bestemt heller ikke svært for mig at sige nej tak

1000 tak - hvor er du sød!!! Vi glæder os også helt vildt meget, til hun kommmer ud til os!!! Selvom vi lige fik os en forskrækkelse i starten af ugen, da det viste sig, at jeg er begyndt at åbne mig, og havde begyndende veer...!! Så  nu ligger jeg herhjemme på sofaen og bliver vartet op af min mand....! Og det skal jeg så gøre 2 uger mere (til jeg er 37+0), for at undgå, at hun kommer ud for tidligt....!!! Typsik sådan en lille drillepind.. hehe

Men ellers eeelsker jeg at være gravid.. har haft det super dejligt - så du kan roligt glæde dig... det er fantastisk at bære rundt på sit barn (eller det har det i hvert fald været for mig)

Anmeld

29. august 2010

oo

da vi først startede projekt baby drak jeg ikke. men der kom ingen baby. så startede vi i fertilitetsbehandling og der drak jeg mellem mens og ÆL, og aldrig efter. der kom ingen baby.

da jeg BLEV gravid var vi i behandlingspause og prøvede slet ikke på at få en baby, og der drak jeg mig fuldstændig i hegnet. faktisk var jeg plørestiv to dage i træk med to veninder lige præcis da ægget satte sig fast!

Anmeld

29. august 2010

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Ja, det kan jeg kun give dig ret i... Kender da nogle stykker, som har nydt et enkelt glas vin i ny og næ under graviditeten, og deres børn er da de skønneste små livsbekræftende mennesker

Bliver spændende for dig, når du kan tilføje MOR til cv'et

Det bliver så dejligt - mindre end 10 uger til

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Sofiekdk skriver:

Vi havde jo prøvet i 2½ år da vi gik igang med 7. insemination. Vi var begge helt sikre på det var fuldstændig umuligt at det skulle lykkes, så efter så lang tids afholdenhed drak jeg så meget det passede mig til grill en uge efter og drak en hel del på vores 4 dages ferie senere også.

Og det er den eneste gang det er lykkes os at blive gravide. Tror det handler mere om at slappe af og give slip end om hvad man gør med sin krop. Det er trods alt kun 14 dage ud af 9 mdr indtil man jo finder ud af hvad rent faktisk er gravid

Hold da op - det skulle man ikke tro... Så har det nok ikke den store betydning, når det kommer til stykket

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Jeg blev gravid nytårsaften ovenpå en overordentlig god fest med massive mængder alkohol.

Da det gik op for mig, at det var DÈR, at der var lykkedes at blive gravid, skammede jeg mig først over, at jeg havde drukket, og fik de værste ideer om alle de skader, som det evt. kunne have forvoldet mit foster.

Men så igen. Jeg skulle jo lige være gravid FØRST, før jeg kunne vide det!
Og derefter tog jeg selvfølgelig alle forbehold og hensyn til det 

Haha - ja, det er ikke nemt at holde igen, når man ikke ved man er gravid

Men er da blevet MEGET mere rolig, som om det hjælper at drikke... Hehe... Ej, skal slet ikke have alkohol, hvis jeg kan slippe udenom, bare lidt pudsigt, at så mange er blevet gravide ovenpå en ordentlig slat alkohol

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

misslea skriver:

Du har helt ret - og det er bestemt heller ikke svært for mig at sige nej tak

1000 tak - hvor er du sød!!! Vi glæder os også helt vildt meget, til hun kommmer ud til os!!! Selvom vi lige fik os en forskrækkelse i starten af ugen, da det viste sig, at jeg er begyndt at åbne mig, og havde begyndende veer...!! Så  nu ligger jeg herhjemme på sofaen og bliver vartet op af min mand....! Og det skal jeg så gøre 2 uger mere (til jeg er 37+0), for at undgå, at hun kommer ud for tidligt....!!! Typsik sådan en lille drillepind.. hehe

Men ellers eeelsker jeg at være gravid.. har haft det super dejligt - så du kan roligt glæde dig... det er fantastisk at bære rundt på sit barn (eller det har det i hvert fald været for mig)

Ej, det var da godt nok ikke rart - men så ved manden ihvertfald også hvor han har dig henne de næste par uger

Men godt at de kunne få det stoppet igen, så hun kan være helt klar til at komme ud og drille jer lidt mere

Uhh. hvor er det SKØNT at høre - glæder mig SÅ meget til det bliver min tur, synes bare sådan en gravid mave er SÅ fantastisk flot

Har I så fundet et navn til den lille prinsesse?

(beklager anonymiteten, var bange for nogle måske blev harme over de par sommersby jeg fik, men ser da heldigvis ikke sådan ud)

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

da vi først startede projekt baby drak jeg ikke. men der kom ingen baby. så startede vi i fertilitetsbehandling og der drak jeg mellem mens og ÆL, og aldrig efter. der kom ingen baby.

da jeg BLEV gravid var vi i behandlingspause og prøvede slet ikke på at få en baby, og der drak jeg mig fuldstændig i hegnet. faktisk var jeg plørestiv to dage i træk med to veninder lige præcis da ægget satte sig fast!

Jeres historie er simpelthen SÅ fantastisk

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Det bliver så dejligt - mindre end 10 uger til

eej, det er ikke lang tid... Hvor bliver det for vildt

Og sikke en flot mave du render rundt med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.