Alkohol og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

michella88

Anonym skriver:

Bliver heldigvis mere og mere rolig - hvis det er meningen vi skal være forældre nu, så er den der nok uanset hvad

Tror du kan være ganske rolig, ved godt at de anbefaler man slet ikke drikker, men der sker altså ikke noget ved at smage en gang imellem Så længe du ikke drikker dig en kæp i øret, så går det jo nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Happiness

KatrineR skriver:

Altså jeg var PISSEFULD på vores ferie på kreta sidste år, og der havde jeg ægløsning, og den dag dyrkede vi sex, og der blev jeg gravid med Noah. Vi drak alkohol hverdag og havde en lille skid på hver aften, men lige præcis den aften/nat jeg blev gravid var det helt EKSTREMT så fuld jeg var, undrede mig over jeg ikke skulle "besøge Ulrik", men den dag blev jeg altså gravid.

Vil lige sige at det var efter 5 dages "druk" at jeg blev gravid. Ved præcis hvornår jeg blev gravid fordi det var så skide varmt alle dage at vi kun "hyggede" den nat, Ellers kunne vi slet ikke holde ud at ligge i nærheden af hinanden, pga varmen.

så nej, vil ikke sige at alkohol havde noget som helst at sige her

Hehe. Kan være det er sådan man skal gøre Drikke sig stang barcardi og så knalde

Anmeld

29. august 2010

Muffinmus

har svaret ja, men vi snakker 2-3 genstande 1 gang hver 3 måned, så det var sgu ikke det der gjorde det....men vi prøvede jo for filan i flere år, og skulle undvære ALT usundt i flere år fordi man ikke lihe ved hvornår det sker, ja det er for surt.

Anmeld

29. august 2010

MoarTNoah

Anonym skriver:

Haha Hold da op en historie... Tror da absolut heller ikke det har nogen som helst betydnig så - var nødt til lige at læse din historie op for min kæreste, og han kunne heller ikke lade være med at grine

Hehe.. det var osse en meget sjov ferie - og min første faktisk (hvis man ikke tæller ture med skolen med )

Super tur der endte med en dejlig lille fræk søn

Anmeld

29. august 2010

MoarTNoah

MaybeMe skriver:

Hehe. Kan være det er sådan man skal gøre Drikke sig stang barcardi og så knalde

Hehe.. det virkede for os, så hvorfor ikke hehe

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

misslea skriver:

Ja... vi har også været helt enige om, at vores børn skulle have mellemnavne efter nogle familiemedlemmer...!! Havde det været en lille dreng, der gemte sig derinde, skulle han have min fars mellemnavn (Viggo)... det hedder min søsters søn også til mellemnavn... vi aftalte nemlig for flere år siden, at hvis vi fik sønner, ville vi opkalde dem efter vores far (som iøvrig lever i bedste velgående)....  Så morfar er stolt.. heheh

Ja - du kan tro, at baby.dk er god tidsfordriv...! Et eller andet skal man jo bruge tiden på, når man ikke kan rejse sig fra sofaen...

Og ja - blir nødt til at være lidt optimistisk... og se lyst på tingene, for ellers er det altså for deprimerende!! Og tænk... tror aldrig nogensinde jeg får mulighed for at lægge benene op, og INTET lave i 3 uger... så måske skal jeg bare nyde det.. hehe

Eej, morfar må være RIGTIG stolt så... Hehe... Og det er da klart, en ting er han bliver morfar, men noget helt andet er, at ens barnebarn bliver opkaldt efter en... Så bliver det ikke større

Haha - det har du nok ret i, det er bare med at nyde det så... Men forhåbentlig tager manden det i stiv arm, han har jo to prinsesser han skal opvarte

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Omerovic skriver:

Jeg drak på samme måde(ik fordi jeg drak helt vildt), som inden vi prøvede at blive gravide, og der var igen problemer, jeg var gravide fra samme månede som vi startede prokjet.

eej, krydser fingre for, at jeg er ligeså heldig

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Jeg har tit fået en øl til daglig med kæresten, og når vi spiste ude enten i byen, eller ved hans forældre var der også altid rødvin. Det var ikke sådan at jeg drak mig fuld, men der er da kommet alkohol ind. Og det er der også inden jeg fandt ud af jeg var gravid. Fra onsdag til fredag fik jeg nogen øl, og lidt vin, og da jeg lørdag stadig ikke havde fået mens lagde jeg ligeså stille 2 og 2 sammen, og holdte mig fra det. Og mandag viste testen positiv. Når kæresten knapper en øl op kan jeg stadig tage en tår, men har ikke drukket et helt glas vin, eller øl siden jeg stod med en positiv test.   Og lillepigen har det vidst meget godt, hun er aktiv, og scanninger indtil nu har der slet ikke været noget med.  Og vi prøvede kun i 3 måneder

Sikke en dejlig historie

Endnu engang et bevis på, at jeg ikke skal være urolig

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

michella88 skriver:

Tror du kan være ganske rolig, ved godt at de anbefaler man slet ikke drikker, men der sker altså ikke noget ved at smage en gang imellem Så længe du ikke drikker dig en kæp i øret, så går det jo nok

Jaaa, mon ikke

Og lysten er der jo heller ikke, når man ved chancen for en baby er der

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

har svaret ja, men vi snakker 2-3 genstande 1 gang hver 3 måned, så det var sgu ikke det der gjorde det....men vi prøvede jo for filan i flere år, og skulle undvære ALT usundt i flere år fordi man ikke lihe ved hvornår det sker, ja det er for surt.

Ja, det kan jeg godt se...

Man kan jo ikke holde sig fra alt i al den tid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.