misslea skriver:
Ja... vi har også været helt enige om, at vores børn skulle have mellemnavne efter nogle familiemedlemmer...!! Havde det været en lille dreng, der gemte sig derinde, skulle han have min fars mellemnavn (Viggo)... det hedder min søsters søn også til mellemnavn... vi aftalte nemlig for flere år siden, at hvis vi fik sønner, ville vi opkalde dem efter vores far (som iøvrig lever i bedste velgående).... 
Så morfar er stolt.. heheh
Ja - du kan tro, at baby.dk er god tidsfordriv...! Et eller andet skal man jo bruge tiden på, når man ikke kan rejse sig fra sofaen... 
Og ja - blir nødt til at være lidt optimistisk... og se lyst på tingene, for ellers er det altså for deprimerende!! Og tænk... tror aldrig nogensinde jeg får mulighed for at lægge benene op, og INTET lave i 3 uger... så måske skal jeg bare nyde det.. hehe 
Eej, morfar må være RIGTIG stolt så... Hehe... Og det er da klart, en ting er han bliver morfar, men noget helt andet er, at ens barnebarn bliver opkaldt efter en... Så bliver det ikke større

Haha - det har du nok ret i, det er bare med at nyde det så... Men forhåbentlig tager manden det i stiv arm, han har jo to prinsesser han skal opvarte
Anmeld