Alkohol og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Drak I, da I prøvede på, at blive gravide?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.095 visninger
88 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Anonym trådstarter

Er nysgerrig efter at høre, hvor mange af jer, som drak alkohol, da I prøvede på, at blive gravide, og om det lykkedes alligevel?

SKRÆMMENDE, at 1-5 genstande om ugen nedsætter muligheden for at blive gavid med 39%

Var afsted med en masse unge mennesker, og folk prikkede hele tiden til mig, om vi prøvede at blive gravide, og orkede bare ikke alt det - for så går snakken bare, og synes ikke venner skal vide det, før testen er positiv... Har ikke lyst til at skal gå og svare alle folk på, hvordan projektet går, hvis det nu bare slet ikke kan lykkes

Så vil bare høre, om et par Sommersby har ødelagt chancen fuldstændigt i den her omgang, eller om det godt kan lykkes alligevel

Skal siges, det var omkring ægløsning jeg fik alkoholen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

SoffiLine

Følger lidt med

Dog drikker jeg aldrig, men er der nogen der ryger mens de er gravide & hvad er deres erfaringer?

Anmeld

29. august 2010

Happiness

Når man tænker på alle dem der bliver gravide med en de har mødt i byen, må det da kunne lade sig gøre

Prøver selv at blive gravid, og må da indrømme at jeg kan tage et glas rødvin eller to nogle aftener.

Anmeld

29. august 2010

Nadia&Daniel

Har stemt: Nej, rørte overhovedet ikke noget alkohol, da vi prøvede at blive gravide

Men husker måske ikke helt 100% rigtigt - kan være jeg fik en øl engang imellem, men er ikke pigen som drikker særlig meget..

Nu hvor jeg er gravid, drikker jeg slet ikke...

Anmeld

29. august 2010

AnneBJ

Jeg drak ikke overdrevet meget eller noget, men fik da en øl eller 2 i de 3-4 måneder hvor vi prøvede. Efter jeg blev gravid har jeg også drukket en enkelt øl og en enkelt velkomstdrink - to forskellige dage..

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

MaybeMe skriver:

Når man tænker på alle dem der bliver gravide med en de har mødt i byen, må det da kunne lade sig gøre

Prøver selv at blive gravid, og må da indrømme at jeg kan tage et glas rødvin eller to nogle aftener.

Ja, også lidt det jeg tænker

Det var rart at høre, at jeg ikke er helt alene - selvom det ikke var med min gode vilje det røg ned

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Har stemt: Nej, rørte overhovedet ikke noget alkohol, da vi prøvede at blive gravide

Men husker måske ikke helt 100% rigtigt - kan være jeg fik en øl engang imellem, men er ikke pigen som drikker særlig meget..

Nu hvor jeg er gravid, drikker jeg slet ikke...

Det er jeg absolut heller ikke - har SLET ikke behov for alkohol, og bliver ikke svært overhovedet, at holde sig fra alkohol i min. 9 måneder - gad bare ikke de skulle begynde på det FIS i går

Men jeg tror også, at hvis det er meningen, at vi skal have et barn nu, så kommer det uanset om jeg fik de Sommersby eller ej

Anmeld

29. august 2010

MariaJ

Det er jo svært at vide, men man kan i hvert fald sagtens blive gravid, selvom man ikke afstår fra alkohol. Vi prøvede ikke som sådan at blive gravide, og jeg drak alkohol i normale mængder (et par glas til maden nu og da og en fest engang imellem) i den periode min datter blev til. Jeg nåede også at drikke et par gange før jeg vidste jeg var gravid. Det er jeg så ikke så stolt af, men hun er heldigvis helt fin alligevel.

Maria

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg drak ikke overdrevet meget eller noget, men fik da en øl eller 2 i de 3-4 måneder hvor vi prøvede. Efter jeg blev gravid har jeg også drukket en enkelt øl og en enkelt velkomstdrink - to forskellige dage..

Det burde der jo absolut heller ikke ske noget ved

Anmeld

29. august 2010

Happiness

Anonym skriver:

Ja, også lidt det jeg tænker

Det var rart at høre, at jeg ikke er helt alene - selvom det ikke var med min gode vilje det røg ned

Kunne du ikke bare havet sagt at du var på penicilin eller noget Den har jeg brugt engang Der var en der kommenterede at jeg kun drak 1 glas vin...

Vil nu også tilføje at det måske sker 1 gang om ugen at jeg tager mig et glas eller 2. Og nogle gange 1 gang om måneden. Men tillader mig selv lidt flere glas når tante rød kommer på sit deprimerende besøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.