Alkohol og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

JustAnotherName

Haha - ja, det er ikke nemt at holde igen, når man ikke ved man er gravid

Men er da blevet MEGET mere rolig, som om det hjælper at drikke... Hehe... Ej, skal slet ikke have alkohol, hvis jeg kan slippe udenom, bare lidt pudsigt, at så mange er blevet gravide ovenpå en ordentlig slat alkohol

Måske man mindst forventer det dér?! Og er mere afslappet omkring det?!

Jo mere man ØNSKER sig at blive gravid, des mere kan det desværre nogle gange blokkere ens krop i at være modtagelig for det.
Syntes jeg kender flere historier, som eksempler på det....
Og jeg oplevede selv at det tog tid (x2) for os at få den første, fordi vi PRØVEDE og jeg var ret fokuseret på det. Men med nummer 2, hvor der bestemt ikke var noget hastværk med det, var den der bare lige med det samme!!

Så MÅSKE der KUNNE være en LILLE-BITTE sammenhæng....?!?!?   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Ox.

Vi var lidt uforsigtige en morgen hvor vi kom hjem fra en lidt vild bytur - wupti 9 måneder senere var Lilje der ..

Anmeld

30. august 2010

misslea

Anonym skriver:

Eej, morfar må være RIGTIG stolt så... Hehe... Og det er da klart, en ting er han bliver morfar, men noget helt andet er, at ens barnebarn bliver opkaldt efter en... Så bliver det ikke større

Haha - det har du nok ret i, det er bare med at nyde det så... Men forhåbentlig tager manden det i stiv arm, han har jo to prinsesser han skal opvarte

Jaaah morfar er MEGA stolt!! Så nu må vi se, om der kommer flere drenge-børnebørn, som vi kan opkalde efter ham... indtil videre er det jo "kun" min søsters søn

Joooh min mand er super sej... jeg mangler ikke noget, må man sige!! Han arbejder om aftenen, så derfor sørger han for mig hele dagen... og han gør meget ud af, at passe på sine to prinsesser (som han selv sir')

Anmeld

30. august 2010

VIPpigen

Anonym skriver:

Sikke en dejlig historie

Endnu engang et bevis på, at jeg ikke skal være urolig

Så længe du ikke drikker dig fuld hver dag, eller drikker hver dag. Så kan jeg altså ikke se problemet. Og jeg er så 25+6 i dag. Så syntes lidt det er noget opreklameret fis, men du skal bare gøre det med måde når du drikker. Vil sige at hvis du ved du ikke kan styre det, så skal du ikke drikke under graviditet, men ellers syntes jeg ikke der sker noget ved en tår hist eller her...

De har bare ikke nok beviser for hvornår alkoholen er skadelig for baby, og derfor fraråder de det helt

Anmeld

8. september 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Nu ska det siges, det var ikk planen der sku komme en graviditet ud a det. Men når man leger med ilden ka det gå galt. Men vi festede stort set hver lørdag så jo jeg drak under at jeg blev gravid. Men fra den dag jeg fik fornemmelsen a at ueg var gravid rørte jeg den ikke.. Og rørte det først igen da Astrid var 7 mdr, havde efterhånden ikke mere mælk. Og hun var mer eller mindre på fast kost.

Anmeld

8. september 2010

Risen

Prøvede ikke at blive gravid det kom bare så jo jeg drak da i den tid.. Vidste jo ikke jeg havde en lille bebs i mavsen.. 

Anmeld

8. september 2010

dorthemus

Jeg stoppede med alkohol tre uger op til insemineringen da jeg havde læst at det nedsatte fertiliteten.

Jeg satte alle sejl til med den insemination så jeg turde ikke drikke bare et enkelt glas

Anmeld

10. september 2010

Plysbjørnen

Nope, men jeg drikker heller ikke selv om jeg ikke er gravid... Jeg er den (efter mange mening) "kedelige" type der ikke rør alkohol...

Anmeld

10. september 2010

Diana...

Nej det gjorde jeg ikke men jeg drikker slet ikke heller ikke når jeg ikke prøver at blive gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.