Alkohol og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Anonym trådstarter

KatrineR skriver:

Hehe.. det var osse en meget sjov ferie - og min første faktisk (hvis man ikke tæller ture med skolen med )

Super tur der endte med en dejlig lille fræk søn

Så bliver det jo ikke mere fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Moar2011

Hvad kan der da ske, ved at drikke mens man prøver at blive gravid? - vi prøver selv at blive gravid, og vi tager det som det kommer - prøver ikke at tænke for meget på det heh .. nå men, vi har da et par runde fødselsdage vi skal til osv, der ryger der da 2-3stykker ned .

Anmeld

29. august 2010

ESV

Jeg har svaret ja og vil gerne uddybe..

Jeg blev gravid på p-piller så vi prøvede ikke ligefrem!! Og var næsten 8 uger henne da jeg opdagede det så det var jo ikke noget jeg vidste jeg skulle undgå!!

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

Hvad kan der da ske, ved at drikke mens man prøver at blive gravid? - vi prøver selv at blive gravid, og vi tager det som det kommer - prøver ikke at tænke for meget på det heh .. nå men, vi har da et par runde fødselsdage vi skal til osv, der ryger der da 2-3stykker ned .

Spændende at I også er igang med projekt baby

Hvornår skal du teste?

Har bare læst, at 1-5 genstande om ugen nedsætter muligheden for at blive gravid med 39%, så var jo nervøs for, om mulighederne var helt håbløse i denne omgang, men tyder det heldigvis på, at de ikke er

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Jeg har svaret ja og vil gerne uddybe..

Jeg blev gravid på p-piller så vi prøvede ikke ligefrem!! Og var næsten 8 uger henne da jeg opdagede det så det var jo ikke noget jeg vidste jeg skulle undgå!!

Ej, det er altså heller ikke nemt så

Anmeld

29. august 2010

Moar2011

Anonym skriver:

Spændende at I også er igang med projekt baby

Hvornår skal du teste?

Har bare læst, at 1-5 genstande om ugen nedsætter muligheden for at blive gravid med 39%, så var jo nervøs for, om mulighederne var helt håbløse i denne omgang, men tyder det heldigvis på, at de ikke er

Hmm min mening tror jeg altså ikke at det har så meget at sige, med mindre man bliver en alkobums heh :p ..

Vi er lige startet , så om et par uger , hva med dig ?... vi er bleven enige om at vi ikk tester med æg-teste, vi hygger med hinanden når lysten er der, for vi ville heller ikke blive alt for besat af Æg-teste, for så kommer det til at fylde meget i sex livet og i hjerne, og så kan det ske det aldrig sker, forstå mig ret heh ..

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

Hmm min mening tror jeg altså ikke at det har så meget at sige, med mindre man bliver en alkobums heh :p ..

Vi er lige startet , så om et par uger , hva med dig ?... vi er bleven enige om at vi ikk tester med æg-teste, vi hygger med hinanden når lysten er der, for vi ville heller ikke blive alt for besat af Æg-teste, for så kommer det til at fylde meget i sex livet og i hjerne, og så kan det ske det aldrig sker, forstå mig ret heh ..

Det tror jeg du har fuldkommen ret i

Ej, hvor sjovt... Vi er også lige startet på projekt baby og jeg skal teste omkring den 15., hvis mens ikke er kommet der

Men vi kører heller ikke med ÆL-teste, vi gør lidt det samme som jer, men det er efterhånden hver dag vi har gang i lagenerne, så må håbe det bærer frugt

Anmeld

29. august 2010

Moar2011

Jamen jeg skal os teste der omkring har jeg lige regnet ud  - det var da et underlig sammentræf heh ..

Vi har også gang i lagerne ca hverdag - vi håber inderligt heh..

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

Jamen jeg skal os teste der omkring har jeg lige regnet ud  - det var da et underlig sammentræf heh ..

Vi har også gang i lagerne ca hverdag - vi håber inderligt heh..

Ej, hvor er det bare pudsigt

Kunne være super fedt, hvis man havde en og "følges" med og kunne snakke med om det

Sender dig lige en PB...

Er anonym herinde, da jeg ikke vidste om folk ville blive harme over, at jeg havde fået lidt alkohol i går, men virker det heldigvis ikke til

Anmeld

29. august 2010

Moar2011

Anonym skriver:

Ej, hvor er det bare pudsigt

Kunne være super fedt, hvis man havde en og "følges" med og kunne snakke med om det

Sender dig lige en PB...

Er anonym herinde, da jeg ikke vidste om folk ville blive harme over, at jeg havde fået lidt alkohol i går, men virker det heldigvis ikke til

Ej sådan er folk ikke herinde, og du bestemmer jo også selv, hvad du synes der der forkert og rigtig. - her høre man jo bare andres meninger, hvis diu forstår .

Ja, det kunne da være meget skægt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.